Resume from April 19, 2024 File

Ольга

Економіст з праці

Age:
41 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Процикова ОльгаСергіївна

Начальник відділу організації праці та заробітної плати

Повний робочий день.
Вік: 41рік
Місто: Київ, Львів

Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ель.пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід:
КП НBК "ІСКРА" УКРОБОРОНПРОМ"

З 06.2022 по теперішній час

Провідний інженер з організації трудових процесів та оплати праці
Ведення обліку показників праці та заробітної плати, їх аналіз та складання встановлених звітів
(статистичний звіт про заробітну плату 1-ПВ, кадровий звіт). Розрахунок і планування фонду
заробітної плати підприємства, аналіз її витрат і порівняння з фактом. Робота з формування та
ведення бази даних про заробітну плату, чисельність та категорії працівників.

ТОВ«АСКОМСЕРВІС»

з 10.2020 по 02.2022
Інженер з організації та нормування праці
Облік виробництва, розрахунок заробітної плати, відрядної та почасової роботи, нарахування
відпускних, пільг та компенсацій. Розрахунок премій, надбавок та коефіцієнтів до заробітної
плати.

ПрАТ«Азовзагальмаш»

з 10.2003 по 09.2020

Начальник Бюро праці та заробітної плати
з 02.2017 по 09.2020

Організація обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, відрядної оплати, погодинної,
відрядної премії. Нарахування та нарахування премій, додаткових премій та коефіцієнтів для
працівників з відрядною індивідуальною винагородою. Ведення штатного розпису, контроль за
правильністю встановлення посадових окладів та тарифних ставок

Провідний економіст з праці
з 06.2005 по 02.2017

Організація обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, відрядної та
почасовоїнарахування заробітної плати, нарахування та нарахування премій. Оформлення
лікарняних,відпусток,наказівпро прийоміпереведення, переведенняпрацівників.

Секретар-друкарка
з 10.2003 по 06.2005

Ведення діловодства. Планування робочого дня керівника.

Освіта

Харківський інститут бізнесу та менеджменту.
Економіка, Менеджмент організацій, вища, з 09.2000 по 06.2005

Загальноосвітня школа з профільним навчанням No4, м.Маріуполь
Фізико-математичний клас, середня з 09.1990 по 06.2000
Професійні та інші навички

Знання вимог КЗпП, основ та принципів нарахування заробітної плати, порядку
встановлення посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати,
нарахуванняпремій.
Підготовка звітів, основні принципи планування на підприємстві.
Облік руху персоналу, найму, звільнення та переміщення персоналу.
 Володіння комп'ютером на рівні досвідченого користувача.
MS Office, Інтернет, електронна пошта, інші внутрішні програми підприємств.

Більшеі нформації
Дружолюбна, доброзичлива, комунікабельна, дисциплінована, великий досвід роботи у колективі.
Люблю працювати із цифрами.
Готова розвиватися та отримувати нову інформацію якомога швидше

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: