Resume from March 27, 2024 File

Сергій

Керівник напрямку

Age:
43 years
City:
Mukachevo

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
ФІО: Барчі Сергій Михайлович

Контакти: (тел.): [open contact info](look above in the "contact info" section)
(e-mail): [open contact info](look above in the "contact info" section)
Особисті дані: дата народження: 13 серпня 1980 р.
Сімейний стан: Неодружений
Освіта:
вересень 1997 -
червень 2002 Національний Університет Харчової Промисловості
факультет - “автоматизації й комп'ютерних систем ”
спеціальність - “автоматизоване управління технологічними процесами» процесами”
Знання комп'ютера: відмінне знання комп'ютера, зокрема: Windows, MS Office, Internet і ін.

Знання мов: Володіння англійською мовою на рівні elementary, російська і українська мови – вільно
З 2003 року займаюсь продажами продуктів b2b

Червень 2017 р.
Листопад – 2021 р. Начальник відділу розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами АТ «Уукрпошта»:
Активне залучення нових корпоративних клієнтів.
Проведення зустрічей з потенційними, презентація послуг, підписання договорів.
Підготовка та надання пропозиції щодо розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами, державним сегментом та комунальними підприємствами.
Координація діяльності структурних підрозділів дирекції з питання розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами.
Моніторинг конкурентного середовища для розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами.
Організацію роботи з питань утримання клієнтської бази та залучення потенційних клієнтів.
Приймав участь:
-В розробці мотиваційної програми для керівників та працівників структурних підрозділів дирекції, до основних завдань та обов’язків яких належить розвиток бізнесу з корпоративними клієнтами.
-У розробці фінансового плану дирекції.
-В розробці програм навчання та підвищення кваліфікації для працівників дирекції, в тому числі нещодавно прийнятих, з питання розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами.
-У розробці планових завдань виробничих підрозділів в розрізі послуг та сегментів ринку працівникам структурних підрозділів.
-У підготовці обґрунтування доцільності та проектів технічної документації для проведення процедури закупівель.
-У підборі персоналу структурних підрозділів дирекції, до посадових обов’язків яких належить питання розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами.
Розробляв заходи з метою забезпечення виконанням дирекцією плану отримання доходів від реалізації послуг, зокрема нових, юридичним особам

листопад 2016 р. Начальник управління малого та середнього бізнесу Закарпатської ОД
АБ «УКРГАЗБАНК»
Червень 2017 р.

- загальне керівництво діяльністю Управління
- здійснення контролю діяльності відділів, що входять до складу Управління, та відділень, що підпорядковуються Дирекції у частині роботи з клієнтами малого та середнього бізнесу;
- залучення клієнтів малого та середнього бізнесу на обслуговування до Банку;
- організація продажу банківських продуктів для клієнтів малого та середнього бізнесу - -контроль якості надання послуг клієнтам;
дослідження кон’юнктури ринку та розробка напрямків розвитку малого та середнього бізнесу;
проведення заходiв щодо пiдвищення ефективностi продажiв банкiвських продуктiв клієнтам малого та середнього бізнесу.

Керуючий портфелем середнього бізнесу Закарпатського управління АТ «УкрСиббанк»
Лютий 2015 р.
Серпень 2016

- робота з юридичними особами з річним оборотом від 10 млн. грн. до 300 млн. грн., переговори з новими клієнтами щодо продажу банківських продуктів, супроводження клієнтів по операціям ЗЕД, консультування щодо змін у валютному законодавстві, практична допомога в заключенні договорів по ЗЕД, супроводження особистого клієнтського портфеля, збір документів для оформлення кредитів, документарних операцій, повний фінансовий аналіз позичальника, підготовка заявки на кредитний комітет, підготовка кредитних угод та реалізація кредитних угод, робота з ТОП менеджментом організацій по продуктовому ряду фізичних осіб.

Вересень 2014 р.
Лютий 2015 р. АБ «УКРГАЗБАНК», Начальник відділу продажів малого та середнього бізнесу
- Залучення нових клієнтів сегменту малого та середнього бізнесу
- Збір пакету документів на проведення активних операцій з Клієнтами.
- Аналіз фінансового стану підприємств для підготовки запиту на проведення активної операції та висновку щодо доцільності такої операції, винесення питання на розгляд Кредитного комітету.
- організація бізнесу

Вересень 2010 р. ПАТ «Укрсоцбанк», Головний економіст департаменту
Грудень 2013 р. корпоративного бізнесу
Основні виконувані функції:
- Залучення нових клієнтів корпоративного бізнесу Закарпатської області які належить до сегменту «Middle corp.» – об`єм річної виручки від реалізації від 30 млн. грн.
- Поточне обслуговування корпоративних клієнтів Банку.
- Збір пакету документів на проведення активних операцій з Клієнтами.
- Аналіз фінансового стану підприємств для підготовки запиту на проведення активної операції та висновку щодо доцільності такої операції, винесення питання на розгляд Кредитного комітету.
- організація бізнесу (формування та підтримка внутрішньої нормативної бази, супроводження регіонального Тарифного плану за кредитними комісіями, розробка та підтримка в актуальному стані комерційних пропозицій, проведення навчання асистентів процесу обслуговування, доведення типових форм договорів, тарифів, ставок до працівників підрозділу)
- контроль та підтримка виконання бюджету корпоративного бізнесу філії;

2008 р. – ПАТ КБ „Приватбанк”, Закарпатське регіональне управління
Серпень 2010 р. Заступник керівника малого й середнього бізнесу ГРУ, РУ, СФ, ВФ
Основні виконувані функції:
- залучення нових клієнтів на банківське обслуговування, презентація й продаж нових послуг і банківських продуктів, залучення на обслуговування ділових партнерів клієнтів;
- організація швидкого й максимально зручного для клієнта обслуговування, ініціювання рішень при обслуговуванні клієнта, незалежно від бізнесу й виду послуг;
- здійснення регулярного контакту із клієнтами, нагадування клієнтові про строки погашення кредитів, строках закінчення депозитів, змінах у тарифах і т.д.
- моніторинг динаміки руху коштів по рахунках клієнта, обсяги й напрямки платежів, масштаби й джерела надходжень коштів, використання банківських продуктів, збір і допомога в оформленні документів для використання банківських послуг;
- участь у рішенні питань по наданню й обслуговуванню активних і пасивних операцій клієнта;
- Планування бюджету в розрізі відділень Закарпатського РУ с наступним контролем та аналізом його виконання.
- Координація відділень по роботі МСБ
- Проведення семінарів і навчань співробітників МСБ, планування поточних показників діяльності напрямку в розрізі відділень, формування відповідної звітності про результати діяльності напрямку в РП, організація професійної підготовки й розвитку персоналу напрямку, контроль і аналіз поточних і підсумкових результатів діяльності напрямку в розрізі відділень, моніторинг зовнішньої й внутрішньої нормативної бази, контроль одержання доходів МСБ, рішення проблемних і спірних ситуацій по операціях, зробленим клієнтом, консультаційна робота з відділеннями.

Липень 2005 р. –
Грудень 2008 р. ПАТ КБ „Приватбанк”, Закарпатське регіональне управління
Старший фахівець із координації персонального банківського обслуговування корпоративних клієнтів ГРУ, РУ, СФ

Жовтень 2003 р. – ПАТ КБ „Приватбанк”, Закарпатське регіональне управління
Липень 2005 р. Провідний спеціаліст систем віддаленого доступу

Липень 2003 р. – ПАТ КБ „Приватбанк”, Закарпатське регіональне управління
Жовтень 2003 р. Кредитний експерт відділу мікрокредитування

Мукачево 2024 р.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: