Resume from April 16, 2024 File

Юрий

Керівник складу, бази, терміналу

Age:
43 years
City of residence:
Vasylkiv
Ready to work:
Kyiv, Vasylkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме.

ПІБ: Чогут Юрій Васильович
Дата народження: 06.08.1980
Адреса за пропискою: Київська обл. м. Біла Церква,
Адреса фактичного проживання: м. Київ, м. Васильків
Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: вища, Національна Академія Управління (м. Київ), факультет фінансовый менеджмент, спеціальність: банківська справа та зовнішньоекономічна діяльність.
Загальний стаж роботи: з 1997 року.
Останнє офіційне місце роботи:
ТОВ "БАР-КОМ" Заступник директора/Керівник оптової бази

Досвід роботи:

лютий 2023-по теперішній час ТОВ "БАР-КОМ" Заступник директора/Керівник оптової бази
- забезпечення безперебійної роботи складу
- прийом та відвантаження продукції відповідно планових замовлень
• ведення документації, складання звітів, проведення інвентаризацій, вирішення спірних ситуацій з постачальником та замовниками
• робота з контролюючими та перевіряючими органами
• робота з кадровим персоналом(підбір, адаптація, мотивація, нарахування ЗП)
• проведення інструктажів та контроль за дотримання норм пожежної безпеки та техніки безпеки
• взаємодія з підрядниками та обслуговуючими компаніями

лютий 2020-листопад 2022 ТОВ "Рекламний Текстиль", Керівник складу
• прийом сировини від постачальників(визначення якості та відповідності)
• видача та забезпечення виробництва(3 швейних цеха) сировиною та розхідними матеріалами, відповідно норм по замовленню на партію відшиву
• прийом готової продукції з виробництв: пакування, комплектування та зберігання
• відвантаження ГП на замовника
• робота з контролюючими та перевіряючими органами
• ведення повсякденної документації, складання звітів, бюджетування, проведення інвентаризацій
• проведення інструктажів та контроль за дотримання норм пожежної безпеки та техніки безпеки

листопад 2018-лютий 2020 ТОВ "Делівері", Керівник мережі відділень(м.Київ)
У зоні відповідальності 21 відділення
- контроль за виконанням стандартів компанії
- контроль за виконанням і поліпшенням показників в роботі відділень (KPI)
-контроль за дотриманням касової дисципліни (перевірка кас, інвентаризації, вантажів і т.д)
- робота з кадровим персоналом(підбір, адаптація, мотивація, нарахування ЗП)
- робота з контролюючими та перевіряючими органами
- організація закупівель і забезпечення витратними матеріалами
- робота з кадровим персоналом(підбір, адаптація, мотивація, нарахування ЗП)

квітень 2016 - листопад 2018 ТОВ «Ін-тайм» Заступник керівника регіонального структурного підрозділу Києва і Київської обл( Керівник мережі відділень), Регіональний директор Києва і Київської обл.

У зоні відповідальності більше 70 відділень (партнерські + свої) +1 термінал
-Відкриття (закриття) відділень
- контроль за виконанням стандартів компанії
- контроль за виконанням і поліпшенням показників в роботі відділень (KPI)
-контроль за дотриманням касової дисципліни (перевірка кас, інвентаризації, вантажів і т.д)
- управління та контроль за логістичними процесами
- робота з контролюючими та перевіряючими органами
- ведення переговорів як з партнерами (майбутніми і чинними) так і з клієнтами компанії.

квітень 2014 - квітень 2016 ТОВ «Ін-Тайм» Заступник начальника терміналу (в.о. Керівника терміналу)
- організація безперебійної цілодобової роботи складу
- управління персоналом (понад 300 осіб)
- робота з перевіряючими та контролюючими органами
- дотримання норм і стандартів компанії
- дотримання норм пожежної безпеки
- проведення інвентаризацій
- впровадження процесів автоматизації
- бюджетування, організація закупівель і забезпечення витратних матеріалів

2013-2013 ТОВ «Нова Пошта», Керівник відділення (вантажного)
- організація безперебійної роботи відділення
-робота і управління персоналом (підбір, навчання)
-контроль за виконанням стандартів компанії
-контроль за правильністю паллетіровки і завантаження авто
-рішення спірних питань як з клієнтами так і з контролюючими органами
-ведення повсякденної документації, складання звітів, бюджетування, проведення інвентаризацій

2012-2013 ТОВ «Веста Сервіс» Керуючий мережі АЗС (Начальник АЗК)
- організація та контроль безперебійної роботи АЗС
- контроль і забезпечення поставок супутніх товарів,
- перевірка і контроль роботи персоналу по правильному оформленню документообігу, звітів в бухгалтерію і здачі талонів;
- організація оперативного (якісного і кількісного) обліку прийому та зберігання нафтопродуктів на АЗС, виконання заходів щодо скорочення втрат нафтопродуктів;
- ведення та утримання в порядку технічної документації АЗС, своєчасна повірка засобів вимірювання,
- нагляд за виконанням правил пожежної безпеки та охорони праці, проведення навчання з перевірки знань з пожежної безпеки та охорони праці;
- організація праці працівників АЗС, виконання ними посадових інструкцій,
- організація та забезпечення виконань стандартів компанії по обслуговуванню клієнтів;
- правильна і чітка робота з контролюючими органами;

Також працював в таких компаніях як «ТД ТНК-Україна», «Золотий гепард» і ТОВ «ВЕСТА». Загальний стаж роботи на АЗК більше 7 років.

2009-2012 ТОВ «Гюнсел», Регіональний представник компанії в Одеському регіоні (транспорт, логістика, вантажоперевезення)
-організація безперебійної роботи і щоденний контроль всіх офісів компанії в даному регіоні,
-Відкриття нових офісів по прийому-видачі багажу (пошук приміщень, підбір і навчання персоналу, реклама і т.д.)
-пошук нових клієнтів та укладання з ними договорів на відправлення вантажів та багажу;
- організація праці працівників компанії, виконання ними посадових інструкцій і стандартів компанії по обслуговуванню клієнтів;
-ведення супутньої документації;
-рішення спірних (конфліктних) ситуацій з клієнтами компанії;
- правильна і чітка робота з контролюючими органами;
-планування маршрутів транспорту по своєчасній доставці вантажів і багажу;
-рішення питань пов'язаних з ремонтом і технічним обслуговуванням автомобілів;
-управління складом і ведення складського обліку.

Додаткова інформація: Маю сертифікати про проходження навчання (ТД «ТНК-Україна») з управління персоналом, управлінські навички для керівників і мотивації персоналу; знання ПК, водійське посвідчення, особистий автомобіль.
Не боюсь приймати рішення, наполегливий, завжди готовий вислухати, допомогти. Вимогливий до себе і до інших. Вмію неконфліктно швидко і оперативно вирішувати спірні питання. Легко йду на контакт і заводжу нові знайомства. Віддаю перевагу відкриті нормальні відносини як в бізнесі, так і в усьому іншому. Готовий ділитися досвідом і вчитися у інших.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: