Анна
Оператор call-центра
- Age:
- 36 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10573350
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Місце проживання:м.Київ
Місце реєстрації: м. Краматорськ, Донецька обл.
E-mail: [
Номер телефону: [
Мета: економіст банку, конролер-касир банку
ДОСВІД РОБОТИ
09.2017 – 08.2022 - АТ «Ощадбанк» , старший контролер – касир
Обов’язки:
●Перерахунок виручки; робота з касовими документами;
●Організування касової роботи відділення з приймання ,перерахування та видачі
грошових коштів та цінностей;
●Обробка,формування і упаковка грошових купюр,монет та валютних цінностей.
05.2013 – 06.2017 - ПП «Руно» , адміністратор
Обов’язки:
●організація та контроль роботи підприємства;управління персоналом, забезпечення стандартів обслуговування;
●вирішення адміністративно–господарських питань;ведення внутрішньої звітності;
●робота з первинною документацією; з касою;
●взаємодія зі службою безпеки;
●участь в підборі, навчанні, адаптації персоналу, контроль над дотриманням стандартів організації, якістю роботи і обслуговуванням клієнтів ;
●підтримка маркетингових заходів, спрямованих на залучення клієнтів, а також на підтримку і збільшення попиту;
●вирішення конфліктних ситуацій, спірних питань з працівниками та клієнтами;
планування робочого тижня;
ОСВІТА
2010 Слов’янський державний педагогічний університет (СДПУ), менеджмент організацій, спеціаліст
2016 пройшла курс з навчання за програмою : «Оператор ПК поглиблений» у учбово-кадровому центрі «Технологія успіху».
Брала участь в науково – практичній конференції «Актуальні питання сучасної науки і освіти», написала статтю.
Захистила випускну роботу на тему «Управління персоналом (на прикладі підприємства)». Дипломна робота на тему «Кадрова політика як інструмент розвитку персоналу (на прикладі підприємства)».
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
• Англійська – середній ;
• Українська – рідна.
НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
• ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet);
• уміння користуватися оргтехнікою (принтер, сканер, факс).
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Здатність до навчання, дисциплінованість, уважність, комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, високий рівень самоорганізації, прагнення до вдосконалення і розвитку, аналітичне мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, пунктуальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність.
Дата народження: 15.12.1987
Similar candidates
Администратор мед. центра, оператор колл-центра
Kyiv
Оператор call-центра
Kyiv
Оператор call-центра
Kyiv
Оператор call-центру
12000 UAH, Kyiv, Remote
Оператор call-центра
20000 UAH, Kyiv
Оператор call-центра
Kyiv