Resume from April 29, 2024 File

Наталія

Податковий консультант, головний бухгалтер

Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Заровна Наталія Володимирівна
Дата народження: 15.09.1978 Номер
телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Рівень заробітної плати від 55 000 грн.

Мета: Використання набутих навиків, професійний розвиток.

Освіта вища:

01.2011- 01.2012 Київський Національний університет технологій і дизайну

Спеціальність бухгалтерський облік і аудит, ступінь магістр

09.2006 – 02.2009 Київський Національний університет технологій і дизайну

Спеціальність бухгалтерський облік і аудит, ступінь бакалавр

09.1996 - 06.1998 Чернігівський Механіко-технологічний технікум

Спеціальність бухгалтерський облік і аудит, ступінь молодший спеціаліст

Додаткова освіта:

Наявність сертифіката ACCA DipIFR;

Відвідування семінарів з бухгалтерського та податкового обліку;

Англійська мова рівень Intermediat;

Іспанська мова рівень Intermediat.

Досвід роботи:
2022 - 2024 ДП "Вайллант Група Україна" головний бухгалтер;

2016 - 2022 ДП "Вайллант Група Україна" заступник головного бухгалтера;

2012 – 2016 ТОВ «Веон Плюс», готель Radisson Blu Podil, посада бухгалтер-
ревізор;

2009 – 2012 ТОВ «БК «Квадр» (Президент-Готель), посада провідний
бухгалтер;

2008 – 2009 ЗАТ «Президент-Готель», посада провідний бухгалтер;

2008 – ТОВ «Медіа-Трейд Україна», посада провідний бухгалтер;

2007-2008 «Київ ЗНДІЕП», посада бухгалтер.

Професійні навики:

Складання та подання фінансової звітності всі форми;

Складання і подання декларації з ПДВ. Нарахування податкових
зобовязань з ПДВ, нарахування умовних податкових зобов’язань,
відображення в обліку податкового кредиту з ПДВ. Контроль відображення в
обліку операцій з ПДВ. Взаємодія з податковими органами при перевірках;
контроль реєстраційного ліміту з ПДВ, всі витяги з електронного кабінету;

Складання та подання декларації з податку на прибуток; розрахунок
відстрочених податкових активів та зобов’язань;

Складання та подання звіту про контрольовані операції, розрахунок
показників рентабельності; обґрунтування ділової мети, знання ТЦУ;

Складання та подання декларації з податку на доходи фізичних осіб,
звіту з ЄСВ;

ЗЕД - імпорт товару, контроль собівартості товару, проведення
додаткових витрат, котроль за формуванням собівартості товарів, імпорт
послуг, експорт, реекспорт, нарахування податкових зобов'язань та
податкового кредиту з ПДВ при імпорті послуг; договори, первинні
документи ЗЕД, щомісячна звірка з нерезидентами;

Нарахування резервів, дисконтування довгострокових позик,
довгострокових зобов’язань;
Складання управлінських звітів;

Складання та подання всіх статистичних звітів;

Перевірка та погодження договорів;

Досвід роботи у системі Клієнт-банк, взаємодія з банками;

Досвід нарахування заробітної плати, розрахунки з підзвітними
особами;

Знання касової дисципліни;

Контроль відображення в бухгалтерському обліку операцій за
розрахунками з покупцями та постачальниками; доходів майбутніх періодів,
витрат майбутніх періодів, контроль доходів та витрат;

Знання обліку ТМЦ, МНМА, основних засобів, нематеріальних
активів;

Проведення інвентаризацій товарів, ОЗ, МНМА, дебіторської,
кредиторської заборгованостей, нарахування резерву сумнівних боргів;
інвентаризація всіх рахунків бухгалтерського обліку;

Щомісячне закриття періоду; переоцінка валюти; контроль
правильності відображення в обліку всіх операцій.

Підготовка завдань для програмістів по автоматизації процесів в
обліку;

Впровадження нових процесів в обліку, з останніх процес підготовки
звітності в форматі SAF-T;

Розробка внутрішніх положень та політик, впровадження електронного
документообігу;

Взаємодія з податковими органами, аудиторами під час аудиторських
перевірок, підготовка запитів та відповідей на запити;

Досвід роботи в міжнародній компанії:

Досвід роботи в закладах громадському харчуванні;

Відмінне знання бухгалтерських проведень; національних стандартів
бухгалтерського обліку; міжнародних стандартів бухгалтерського обліку
податкового обліку;
Знання програм: 1С: Підприємство 8.3, 1С: Підприємство 8.2, 1С:
Підприємство 8.1,, 1С 7, M.E. Dok, Клієнт Банк, SAP, Micros Fidelio Pos
Configurator, Materials Control, Компас- фронт, Отель-3, Word, Excel.

Професійні якості: Знання національних ПСБУ та МСФЗ, податкового
законодавства, вміння працювати з великими обсягами інформації, вміння
працювати в режимі багатозадачності.

Особисті якості: аналітичний склад розуму, відповідальна,
пунктуальна, комунікабельна, стресостійка, порядна, готова до навчання.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: