Resume from April 1, 2024 File

Tatyana

Головний державний податковий інспектор

Age:
51 years
City of residence:
Myrnohrad
Ready to work:
Bila Tserkva, Kyiv, Poltava, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шупер Тетяна Аркадіївна

Вік:
51 рік

Сімейний стан:
одружена

Адреса проживання:
address, Донецька область

Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ключові вміння та навички:
• знання основних засад податкового законодавства, вміння їх застосовувати для вирішення практичних завдань;
• знання та застосування законодавства у сфері зайнятості населення та реалізації активних програм зайнятості для роботодавців (компенсаційних виплат);

Досвід роботи

Період та назва організації:

грудень 1992 – вересень 2013
Мирноградське відділення Покровської ДПІ ГУ ДПС у Донецькій області

Посада:
Головний державний податковий ревізор-інспектор

Функціонал:
• адміністрування та забезпечення податкового контролю за наданням звітності, нарахуванням та сплатою податку на прибуток підприємств, єдиного податку;
• здійснення оперативного аналізу та формування аналітичних матеріалів по показниках звітності, виявлення негативних тенденцій та надання пропозицій керівництву щодо їх подолання;
• накопичення та аналіз динаміки економічних показників платників, оцінка їх впливу на надходження до бюджету;
• ведення інформаційно-аналітичної бази даних на основі показників звітності;
• надання консультацій з питань податкового законодавства;

березень 2015 по теперішній час
Мирноградський міський центр зайнятості

Посада:
Начальник відділу рекрутингу та взаємодії з роботодавцями

Функціонал:
• організація роботи відділу, постановка задач та контроль за їх виконанням;
• визначення поточних та перспективних потреб роботодавців у кадрах, допомога у складанні та розміщенні оголошень про вакансії;
• пошук, аналіз резюме кандидатів, проведення співбесід з кандидатами на вакансії, організація зустрічей з роботодавцем;
• організація та ведення кадрового резерву;
• організація та проведення інформаційно-масових заходів для роботодавців та шукачів роботи (ярмарок, презентацій, днів відкритих дверей, тощо);
• інформаційно-консультаційна допомога роботодавцям з питань провадження власної справи, отримання компенсацій;
• взаємодія з місцевими органами влади громадськими організаціями, соціальними службами;
• організація та проведення семінарів, тренінгів;
• написання матеріалів інформаційного характеру та публікацій;

Освіта
Повна вища

Період та назва навчального закладу:

1999-2002
Донецький державний університет економіки та торгівлі
ім. М.Туган-Барановського

Спеціальність:
Фінанси

Навички:

• користувач ПК: MS Office, Internet
• соціальні мережі: Viber, Telegram,Whatsapp;
• платформи: Zoom, Google Meet;

Особисті якості:

• пошук, систематизація, узагальнення та аналіз інформації
• комунікабельність
• легко та швидко навчаюсь
• багатозадачність
• стресостійкість
• вміння працювати в команді

Володіння мовами:

українська (вільно), російська (вільно), англійська (базовий)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: