Resume from March 24, 2024 File

Ульяна

Начальник відділу

Age:
39 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kropyvnytskyi, Odesa, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Латушкіна Уляна Володимирівна
Керівник відділу продажів
Дата народження: 30.04.1985 р.
Адреса: м. Кропивницький, …….
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді керівника

Професійні навички:

Впевнений користувач офісних програм, 1С;
Досвід ведення переговорів;
Досвід стратегічного планування;
Досвід управління людьми;
Здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
Здатність згуртувати колектив;
Вміння планувати і прогнозувати;
Вміння переконувати.
Є власний автомобіль, права категорії В.
Володіння мовами: російська, українська — вільно.

Досвід роботи:

Вересень 2017 року – березень 2021 року – керівник відділу управління нерухомістю Кіровоградської філії ПАТ «Укртелеком».
Листопад 2014 року – вересень 2017 року - старший спеціаліст відділу управління нерухомістю Кіровоградської філії ПАТ «Укртелеком».
Лютий 2010 року - листопад 2014 року – фахівець з нерухомого майна та орендних відносин відділу управління майновим комплексом Кіровоградської філії ВАТ «Укртелеком» .
Лютий 2009 року - лютий 2010 рік - секретар керівника Кіровоградської філії ВАТ «Укртелеком» .
Липень 2008 року – січень 2009 року перебувала на обліку міського центру зайнятості. За цей час отримала досвід роботи помічника нотаріуса, адвоката та співпрацювала з депутатами міської ради в якості їх секретаря-помічника.
Лютий 2006 року – липень 2008 року займала посаду юриста в приватному підприємстві «Житлобуд».

Функціональні обов'язки:
- управління бізнес-процесами підрозділів нерухомого майна у відповідності до стратегії підприємства;
- організація ефективного використання нерухомого майна, матеріальних та енергетичних ресурсів підприємства;
- організація взаємодії між відділами адміністрування орендних та комунальних договорів, експлуатації будівель та інфраструктури, ремонтно-будівельним та господарським;
- організація отримання правовстановлюючих документів на нерухоме майно та земельні ділянки підприємства;
- планування, бюджетування та оптимізація витрат;
- розробка та впровадження нормативних документів: політик, положень, інструкцій, проектів розпоряджень, договорів, актів;
- організація діловодства, юридичне та економічне опрацювання договорів;
- організація пошуку орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, , погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням;
- ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням;
- проведення переговорів з ключовими клієнтами;
- контроль за дотриманням трудової дисципліни;
- підбір, навчання та організація роботи персоналу

Освіта:
- Кіровоградська середня школа I-III ступенів № 29 (1997 р.- 2002 р.).
- Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (2002 р.- 2005 р.)
Спеціальність «Правознавство» кваліфікація молодший спеціаліст-юрист
- Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (2005 р.-2008 р.)
Спеціальність «Правознавство» кваліфікація спеціаліст-юрист
- Міжнародна Академія Управління Персоналом (2019 р.-2022 р.)
Спеціальність «Психологія»

Особисті якості:
ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, відповідальність, стресостійкість, енергійність, Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, відповідальна, вмію аналізувати та логічно мислити, вмію працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: