Resume from April 19, 2024 File

Неля

Спеціаліст з управління персоналом, помічник керівника (документообіг), оператор, менеджер

City of residence:
Baryshivka
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Петрухно Неля Володимирівна
мета: здобуття посади спеціаліста з управління персоналом, помічника керівника, спеціаліста з документообігу, менеджер, оператор

Вид: дистанційно
Домашня адреса: Україна, Київська область,
смт Баришівка, вул. Богдана Хмельницького б. 11,
кв.42.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Особисті дані:
Дата народження: 24.08.1989.
Сімейний стан: незаміжня.

Освіта:
2011-2013 - Київський університет імені Бориса Грінченка; спеціальність «Початкова освіта»; кваліфікація: викладач педагогіки і методик початкової освіти, організатор початкової освіти, диплом магістра.
2006-2011 - Київський університет імені Бориса Грінченка; напрямок підготовки «Педагогічна освіта»; кваліфікація: бакалавр педагогічної освіти, вчитель початкової школи, вчитель англійської мови початкової школи.
Досвід роботи:
25.05.2022 – 28.02.2023 завідувач сектору управління персоналом Національної комісії зі стандартів державної мови, м. Київ
20.08.2021 – 31.12.2021 – заступник директора департаменту внутрішнього аудиту – начальник відділу внутрішнього аудиту суб’єктів господарювання у промисловій та інших галузях Міністерства економіки України, м. Київ.
04.12.2020 – 19.08.2021 - заступник начальника управління – начальник відділу кадрового менеджменту управління персоналом Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, м. Київ.
22.08.2019 – 03.12.2020 - заступник начальника управління – начальник відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
07.11.2017 – 21.08.2019 – заступник начальника відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
18.12.2015 – 06.11.2017 - головний спеціаліст відділу кадрової служби департаменту організаційного та кадрового забезпечення, головний спеціаліст відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
22.08.2013 – 17.12.2015 - головний спеціаліст сектору правового супроводу та кадрів управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації, м. Київ.
09.08.2011 – 21.08.2013 – головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату Баришівської районної державної адміністрації, Київська область, смт Баришівка.
07.09.2009 – 25.06.2011- вихователь школи-дитячого садка «Юніор», м. Київ.
Функціональні обов'язки:
• робота з організаційно-розпорядчими документами, нормативними актами, положеннями;
• підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників;
• здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток працівників;
• здійснення підрахунку стажу працівників відповідно до записів в трудових книжках;
• табелювання робочого часу працівників;
• здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
• підготовка аналітичних документів;
• розробка проектів розпоряджень, наказів;
• складання планів, графіків;
• підготовка статистичної та іншої звітності згідно затверджених форм;
• робота з масивами даних, з таблицями та схемами;
• робота з первинними документами та їх обробка;
• підготовка зведеної інформації для керівництва;
• підготовка матеріалів щодо підвищення кваліфікації працівників;
• організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством.
Додаткова інформація:
Знання мов: українська – рідна; російська - вільно; англійська – зі словником;
Комп’ютерні навички: операційні системи (Windows), програми (Word, Excel, «Картка «КАДРИ», бази даних, програма документообігу "Аскод"), мережа Internet, електронна пошта;
Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання.

Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, порядна, уважна, організована, пунктуальна, швидко навчаюсь, веду здоровий спосіб життя та прагну себе реалізувати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: