Resume from April 24, 2024 File

Андрій

Unity developer

Age:
24 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Назаренко Андрій (24 роки)
Unity Developer (Junior)
__________ __________
Навички та вміння Освіта
- Вміння працювати з рушієм Unity (остання версія в ЗВО: Національний технічний університет
якій працюю 2022.3.7f1) України «Київський політехнічний інститут ім.
Ігоря Сікорського»
- Мова програмування C#, зокрема в контексті рушія
Unity (вивчаю та вдосконалюю навички), розуміння Спеціальність: 151 - Автоматизація та
принципів ООП, розуміння базових патернів комп’ютерно інтегровані технології
(вивчаю). Базове розуміння принципів SOLID
Рівень вищої освіти: Магістерський
- Оптимізація ігрових рішень та коду
Роки навчання: 03/10/2022 - 31/01/2024
- Знання програми моделювання Blender3D для __________
побудови нескладних моделей, ба’ові знання щодо Досвід роботи
оптимізації моделей
Місце роботи: школа програмування для дітей
- Базові знання та уміння по роботі з UI Robocode
- Базові знання та уміння по роботі з URP Посада: викладач за напрямками Unity, Construct,
Embedded (Arduino)
- Базові вміння та знання Git (вивчаю)
Працював з 10/2021 - 02/2022 (скорочення в
- Створював збірки для ОС Android та Windows (для
наслідок повномасштабного вторгнення)
iOS на даний момент ні)
__________
Про себе та загальна інформація
Вивчаю та працюю з Unity та C# близько 2х років, з яких рік найактивніше. Важливу увагу приділяю
саморозвитку та пошуку кращих рішень для реалізації функціоналу або вирішенню технічних проблем.
Багато чого ще вивчаю, зокрема функціонал рушія, методи реалізації різних механік популярних ігор,
можливості C#, оптимізація коду, архітектура програм та ігор тощо. Активно вивчаю патерни (object pool,
observer, не часто використовую singleton) на даний момент також маю базове розуміння інших патернів,
але поки не використовував (abstract factory, adapter, state machine). Для проєктів створював lowpoly моделі
в Blender3D. Також ознайомлююсь з Shader Graph та можливостями VFX Graph.
Хотів би приєднатися до команди, де зможу працювати над створенням ігор, професійно розвиватися,
вдосконалювати свої навички та отримувати нові знання. На даний момент віддаю перевагу дистанційній
формі роботи. Також для мене важливим є офіційне працевлаштування.
Виконував проєкти для windows, останній рік активно працюю для android. Також маю iOS (iphone 13),
що дозволяє тестувати прототипи, але не маю можливості створювати фінальну збірку гри.
Проєкти ігор можна переглянути та завантажити на Itch.io. На GitHub знаходяться та по мірі розробки
оновлюється програмна реалізація проєктів. (посилання нижче)

__________
Контактні дані та соціальні мережі
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: @NAndreykaN
Instagram: _._skynet_._
__________
Посилання
GitHub: https://github.com/AndriiNazarenkoIndi?tab=repositories
Itch.io: https://raven-indie.itch.io/

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: