Resume from April 3, 2024 File

Інна

Журналіст (PR, SMM), юрист

Age:
31 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Інна Ткаченко
[open contact info](look above in the "contact info" section) (WhatsApp, Telegram)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
• магістр історії (Львівський національний університет ім. І. Франка, випуск 2015 р.);
• магістр журналістики (Львівський національний університет ім. І. Франка, випуск 2017 р.);
• магістр права (Національна академія внутрішніх справ, випуск 2022 р.).
Професійні курси/стажування:

• 2021 – 2022 рр. – пройшла стажування у відділі розслідування злочинів вчинених проти життя та здоров’я особи слідчого управління Головного управління Національної поліції в Тернопільській області;
• 2023 р. – завершила навчання на курсі «Журналістика висвітлення воєнних дій» від 1+1 media school (Київ, Україна);
• 2022 – 2023 рр. – пройшла курси: «Project Manager в IT»; «Професія Бізнес Аналітик в ІТ»; «PROфесія Копірайтер UA»; «Професія HR-Manager»; «Digital Marketer 2.0»; «SMM/Targeting Agency» від Genius (onlaine);
• 2023 р. – отримала CEFR B2 in the EnglishScore Core Skills test від British Council (The United Kingdom);
• 2018 р. – завершила навчання у Школі місцевого розвитку за програмою «Молодь змінить Україну» Фонду родини Богдана Гаврилишина (Київ, Україна).

Досвід роботи:
• січень 2021 р. – липень 2022 р.: заступник начальника відділу пресслужби та діджиталізації Тернопільської обласної ради. Обов’язки:
• написання новин про діяльність керівництва, депутатського корпусу і комунальних установ для офіційного вебсайту та сторінок у соціальних мережах (Facebook, Instagram);
• підготовка прес-релізів, коментарів, заяв, інших матеріалів для ЗМІ, а також тез для публічної комунікації;
• комунікація з громадськістю та міжнародними партнерами: організація брифінгів, прес-конференцій, інтерв’ю, коментарів;
• підготовка щотижневих/щомісячних аналітичних і річних звітів про діяльність;
• загальне адміністрування офіційного вебсайту та сторінок у соціальних мережах;
• керівництво процесом створення мультимедійного контенту для розповсюдження в мережі Інтернет, зокрема на платформі YouTube;
• здійснення моніторингу висловлювань лідерів громадської думки, згадувань у соціальних мережах, а також подання пропозицій щодо реагування на іміджеві загрози;
• розробка та реалізація планів комплексних SMM-кампаній, PR-стратегії, інфокампаній;
• супровід депутатського корпусу і керівництва під час участі в публічних заходах.

• жовтень 2016 р. – січень 2021 р.: в.о директора комунального підприємства Тернопільської обласної ради «Видавництво «Рада». Обов’язки:
• організація та координація роботи команди;
• ведення документообігу, офіційного листування;
• керування проектами різної складності на етапах планування, реалізації, моніторингу та оцінки результатів;
• забезпечення виконання поставлених завдань та досягнення цілей проектів у строк та в рамках бюджетів;
• загальне керівництво проекту щодо видання презентаційної двомовної (україно-англійської) книги «Відкрий Тернопілля», об’ємом 350 сторінок.

• березень 2016 р. – червень 2016 р.: радник міського голови патронатного відділу, головний спеціаліст організаційного відділу ради управління організаційно-виконавчої роботи Тернопільської міської ради. Обов’язки:
• загальне діловодство (підготовка та облік розпорядчих документів міського голови, листів, звернень/запитів громадян);
• обробка кореспонденції і ведення електронної пошти, прийом дзвінків;
• організація нарад, зустрічей, переговорів, брифінгів керівництва та депутатського корпусу;
• здійснення внутрішньої і зовнішньої комунікації, ведення офіційної сторінки керівника у соціальних мережах;
• виконання інших завдань, пов'язаних із забезпеченням ефективної роботи керівника та команди в цілому.

• жовтень 2015 р. – березень 2016 р.: редактор відділу ТОВ «Тернопіль-Медіа». Обов’язки:
• моніторинг інформаційних ресурсів, пошук і підготовка актуальної та перевіреної інформації для написання новинних матеріалів із різних джерел;
• підготовка інтерв’ю, розслідувань, новин для друкованого видання «Нова тернопільська газета»;
• аналіз актуальної політичної, економічної, суспільної ситуації в Україні та світі;
• підготовка заголовків/лідів до новинних матеріалів, ілюстрацій у графічних редакторах Canva, Lightroom, Photoshop тощо;
• координація роботи з редакторами та іншими колегами для забезпечення своєчасної підготовки і публікації матеріалів;
• участь у створенні контент-плану та підготовці дописів, наповнення стрічки новин, поширення публікацій у соціальних мережах;
• аналіз основних тенденцій у сфері SMM, знання основ SEO, налаштування реклами;
• обробка відео та підготовка ТЗ для монтажу, публікації відео на YouTube-каналі.

• жовтень 2014 р. – вересень 2015 р.: головний спеціаліст відділу комунікацій з громадськістю Тернопільської обласної державної адміністрації. Обов’язки:
• прийом, реєстрація, підготовка проектів резолюцій до вхідних і внутрішніх документів;
• систематизація та зберігання вхідних/вихідних документів;
• підготовка службових записок з питань діяльності відділу та інформації щодо співпраці з громадськістю і ЗМІ;
• розробка проектів нормативно-правових актів, розпоряджень голови, методичних рекомендацій щодо удосконалення документообігу, організації роботи у відділі, в тому числі – програмного та матеріально-технічного забезпечення;
• підготовка щоденної інформаційно-аналітичної довідки про суспільно-політичну ситуацію в регіоні для керівництва облдержадміністрації, Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України;
• участь в організації та реалізації заходів національно-патріотичного спрямування та залучення громадськості до участі у них;
• ведення протоколів засідань громадської ради при облдержадміністрації.
Додаткова інформація:

• freelance-журналіст аграрно-політичного сайту AgroPolit.com (Latifundistmedia), Інтернет-видання «Всвіті», журналу JustOne, сайтів TernopilLive, TeNews, «Файне місто» та ін.;
• більше 2-ох років роботи у сфері обслуговування (адміністратор у фітнес-клубі (Тернопіль, Україна), волонтер у благодійному магазині Oxfam (The United Kingdom), помічниця керівника напрямку в Cowdray Estate (The United Kingdom);
• активна волонтерка благодійного проекту «Добро починається з тебе», проектів «Миколай про тебе не забуде», «VIP-випускник», фонду «Майбутнє сиріт», співпрацювала з командою «Susy Production» (Україна);
• одна з засновників «Центру Науки» (Тернопіль, Україна); співорганізаторка Наукових пікніків у Тернополі; членкиня громадської організації «Тернопільський освітній навчально-демонстраційний «Центру Науки»;
• регіональна координаторка конкурсу «Молодіжна столиця України» у Тернопільській області в 2021-му;
• на науковому рівні досліджувала події Євромайдану в Україні, учасниця всеукраїнських і міжнародних наукових конференцій;
• активна учасниця міського учнівського парламенту, студентського самоврядування, громадсько-політичного життя рідного міста, організаторка мистецьких, благодійних і соціальних заходів; одна з організаторів Євромайдану в Тернополі;
• запустила «з нуля» новинну сторінку в Facebook, яка сьогодні має більше 100 000 читачів;
• працювала над написанням проектних заявок та звітності, управлінням проектами.

Professional skills:

• досвід роботи з адмініструванням сайтів, плануванням і реалізацією SMM-кампаній; володію навиками редагування фото та відео у мобільних додатках, базовими аналітичними інструментами; знаю основи SEO, принципи і методи PR; розумію технології виготовлення мультимедійного контенту, методику реалізації комунікаційних стратегій/формування контент-планів для соціальних мереж (Facebook, Instagram, TikTok); займалася розробкою ТЗ для текстового й візуального контентів; працювала з месенджерами, аудиторіями; взаємодіяла зі стратегічною та креативною командами; комунікувала зі ЗМІ (обробка запитів ТБ/радіо й онлайн-видань на коментарі та інтерв’ю, їхня підготовка); працювала з комерційними клієнтами щодо створення текстів і контенту (в тому чисті – рекламного характеру);
• працювала над розробкою проектів нормативно-правових актів, окремих положень обласних програм, підготовкою планів роботи, нарад і прес-конференцій керівництва держустанов, написанням розпоряджень/доручень, щоденного інформування для керівництва вищих органів державної влади, веденням документообігу; брала участь у засіданнях колегій облдержадміністрації, узагальненні роботи структурних підрозділів, розробленні посадових інструкцій працівників, розгляді звернень від органів виконавчої влади, громадських об’єднань, установ, громадян, організації засідань сесій міської ради, постійних депутатських комісій, ведення протоколів, роботою зі зверненнями та інформаційними запитами, контрольними документами;
• знаю алгоритми роботи інструментів діджитал-маркетингу (налаштування реклами в соцмережах, принципи пошукових систем); працювала з Trello, Google Workspace; володію графічними редакторами Figma, Canva;
• вмію організовувати й ефективно проводити ділові зустрічі, промозаходи, маю досвід виступів на форумах, презентаціях і конференціях, знаю етику ділового спілкування, законодавчі і нормативно-правові акти.

Personal skills:

• відповідальна, наполеглива, креативна, автономна у плануванні та виконанні своєї роботи, ініціативна, мультизадачна, стресостійка, уважна до деталей, орієнтована на саморозвиток;
• маю хороші лідерські та організаторські здібності, вмію працювати самостійно і в команді, давати фідбек й, водночас, бути відкритою для отримання фідбеку, орієнтована на спільний результат;
• здатна швидко та якісно сприймати, обробляти й узагальнювати великі масиви інформації, мислю стратегічно, маю досвід публічних виступів, постановки цілей та організації робіт, співпраці і налагодження партнерської взаємодії;
• дотримуюся дедлайнів і виконую КРІ, адаптована до змін, маю навики ведення переговорів, а також – успішний досвід управління й мотивації команд (розподіл завдань, контроль виконання, забезпечення спільної роботи і досягнення поставлених цілей).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: