Resume from April 22, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10532280

Керівник, помічник керівника, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Chernihiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник поштового відділення

from 01.2020 to 01.2024 (4 years)
Укрпошта, Чернігів (Транспорт, логістика)

Забезпечення надання якісних послуг населенню, підприємствам, установам, організаціям.
Проведення своєчасної обробки отриманих-інформації, готівки, поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації.
Організація та контроль виплат пенсійних та соціальних нарахувань, за встановленим порядком.
Обробка та перевірка первинних документів. Своєчасне відображення фінансово-господарських операцій на підставі оформлених у встановленому порядку бух-обліку.
Проведення інвентаризації майна і зобов'язань, а також відображення в бухгалтерському обліку результатів інвентаризації.
Формування та здача квартальної, щомісячної звітності до відділів контролю та бухгалтерії, також пенсійного фонду.
Забезпечує якісну та безперебійну роботу співробітників/підлеглих.
Управління колективом від 5 до 10 підлеглих.
Організація робочих місць працівників для надання послуг, забезпечення продуктивної атмосфери в колективі, контроль виконання встановлених планів. Ведення обліку складських операцій, встановленої звітності про надання фінансових послуг населенню та підприємствам. Та інше.

Заступник керівника ЖК

from 01.2010 to 01.2018 (8 years)
Приватне жк, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Забезпечення і контроль життєдіяльності житлового приватного комплекса.
Взаємодія з власниками нерухомості, вирішення конфліктних і поточних ситуацій.
Взаємодія з підрядними організаціями, державними та комунальними установами (у тому числі-укладення договорів, подовження терміну взаємодії, оплата наданих послуг та інше).
Організація і контроль своєчасного, якісного тех обслуговування спец-службами по догляду за комунікаційними системами комплексу. За потреби, організація робітниками комплексного обслуговування будинків.
Взаємодія з різними перевіряючими органами. Досвід роботи з ТМЦ.
Ведення/обробка офісної документації, ведення первинної бухгалтерії. Своєчасна подача звітності.

Education

Херсонський державний університет

Фінанси, Херсон
Unfinished higher, from 2002 to 2004 (2 years)

Additional education and certificates

Курси Адміністратор/ Офіс меджер

2005 , 1 рік

Knowledge and skills

Трудова етика Стресостійкість Адаптивність Ведення звітності Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Здатність до навчання MS Office

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: