Resume from May 11, 2024 File

Діана

Керуюча, адміністратор

Age:
39 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Діана Гушул
Керуюча,адміністратор
[open contact info](look above in the "contact info" section)
тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
м.Чернівці вул.Південно -Кільцева 5/11

Профіль
• Привітність
• Вміння чітко та зосереджено виконувати роботу
• Щирість та відкритість.
• Самостійність, цілеспрямованість, ініціативність.
Основна інформація
Дата народження:17.08.1983 р.
Місце народження:м.Косів ,Івано-Франківська обл..
Стать:жіноча
Громадянство:Українка
Сімейний стан:розлучена
Освіта
Середня-спеціальна Бухгалтерський облік та аудит
Політехнічний коледж м.Коломия 2001-2003 рр.
Зайнятість
Керуюча
м-н "Сирне Королівство" м.Чернівці Березень2023- Працюю на даний час
- Управління роботою магазину згідно зі стандартами компанії
- Контроль за товарообігом та веденням обліку товарів
- Організація роботи персоналу та забезпечення їхнього навчання та розвитку
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та досягнення показників продажів

Адміністратор
м-н" Мясний Маркет"м.Чернівці січень 2022-лютий2023
смт.Глибока
смт.Сокиряни
-Організація роботи продавців-консультантів;
-Проведення навчальних заходів для нових співробітників;
-Участь у проведенні інвентаризацій;
-Консультування покупців, викладання товару, касове обслуговування;

Адміністратор
Заправка WOG м.Косів жовтень 2020-грудень 2021
-Приймання товару
-Викладка товару згідно стандартів мережі
-Слідкувати за асортиментом та дотриманням термінів придатності
-Консультувати клієнтів з питань товару.
-Викладка та перевірка цінників на товар

Адміністратор
База відпочинку "Забава" м.Коломия листопад 2012-липень 2017
• Відкриття та закриття ресторану
• Контроль та дотримання касової дисципліни, продуктивна організація робочого часу персоналу та свого;
• Консультування та зустріч гостей, робота з касою, формування звітності
• Замовлення товарів;
• Контроль всіх продуктів та термінів;
• Організація та проведення інвентаризацій
• Контроль чистоти та санітарних вимог в закладі
Навички
• Microsoft Teams.
• Word.
• Excel.
• PowerPoint.
• Outlook.
• Google Docs
• Poster
• 1C
Хобі:Читання,подорожі,декорування,шиття

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: