Resume from April 1, 2024 File

Діана

Діловод, прессекретар

City:
Izmail

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Кондаловська Діана Юріївна
Дата та місце народження: 27.05.1986
с. Круглоозерка, Голопристанського району, Херсонської області
Громадянство: України
Сімейний стан: заміжня
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА:
• у 2009 році закінчила навчання у Херсонському державному аграрному університеті та отримала диплом спеціаліста за спеціалізацією «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», кваліфікація — інженер- технолог.
• у 2019 році закінчила магістратуру Херсонського національного технічного університету зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування».
Додаткова освіта:
2008 рік пройшла курси «Використання інформаційних технологій у бухгалтерському обліку» (Херсонська філія Державної академії статистики, обліку та аудиту).
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• 11.2012 - 05.2013 рр. - головний спеціаліст відділу організаційно господарського обслуговування Головного управління агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації (службові обов’язки: документальна організація роботи колегій, планування роботи підприємства, реєстрація службової кореспонденції, підготовка проєктів службових документів та інше);
• 05.2013 -12.2014 рр. - головний спеціаліст відділу організаційно-контрольної роботи та господарського забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації. (службові обов’язки: забезпечення життєдіяльності керівництва, організація та підготовка матеріалів для проведення нарад, колегій, семінарів, складання планів роботи, реєстрація вхідних та вихідних документів та. інше);
• 01.01.2014 – 11.05.2018 рр. - фахівець 1 категорії відділу централізовано- господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Департаменту освіти і науки молоді та спорту (службові обов’язки: забезпечення ведення діловодства, документообіг, приймання та реєстрація вхідних документів, контроль за виконанням завдань, робота зі зверненнями громадян, тиражування кореспонденції, відправка кореспонденції та інше);
10.04.2018 – 05.03.2020 рр. –головний спеціаліст відділу молодіжної політики та позашкільної освіти управління розвитку людського капіталу Департаменту освіти, науки та молоді Херсонської обласної державної адміністрації (службові обов’язки: координація та організація роботи навчальних закладів області у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, ведення відповідної документації, підготовка проєктів службових документів відповідно до напрямку роботи, забезпечення доступу до публічної інформації у формі відкритих даних, забезпечення наповнення офіційного сайту та інше);
11.03.2020 – 17.05.2021 рр - головний спеціаліст відділу контролю (нагляду) за безпекою судноплавства на морському та річковому транспорті в Чорноморському морському порту Державної служби морського та річкового транспорту України (службові обов’язки: ведення загального та кадрового діловодства);
18.05.2021- 07.06.2021 – головний спеціаліст сектору молодіжної політики управління фізичної культури, молоді та спорту Херсонської обласної державної адміністрації (службові обов’язки: координація роботи закладів фізичного виховання області, ведення відповідної документації, підготовка проєктів службових документів відповідно до напрямку роботи);
08.06.2021 – 31.08.2022 – головний спеціаліст відділу по роботі із засобами масової інформації департаменту у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Херсонської міської ради (службові обов’язки: підготовка матеріалів та їх публікація на офіційному сайті та соціальних мережах установи за підсумками проведення офіційних заходів, роботи депутатських комісій та інше)
01.09.2022 – начальник відділу контролю та організації роботи зі службовими документами служби діловодства та якості адміністративного управління Приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство» (службові обов’язки: організація ведення діловодства установи, моніторингу виконання управлінських рішень (контроль), впровадження системи електронного документообігу «АСКОД» на підприємстві, підготовка номенклатури справ, описів, коригування текстів службових документів, підготовка проєктів службових документів та інше)

ЗАГАЛЬНИЙ СТАЖ РОБОТИ:
•11 років
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
•наполегливість, принциповість, комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність.

More resumes of this candidate


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: