Resume from April 16, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10524128

Ризик-менеджер

City of residence:
Bilohorodka (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Вайда Тетяна Олександрівна
Особисті дані
Дата народження: 15.07.1990р.
Сімейний стан: заміжня, є дитина

Контактна інформація:
Адреса: с. Білогородка, Київська обл., вул. Михайла Величко, 12, кв.406
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2011-2012рр. – Полтавський університет економіки і торгівлі, факультет фінансів і обліку, спеціальність «Фінанси і кредит», диплом магістра з відзнакою.
2007-2011рр. – Полтавський університет економіки і торгівлі, факультет фінансів і обліку, спеціальність «Фінанси», диплом бакалавра з відзнакою.

Професійні навики:

Проектна робота з розробки, затвердження і супроводження алгоритмів прийняття рішень по заявкам на кредит від фізичних осіб (у т.ч. інтеграція внутрішніх та зовнішніх сервісів).
Удосконалення та супровід систем управління ризиками у банківських та небанківських фінансових установах, у т.ч. розробка методології відповідно до законодавчих вимог.
Комунікації із регулятором під час перевірок.
Розробка, затвердження і супроводження нормативно-методологічної бази у сфері ризикових правил і процедур кредитування фізичних осіб.
Безпосередня участь у процесі формування, тестування, затвердження та перевірки коректності роботи ризикових правил (автоматичних та ручних) при узгодженні та запуску нових каналів продажу, продуктів, процесів.
Винесення звітів у межах своєї зони відповідальності на розгляд колегіальними органами банку відповідно до внутрішніх процедур.
Тривалий час обов'язки начальника відділу кредитних політик та ризик-інструментів поєднувала з функціоналом секретаря кредитного комітету, виконувала обов'язки начальника управління фізичних осіб, з березня 2022р. виконувала обов’язки начальника управління ризик-менеджменту банку (СРО).
Під моїм керівництвом було розроблено та запущено у промислову експлуатацію функціонал швидкого прийняття рішень щодо заявок на кредит фізичних осіб з використанням мінімуму клієнтських даних (Fast Check), що суттєво скоротило загальний час обробки анкет завідомо неблагонадійним позичальникам (по суті – прескоринг).Успішно впроваджено механізм налаштування кредитних продуктів та процесів у клієнтській системі в рамках проекту з її міграції, що суттєво спростило взаємодію всередині залучених підрозділів банку та прискорило загальний час, необхідний для впровадження нового кредитного продукту у продуктивному середовищі або для зміни кредитних налаштувань.Розроблено та введено в промислову експлуатацію систему андеррайтингу за заявками на кредит від фізичних осіб з використанням зовнішніх та внутрішніх ресурсів (аналіз кредитної історії, фрод-алерти, контроль PTI, аналіз платіжної дисципліни в бюро кредитних історій та ін. блоки).
Брала безпосередню участь у низці внутрішніх та зовнішніх перевірок банку щодо формування відповідей на запити щодо кредитного ризику згідно з зоною відповідальності, а також надання звітів щодо виконаної роботи згідно з отриманими зауваженнями та рекомендаціями.

Досвід роботи:

1)21.02.2023 – дотепер (з 01.07.2023 переведена на дану посаду із Заступника Начальника Служби Управління ризиками після виділення Управління ризиками фізичних осіб в окрему структуру) – Начальник Управління ризиками фізичних осіб Служби управління ризиками АТ «Банк Український капітал»:
Основні обов’язки:
• Модифікація системи прийняття рішень по заявкам на кредит, у т.ч. її інтеграція з іншими системами банку;
• Визначення, затвердження та актуалізація алгоритмів прийняття рішень по заявкам на кредит від фізичних осіб;
• Впровадження антифрод-модулю з метою виявлення ознак шахрайських схем;
• Розробка та погодження нормативної бази у сфері прийняття кредитних рішень по заявкам фізичних осіб;
• Визначення ризикових параметрів кредитних продуктів у сфері кредитування фізичних осіб;
• Заключення та підтримка договірних відносин із постачальниками послуг, що використовуються для перевірки даних фізичних осіб у процесі кредитування (наприклад, Бюро кредитних історій, Єма, мобільні оператори та ін.)
• Побудова системи управлінської звітності у сфері прийняття рішень по заявкам фізичних осіб, по кредитному портфелю відповідного сегменту.
• Управління ризиками, що характерні процесу кредитування фізичних осіб.

2)01.07.2016 – 21.02.2023 – начальник відділу кредитних політик та ризик-інструментів Управління ризик-менеджменту АТ «Банк Форвард» (паралельно – в.о. Начальника управління ризик-менеджменту з березня по вересень 2022р.)

Основні обов'язки:
• організація, координація, регулювання, стимулювання та контроль роботи відділу;
• формування аргументованих висновків з погляду оцінки кредитного ризику нових продуктів, процесів, по клієнтським базам у відповідь на пропозиції бізнес-блоку з наступним винесенням на розгляд колегіальними органами банку відповідно до внутрішніх процедур;
• • ухвалення (у рамках виділених повноважень) самостійних рішень з питань, що віднесені до сфери відповідальності відділу;
• розробка нових та удосконалення існуючих процедур проведення оцінки кредитних ризиків за заявками на кредит, у т.ч. з використанням автоматичних правил на рівні прескорингу, скорингу та із залученням ручних рішень;
• надання консультацій працівникам інших підрозділів щодо правил відпрацювання кредитних процедур;
• підготовка звітів для органів, що перевіряють (зовнішніх і внутрішніх), а також звітів для розгляду колегіальними органами банку в рамках своєї зони відповідальності;
• розробка бізнес-вимог з подальшою постановкою завдання для IT-підрозділу банку та контролем її виконання у своїй зоні відповідальності;
• участь у проведенні тестування нових бізнес-процесів або удосконалення діючих, ініційованих іншими підрозділами банку відповідно до зони відповідальності (кредитні ризики);
• супровід операційних ризиків, що виникають у кредитних процесах (зокрема, надання регулярної та термінової звітності для розгляду колегіальними органами банку відповідно до внутрішніх процедур);
• взаємодія із зовнішніми партнерами щодо укладення нових договорів та налаштування процесів обміну інформацією, а також супроводу діючих для отримання максимально гнучкої безперервної та цілісної оцінки кредитних ризиків за заявками фізичних осіб;
• супровід нормативно-методологічної бази, що використовується в процесі прийняття рішень щодо заявок на кредит фізичних осіб, а також формування висновків з точки зору оцінки кредитних ризиків при розробці нових внутрішніх документів або актуалізації діючих іншими підрозділами банку.

2) березень 2015р. – червень 2016 – Головний спеціаліст сектору політик і методології відділу кредитних політик і ризикових інструментів Управління кредитування фізичних осіб Департаменту контролю ризиків АТ «Банк Форвард»

Основні обов’язки:
• розробка, затвердження та постійне оновлення нормативно-методологічної бази щодо ризикових правил, політик та процедур, процесів оформлення та післяпродажного обслуговування кредитів;
• розробка правил, процедур та методик з перевірки клієнтів та ідентифікації клієнтських документів;
• визначення правил ухвалення рішення для кредитних продуктів;
• визначення ризикових вимог до клієнтів та окремих кредитних продуктів;
• участь з боку ризиків у розробці нових продуктів та процесів, узгодження нормативно-методологічної документації інших підрозділів банку;
• • участь у проектах з автоматизації системи прийняття кредитних рішень, узгодження супутніх процедур та продуктів;
• визначення можливих індикаторів для підтримки встановлених правил та винесення пропозицій на керівництво Управління;
• здійснення взаємодії з іншими підрозділами банку та їх методологічна підтримка у частині профільного супроводу;
• навчання та консультування співробітників інших підрозділів банку в галузі функціоналу.

3) липень 2012р. – березень 2015р. – Провідний спеціаліст сектору споживчих кредитів Кредитного центру Департаменту контролю ризиків АТ «Банк Форвард»

Основні обов’язки:
• верифікація даних кредитної заявки клієнта-фізичної особи з метою ухвалення рішення щодо кредиту;
• навчання нових працівників;
• участь у розробці нових та актуалізації чинних внутрішніх методологічних документів банку у сфері кредитування;
• комунікації з іншими підрозділами банку щодо прийняття рішення по кредитній заявці.

Додаткова інформація
Знання мов:
украинска – рідна;
російська – вільно.

Навики роботи з комп’ютером:
MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox та ін.) та електронною поштою (Outlook Express), графічними редакторами (найчастіше Adobe Photoshop Lightroom), використання SQL, Python, внутрішнє програмне забезпечення банку.

Особисті якості:
аналітичне мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Інтереси та захоплення: читання книг сучасних українських та зарубіжних авторів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: