Resume from April 19, 2024 File

Олена

Оператор 1C

Age:
56 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Нановська Олена Миколаївна
Регіон: Дніпро
Телефон(и): [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Фахівець з відділу підтримки користувачів IT 18 500 грн.
Досвід роботи:
2019 січень- 2024 січень
ТОВ «Текман»
Фахівець з відділу підтримки користувачів IT:
1С:Предприятие 8.3("Управление торговым предприятием для Украины", 1С-Логистика: Управление складом, 1С:Документооборот 8.)
• Розбір типових ситуацій у користувачів 1С, залишки, звіти, помилки в документах.
• Регламентовані операції в базах 1С, внесення змін за запитом, надання доступу користувачам
• Консультація користувачів.
"Агент Плюс: Мобільна торгівля. Проф".
• Установка та супроводження ПЗ "Агент Плюс: Мобільна торгівля. Проф". на моб. устр-вах торгових представників.
• Робота з синхронізацією та обміном 1С, консультація користувачів, внесення змін за запитом.
Ведення координаторської роботи з мобільного зв'язку.
• Видача сім-карт, підбір тарифного плану відповідно до встановленого ліміту компанії, звіт з витрат.
• Консультація корістовачів.
Bitrix.
• Консультація корістовачів. Оформлення заявок
2011 – 2019
ПрАТ ДМЗ
• Провідний спеціаліст сектору підтримки користувачів IT
• • Досвід роботи в системі Helpdesk – HP OpenView service desk 4.5.
• • Встановлення та адміністрування Windows 7, 10.
• • Налаштування та обслуговування ПК у AD.
• • Базові знання програм MS Office
• • Підтримка Medoc, ПЗ Ліга-Закон, 1С-8.3, Клієнт-банки, АС-клієнт УЗ, Бос-Референт (СЕД) на базі Lotus, ТМкарта, MDoffice і т.д.
• • Встановлення та налаштування периферії.
• • Організація підтримки понад 1500 користувачів, 1200-ПК та 300 МФУ та принтерів.
• • Моніторинг якості обслуговування дзвінків та звернень користувачів у call-center.
Освіта.
• Дніпропетровський промислово-економічний технікум
• технік-математик-програміст
Володіння мовами.
• Український
• Російська
Курси, тренінги, сертифікати.
• ITIL v3 побудова служби Service Desk. Управління інцидентами. (Київ)
Рік закінчення 2013

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: