Resume from March 5, 2024 File

Олександр

Оператор call-центра

Age:
23 years
City of residence:
Kremenets
Ready to work:
Kremenets, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

м. Кременець

[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Дроздовський Олександр Сергійович
Моя ціль: реалізувати власний потенціал, у компанії, яка буде відповідати моїм цінностям.

Дата народження:
27.06.2000 р.
Досвід роботи:
Березень 2018 - Липень 2018р.
Бармен-офіціант у пабі «П’яна качка».
За період роботи навчився правильно комунікувати із клієнтами (гостями), поставив для себе мету розвитку та руху в сфері обслуговування.
Березень 2019 – липень 2019р.
Офіціант у ресторані «Борщ», офіціант у ресторані «Італійський дворик».
Період роботи у сфері обслуговування. Розвинув навички комунікації , віднайшов підхід до спілкування з будь-яким клієнтом, почав використовувати на практиці та у роботі іноземні мови, зокрема: російська (вільна), англійська(середній), польська (початковий). Відвідав частину спеціальних тренінгів та курсів від спеціалістів професії: «Як обслуговувати гостів?» «Заклад – другий дім».
Вересень – Листопад 2020р.
Агітаційна робота у політичній партії «УГП»
Протягом даного часового проміжку знайшов для себе нову позицію політичної агітації, соціальної реклами та інформаційної пропаганди. Знайшов підхід у розмові із особою будь – якого віку, професії та освіти стосовно політики. В період виборів до місцевих органів управління займав посаду члена ДВК у першому та другому турі, виконував організаційну роботу, роботу з документами та паперами, облік та обрахунок.
Грудень 2020 - Липень 2021р.
Робота в ПРАТ «Водафон Україна» оператором коллцентру. Займав місце на першій лінії надання інформаційної підтримки та допомоги абонентам. За період роботи зовсім по новому переосмислив спілкування в формі онлайн(телефоної) розмови. Підтримував особистісні, групові цінності компанії. Перевиконував норми KPI. Сформував ідеально вибудовану техніку спілкування з особами будь-якого соціального та економічного прошарку. Окрім інформаційної підтримки, плідно виконував одну із важливих цілей компанії, як продаж інформаційної продукції та продукції зв’язку. Зайняв перший рядок у загальному рейтингу у показниках “оцінка оператора абонентом” та одне із перших у показнику “продаж послуг” серед усіх КЦ(коллцентрів).
Відвідав всі можливі тренінги ПРАТ “Водафон Україна” у КЦ, що сприяли моєму загальному розвитку та розвитку мене як спеціаліста компанії: «Я, клієнт, продажі», «Як, ми, клієнти», «Критичне мислення або як уникнути стресу», «Я, клієнт, заперечення» та інші. Заочно, навчився працювати із CRM.
Вересень 2021р. – Серпень 2023р.
Представник торгівельного підвідділу з обслуговування ТОВ «Беко Україна» послуг з аутсорсингу. (Епіцентр м. Львів, вул. Городоцька 302 «ЦеТе», Фокстрот у ТРЦ «King Cross Leopolis» вул. Стрийська 30, Сокільники, Львівська область, Епіцентр м. Львів, вул. Б. Хмельницького 188а «ЦеТе»).
2 роки плідної праці в новій для себе сфері. Протягом цього часу сформував по новому бачення для себе на сферу надання послуг у продажах. За цей період пройдено шлях від розуміння, що собою являє техніка(мбт, кбт, АV), як працює таргет реклама на прямого і не прямого покупця, вивчено та розроблено нову стратегію побудови спілкування із клієнтами. Побачив, зрозумів та вивчив тип покупця у 2-х із 4 -х найбільших маркетплейсів з продажу техніки в Україні (Епіцентр, Фокстрот). Розробив свою якісну та дієву стратегію «враження та втримання клієнта» в залежності від фінансового, освітнього та соціального класу. Привів в постійне використання техніку «зворотнього контакту», аби покупець в майбутньому повертався лише до тебе. Підтримував та виконував цілі та завдання компанії (стабільне виконання відсотку, плану продажів протягом 2-х років, KPI), рекламував та надавав інформації про товар, компанію, ринок збуту, новинки та інше покупцеві та персоналу. Виводив магазин у топ 10 продажу техніки «Беко» західної України. За весь час отримав бажанні собою результати та досягнув цілей поставлених перед собою, а саме:
• Робота у великій компанії світового ринку;
• Вивчення ринку продажів за для якісного закріплення в ньому;
• Розвиток комунікативних навичок із покупцями різного соціального класу;
• Досягнення стабільного фінансового заробітку вище середнього рівня.

Навчання:
2017-2021р.Львівський національний університет ім.. Івана Франка
• Факультет:
• Філософський
• Спеціальність:
• Політологія
• Бакалаврат
2021-2023р. Львівський національний університет ім.. Івана Франка
• Факультет:
• Філософський
• Спеціальність:
• Політологія
• Магістратура
2023-2027рр. КОГПА імені Т. Шевченка
• Спеціальність:
• Освітні, педагогічні науки
• Аспірантура

Володіння мовами:
Вільне володіння російською мовою, англійська (середній), польська (початковий)
Інтереси та якості:
Психологія, філософія, ораторське мистецтво, побудови стратегій.

Я комунікабельний, ініціативний, люблю працювати з людьми, відповідальний, ставлю високі цілі, працюю над їхнім досягненням, вимогливий як до себе, так й до інших.
Бажаю розвиватись, прагну кар’єрного росту.

Цінності:
• розвиток
• прямолінійність
• відповідальність
• високі стандарти виконаної роботи
• щирість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: