Наталя
Оператор гарячої лінії, соціальний працівник
- Age:
- 44 years
- City of residence:
- Svitlovodsk
- Ready to work:
- Kremenchuk, Remote, Svitlovodsk
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10531455
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
31.03.1980
м. Світловодськ, Кіровоградська обл.
[
Email: [
Досвід роботи:
- Соціальний працівник/кейс-менеджер в ГО «Десяте квітня» (липень 2022р - грудень
2023р)
- Продавець непродовольчих товарів (жовтень 2018р – березень 2020р)
- Менеджер з продажу/оператор колл-центру в інтернет магазині
- Виготовлення та онлайн-продаж товарів хенд мейд
- Масажист (приватна практика)
Освіта:
- Оператор оздоровчого масажу
- Середня освіта
Професійні навички:
- Володіння ПК - впевнений користувач (Windows, MS Word, Excel, сервіси Google)
- Є навички роботи в CRM системі
- Вільне володіння усною та письмовою українською та російською мовами
- Є досвід роботи з людьми: проведення опитувань, збору даних, виявлення потреб,
реагування на звернення та скарги
- Вмію працювати в команді
Сертифікати:
Кейс-менеджмент у сфері загального захисту (2023 рік)
Жіноче лідерство (2024 рік)
Додаткова інформація:
Сумлінно та відповідально ставлюся до доручених завдань. Вмію працювати з людьми. Маю
бажання допомагати та бути корисною. Чесність та порядність – мої життєві принципи. Маю
бажання навчатися та опановувати нові навички. Обожнюю завдання, які припускають творчій
підхід до виконання.
Майже десятирічний досвід як ВПО надав багато додаткових переваг і цінних якостей, як то:
витривалість, вміння вислуховувати та розуміти інших, здатність співчувати і не засуджувати
людину, вміння з повагою ставитися до рішень інших навіть коли вони мені не зрозумілі.
Робота менеджера з продажу в інтернет магазини додала навичок: опрацювання великого
об’єму звернень, уважність до деталей, робота в CRM, робота зі скаргами і ставлення з повагою
до кожного клієнта.
Останнє місце роботи соціальним працівником/кейс-менеджеркою в неурядовій громадській
організації «Десяте квітня» надало цінний досвід роботи з ВПО, що мотивує мене шукати нові
можливості працювати саме в гуманітарному напрямку аби допомагати і бути корисною. В мої
обов’язки входило: збір потреб, аналіз та введення звітності/даних (Word, Exel, Google
інструменти), соціальний супровід, перенаправлення, ведення кейсів, комунікація з
представниками місцевої влади та громад, видача гуманітарної допомоги (від збору потреб
бенефіціарів і організації процесу до звітування перед донором).
Пріоритетним в моєму житті і роботі є дотримання основних гуманітарних принципів.
За запитом готова надати контакти з попереднього місця роботи для отримання рекомендацій.
Similar candidates
Оператор, менеджер call-центру (інтернет-продажі), консультант
10000 UAH, Remote
Оператор call-центра, менеджер з продажу
10000 UAH, Remote
Оператор call-центру, менеджер з продажу
12000 UAH, Remote
Оператор call-центра, менеджер по работе с клиентами, direct-менеджер
14000 UAH, Remote, Odesa
Оператор call-центра, консультант
18000 UAH, Remote, Kyiv