Resume from March 17, 2024 File

Оксана

Діловод

Age:
34 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Барма Оксана Михайлівна
Вік: 34 роки.
Громадянство: України.
Сімейний стан: одружена, дітей не маю.
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса проживання: м.Чернігів.
Мета: пошук віддаленої роботи або повний робочий день.
Освіта: базова вища, 2004-2008рр. – Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», спеціальність «Правознавство», молодший спеціаліст-юрист.
Повна вища, 2006-2011рр. – Київський славістичний університет, спеціальність «Міжнародні відносини», політолог-міжнародник.
Досвід роботи:
№ п/п
Період роботи
Назва організації
Посада
1
06 липня 2012 року –
14 грудня 2017 року
ВП Чернігівське БТУ
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Інспектор з кадрів
2
15 грудня 2017 року –
14 лютого 2018 року
ВП Чернігівські МЕМ
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Інспектор з кадрів
3
15 лютого 2018 року – 02 червня 2019 року
ВП Чернігівські МЕМ
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Старший інспектор з кадрів
4
03 червня 2019 року – 08 червня 2020 року
АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Секретар керівника
5
09 червня 2020 року – по теперішній час
АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Діловод канцелярії

Основні обов’язки на займаній посаді:
• Прийом, звільнення, переведення працівників;
• Оформлення всіх видів відпусток;
• Ведення табелю обліку робочого часу;
• Оформлення листків непрацездатності (в тому числі підготовка та подання документів по невиробничим травмам);
• Формування і зберігання особових справ працівників, внесення змін до них;
• Ведення картки працівника П-2;
• Приймання, облік, заповнення, внесення змін та зберігання трудових книжок;
• Ведення штатного розпису;
• Розробка посадових та робочих інструкцій;
• Складання графіку відпусток, ведення їх обліку;
• Оформлення та облік видачі довідок про працевлаштування працівникам;
• Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• Складання цивільно-правових договорів;
• Ведення архіву;
• Підбір персоналу;
• Здача звітності;
• Оформлення посвідчень про відрядження;
• Оформлення наказів з основної діяльності;
• Робота в системі електронного документообігу (СЕД «Megapolis»):
• прийом вхідної кореспонденції;
• обробка та реєстрація документів;
• контроль виконання документів;
• обробка та відправлення вихідної кореспонденції.
• Інші вказівки керівництва.
Професійні навики: вільно володію українською та російською мовою, англійською та польською зі словником. Досвідчений користувач ПК, сучасної оргтехніки. Ведення кадрової роботи в програмі 1С (версія 8.2) та СЕД «Megapolis».
Особисті якості: висока культура мови, швидко знаходжу спільну мову з різними людьми, відповідальна, комунікабельна, креативна, вмію працювати в команді, швидко навчаюсь, веду здоровий образ життя.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: