Resume from March 21, 2024 File

Анжела

Оператор call-центра

Age:
40 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Мініч Анжела Валеріївна
27.06.1983 р.н.
м. Кропивницький, тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: пошук цікавої роботи у стабільній компанії, де можна ефективно застосувати свій досвід та навички.

Сфера діяльності: online надання послуг підтримки телефонуючим – оператор кол-центру, обробка запитів, інформування, консультування, продажі – оператор контакт-центру (медицина, фармацевтика, охорона здоров'я, облік, менеджмент)

Освіта:
вища
«Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки», економічний факультет, спеціальність – бухгалтерський облік і аудит (диплом спеціаліста 2006р.)
середня спеціальна
Кіровоградський медичний фаховий коледж імені Є. Й. Мухіна, спеціальність «Сестринська справа» (диплом спеціаліста 1991р.)

Навчання (курси, третінги, сертифікати):
• Навчальний курс Профі-центру для аутсорсингових call-центрів (2016р.)
• Комп'ютерні курси удосконалення КЗ КОІППО ім. В. Сухомлинського «Цифрові інструменти, інформаційно-комунікаційні технології – дистанційні навчальні платформи, вдосконалення навичок Excel, МS Office, Power Point» (2019 р.)

Досвід роботи:
09.2019-2024 рр. - Кіровоградський медичний фаховий коледж ім. Є.Й. Мухіна – інспектор з кадрів обліку студентів.
Обов'язки та навички: оператор ЄДЕБО - єдиної державної електронної бази, діловодство, звітність в системі Excel.

09.2017-05.2019 - Туристична агенція «Anex tour» - менеджер з туризму.
Обов'язки та навички: активне спілкування з клієнтом, інформування, повний туристичний, фінансовий супровід щодо надання туристичних послуг. Ефективний нетворкінг, навчання, професійний розвиток. Робота в електронній системі СРМ, облік в платіжній системі компанії, висока відповідальність, стресостійкість.
06.2014-09.2017 - Управління охорони здоров'я Кіровоградська міськрада - керівник інформаційно-аналітичного відділу.
Обов'язки та навички: контроль роботи, перевірка звітності, формування планів, статистичних показників, звітів, графіків, оперативних даних, презентацій (Power Point).
03.2016-08.2017 - Компанія ФАРМА ПЕРСОНАЛ, контакт-центр -
оператор колл-центру аптечної мережі (віддалений доступ).
Обов'язки та навички: прийом вхідних дзвінків, надання інформації щодо продукції та послуг компанії, консультації клієнтів щодо асортименту фармацевтичних препаратів, медобладнання аптечної інтернет-мережі. Правильне мовлення, увага, швидкість, оперативний пошук інформації. Обробка запитів клієнтів з сайту компанії. Знання основних фармацевтичних груп препаратів, форм та дозування.
07.2015-03.2016 - Компанія активних інтернет-продажів - оператор call-центру, менеджер з продажу (інтернет).

03.2012-06.2014 - (ГУС) Головне управління статистики у Кіровоградській області – головний спеціаліст-економіст відділу статистики населення (держслужбовець).
Обов'язки та навички: звітність у середовищі MS Excel, обробка та шифрування медичної документації (медичне свідоцтво про смерть) за діагнозами згідно міжнародного класифікатора МКХ-10, формування показників населення, знання державного законодавства.

12.2000-01.2012 – (КНП КОФПМЦ КОР) Кіровоградський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр - медична сестра/статистик організаційно-методичного відділу 2-ї кваліфікаційної категорії.
Обов'язки та навички: статистична медична звітність, облік медичних препаратів в системі закладу та облік фармацевтичних препаратів «Товариства Червоного Хреста України» в межах програми гуманітарної допомоги.

Особисті якості: відповідальність, дисципліна, пунктуальність, порядність, комунікабельність, стійкість у стресових ситуаціях, винахідливість, здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях, високий рівень працездатності, легко навчаюсь.

Професійні навички: понад 12 років досвіду роботи на посаді медичної сестри, обізнаність у ЛЗ та медичній продукції, ПК на рівні впевненого користувача (МS Office, Excel, Internet, Gmail), навички роботи оператором coll-центру мережі інтернет-аптек.

Додаткова інформація: громадянство – Україна, сімейний стан - незаміжня, українська, російська мова – вільне володіння, англійська – pre intermediate, посвідчення водія - категорія В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: