Resume from March 27, 2024 File

Тетяна

Адміністратор

Age:
36 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ГАВРИЛЕНКО ТЕТЯНА КАЗИМИРІВНА
Адміністратор, офіс-менеджер

[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Вінниця, 21030, Україна

Освіта магістр 2004 - 2009
Вінницький торгово-економічний інститут КНТЕУ
Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Облік і аудит"

Професійні компетентності:
• Розробка технічного завдання та створення ескізу майбутнього торгового об'єкта;
• Вміння швидко та якісно генерувати нові ідеї, приймати креативні рішення на основі аналітичних висновків;
• Грамотна усна та писемна мова;
• Робота з первинними документами;
• Організація і контроль документообігу;
• Підбір та відбір персоналу;
• Організація та проведення співбесід;
• Пошук кандидатів з різних джерел;
• Організація ефективної роботи персоналу, спрямованої на забезпечення високоякісного обслуговування Клієнтів;
• Розподіл завдань та контроль їх виконання;
• Організація зустрічей;
• Ведення ділових переговорів та укладання угод;
• Організація взаємодії з партнерами, клієнтами;
• Організація співпраці з закладами освіти щодо організації навчання персоналу, стажування та практики студентів.

Digital-компетентності:
• MS Office (Word);
• MS Office (Excel);
• MS Office (PowerPoint);
• Bitrix 24;
• Google форми.
Особисті якості/ Soft Skills:
• Аналітичне мислення;
• Відповідальність;
• Організованість;
• Ініціативність;
• Креативність;
• Здатність до навчання та адаптації;
• Комунікабельність;
• Стресостійкість;
• Уміння працювати в команді.

ДОСВІД РОБОТИ

Бухгалтер 01.12.2004 - 31.12.2005
ВТФ "Гріфон і К" ЛТД
Секретар/Диспетчер/Методист 19.06.2007 - 03.11.2010
Деканат обліку та аудиту Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ
Завідувач виробничою практикою 03.11.2010 - 31.10.2011
Навчальний відділ Вінницького торгово-економічного інституту КНТЕУ
Секретар 01.11.2011 - 01.10.2012
Інститут машинобудування та транспорту Вінницького національного технічного університету
Бухгалтер 05.10.2012 - 13.04.2018
ФОП Вережан Михайло Олександрович
- підготовка бухгалтерських документів по закупці та реалізації товарів;
- робота з банківськими документами;
- організація роботи менеджерів;
- проведення інвентаризації ТМЦ;
- проведення переговорів та звірки з клієнтами.

Завідувач навчальної лабораторії з організації практичного навчання 16.04.2018 - 2022
Навчально-практичний центр кар'єри та професійного зростання
Донецького національного університету імені Василя Стуса

- координація факультетів, кафедр щодо забезпечення якісної організації та проведення усіх видів практичної підготовки в Університеті;
- участь у нарадах, конференціях та круглих столах;
- документальний супровід;
- складання інструктивних документів, програм практик, методичних рекомендацій для належної організації практичної підготовки;
- контроль за методичним забезпеченням готовності підготовки факультетів;
- налагодження співпраці з провідними підприємствами, організаціями та установами незалежно від форм власності;
- організація і проведення заходів, що сприяють налагодженню співпраці з підприємствами, установками и організаціями (Дні кар'єри, Круглі столи);
- підготовка звітів, інформаційних довідок, звітних даних, аналізу та презентацій напрямків роботи Центру;
- організація, документальний супровід, розробка та оформлення роздаткового матеріалу та презентацій Додаткових освітніх послуг (курсів, підвищення кваліфікації та внутрішньо-корпоративного навчання);
- участь у розробці Електронного сервісу щодо працевлаштування.

Керівник/адміністратор/ майстер депіляції 2022-2024
- підбір, управління та контроль персоналу
- підбір та співпраця з постачальниками;
- зустріч та обслуговування клієнтів;
- запис, розрахунок та прийом телефонних дзвінків/ переписка в соцмережах;
- контроль за порядком та чистотою в салоні;
- ведення документації;
- координація та підвищення кваліфікації персоналу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: