Resume from May 15, 2024 File

Олена

Інспектор відділу кадрів

Age:
43 years
City:
Kremenchuk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Щикота Олена Григорівна
Дата народження:
01.10.1980
Місто: Кременчук
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
вересень1997 – червень 1999, Кременчуцьке медичне училище, спеціальність «Стоматологія ортопедична», кваліфікація зубний технік (денна форма навчання).
вересень 2002 – червень 2006, Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, м. Черкаси, спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація менеджер-економіст (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Інструктор із санітарної освіти
липень 2000 – серпень 2019 КНМП «Кременчуцька міська дитяча лікарня».
Професійні навичики:
- робота зі ЗМІ м. Кременчук (газети, onlain видання, радіо, телебачення);
- організація та проведення прес-конференцій;
- підготовка прес-релізів;
- редагування матеріалів для публікацій в ЗМІ;
- співпраця з обласним центром громадського здоров’я.
Начальник відділу кадрів
вересень 2019 – по вересень 2022 КНМП «Кременчуцька міська дитяча лікарня». Кількість персоналу: 524 особи.
Інспектор з кадрів
вересень 2022 – по вересень 2023 Кременчуцький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Кількість персоналу: 24 особи.

Інспектор з кадрів за суміщенням
вересень 2023 – по теперішній час Кременчуцький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Кількість персоналу: 24 особи.
Професійні навичики:
- здійснення оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників;
- формування і підтримка в актуальному стані особових справ працівників в електронному і паперовому виді, карток типової форми № П-2, контроль за повнотою їх наповнення кадровими даними. Визначення тривалості планових відпусток працівників, перевірка наявность документів, що підтверджують право на додаткові відпустки, організація оформлення графіку відпусток працівників;
- здійснення оформлення наказів про відрядження, реєстрація наказів про відрядження;
- обчислення, в установленому порядку, стажу роботи в медичній галузі, що дає право на отримання щомісячної надбавки медичним працівникам;
- підготовка довідок про трудову діяльність працівників, в т.ч. для призначення пенсій за віком на пільгових умовах за Списками № 1 та № 2, пенсій за вислугу років, для підтвердження «подвійного стажу» у медецині;
- ведення обліку осіб з інвалідністю;
- ведення електронного документуобігу за допомогою системи «АСКОД»;
- впровадження альтернативного способу обміну документами з питань трудових відносин з використанням кваліфікованого елетронного підпису сервісу Підписання документів застосунку ДІЯ;
- знання трудового законодавства та інших нормативно-правових актів з трудового права та кадрового діловодства;
- керування кадрами за допомогою автоматизованої системи «Медичні кадри України»;
- навички роботи на веб порталі Пенсійного фонду України (е-лікарняні, формування та передача скан-копій трудових книжок, завантаження довідок про трудовий, страховий стаж, електронної трудової книжки та ін., подання відомостей про трудову діяльність працівників в електронній формі);
- навички співпраці з установами й організаціями, що надають освітні послуги з питань підвищення кваліфікації, представниками ТЦК та СП з питань обліку військовозобов’язаних, представниками центрів зайнятості з питань реалізації Закону України «Про зайнятість населення»;
- навички складання встановленої звітності;
- досвід роботи з лікарями - інтернами (працевлаштування, зміна місця призначення на роботу та інше);
- формування та підготовка справ тривалого та тимчасового зберігання передачі в архів для зберігання і використання;
- ведення діловодство в межах відділу кадрів, здійснення обліку робочого часу працівників, надання консультації працівникам структурних підрозділів щодо кадрових питань;
- організація та ведення військового обліку військовозобов’язаних;
- знання мов: українська – рідна.
Фахівець з фінансової роботи за основним місцем роботи
вересень 2023 – по теперешний час Кременчуцький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Професійні навичики:
- робота з первинними документами та контрагентами (рахунок-фактура, акт приймання виконаних робіт (послуг));
- навички роботи у спеціалізованій програмі «KBS. Облік бюджетної установи»;
- навички роботи у системі обслуговування бюджетів «Е-Казна»;
- робота з сервісами подачі електронної звітності «Е-Звітність», «Е-data».
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син 18 років.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: велопрогулянки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: