Resume from March 6, 2024 File

Карина

Офіс-менеджер, касир

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Офіс–менеджер, касир ( офіс ) 25 000

Лебедь Каріна Ігорівна

Дата народження: 18.05.1987.
Громадянство: Україна
Місце проживання :
Місто Київ, м. Оболонь
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан:
заміжня

Бажаний графік роботи:
Повний робочий день
Освіта
2004-2009 р.
Національный транспотний університет (м. Київ) Напрям підготовки: Право
Спеціальність: Логістика та дорожнє право

Досвід работи
2004-2005р.
Національний транспортний університет (м. Київ)
Посада: старший лаборант
- робота зі студентами
- ведення документообігу
- складаннія звітів за рузультатом робіт

2009-2015 р. Рекламная компания «ПРИЗМА ДОК» (м. Київ)
Посада: менеджер
- работа з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані - складання планів продажу
- ведення документообігу

2015-2018 р. Компанія «ФОРМУЛА» (м. Київ) - (Компанія «Wind сервіс»)
Посада: оператор кол центру, менеджер відділу рекрутингу, помічник керівника відділу логістики, керівник відділу логістики

- работа з «холодной та гарячою базою» клієнтів
- організація продажів (обдзвон клієнтів, реклама – продаж продукції)
- навчання співробітників кол центру роботі з клієнтами (відбір майбутніх співробітників , ознайомлення їх із продукцією Компанії, навчання методики спілкування з майбутнім покупцем)
- відділ логістики (статистика продажів, обробка клієнської бази за попередні роки)
- розподіл маршрутів по Києву та області.

2018-2024 р. Компанія ТОВ «МОДУС ЛТД» (ТГ Промдизайн)
Посада: офіс- менеджер - касир, начальник загального відділу
- координація роботи всіх офісних працівників (секретарі по філіям, менеджерів по роботі з клієнтами, охорона і т. д.)
- ділова кореспонденція
- работа з первинною бухгалтерською документацією (контроль з відвантажень, збір первинної документації по відвантаженням)
- ведення табелю облікового часу штату в 1 С
- виконання доручень керівника (підготовка та подання внутрішніх звітів для керівництва)
- здійснення розрахунково – касових операцій ( готівковий розрахунок, термінал, РОS терміналом, видача коштів під звіт, видача заробітної плати )
- створення команди з «0» (пошук менеджерів з продажу, відбір, комунікація з клієнтами)
- работа з постачальниками (комунікація по документації (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт та акт звірки з контрагентами), відстеження термінів поставки)

Профессиональные навыки и знания
• ПК и оргтехніка – впевненний користувач;
• 1С 8;
• пакет програм Microsoft Office;

Знання іноземних мов
• Англійська мова— середній рівень
Додаткова інформація:
- Високий рівень комунікабельності , пунктуальність, целеспрямованість, дипломатичніть, відповідальне ставлення до роботи, стресостійкість, уважність, здатність до самовдосконалення, вміння працювати у команді,

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: