Resume from May 30, 2024 PRO

Марія

Інспектор відділу кадрів

Age:
39 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з персоналу

from 04.2016 to now (8 years 2 months)
АТ Львівгаз, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Оформлення: прийому, переведення та звільнення працівників. Облік та формування особових справ працівників. Облік та ведення трудових книжок. Часткове ведення військового обліку. Табелювання обліку робочого часу. Оформлення листів тимчасової непрацездатності. Оформлення різних видів відпусток. Ведення карток П-2. Підготовка наказів з особового складу. Надання довідок з місця роботи.

Інспектор з кадрів

from 01.2015 to 04.2016 (1 year 3 months)
Комунальна Львівська міська лікарня "Хоспіс", Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Повний цикл кадрового адміністрування. Облік персоналу в програмному забезпеченні медичні кадри: прийом, звільнення, переміщення, відпустки, табелі обліку робочого часу. Ведення особових справ, трудових книжок, штатного розпису, розробка посадових інструкцій, підготовка документів до атестацій та перепідготовки медичного персоналу. Ведення військового обліку.

Секретар, інспектор з кадрів

from 07.2009 to 02.2012 (2 years 7 months)
Львівська філія ДК "Газ України", Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Формування та ведення особових справ, трудових книжок; документальне оформлення прийому, звільнення, відпусток, лікарняних листів;
взаємодія з державними органами (формування і здача звітності). Ведення військового обліку.

Education

ЛНУ імені І.Франка

Біологія, Львів
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

Knowledge and skills

1С ЗУП M.E.Doc MS Office Комунікабельність Стресостійкість Ведення кадрового обліку ПЗ Медичні кадри Цілеспрямованість Толерантність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: