Resume from April 29, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10578469

Операційний менеджер

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Притула Руслан Володимирович 39р.

Тел. UA [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Профиль в LinkedIn: Ruslan Prytula

Ціль: пошук роботи в напрямку операційного lean manager, управління customer service та розвитку відділів продажу чи collection будь якого сегменту бізнесу

Загальна інформація:
• маю 18 річний досвід управління командами в банківській сфері (Україна та РБ) із фокусом на створення системних бізнес-процесів в Call Centre, Collection, operation. Digital трансформацій служб та процесів у них, розвиток крос-функціональних співпраць між командами організації.
• особливий фокус на аналітичну складову (BI борди, створення аналітики для різних рівнів управління, маю технічну експертиза аналітичних платформ та їх можливостей)
• досвіду розвитку функціональності та зручності digital каналів обслуговування для фізичних та/або юридичних осіб, зокрема, web та мобільного онлайн банкінгу
• маю досвід управління проектами із бюджетом 2,8 млд рд. грн.

Моя мотивація: досягнення бізнес цілей, постійний професійний розвиток, створення якісних процесів у командах та їх залученості (eNPS).

Вимоги до бізнесу: амбіційні цілі та нестандарті завдання, достойна заробітна плата

Навики:
- досвідчений користувач ПК (Excel, Power Point, Power BI, Visio, Asana, Cisco, Zendesk, Jura, Lotus, Office 365, Siebel, Googl service);
- аналітичні здібності, навички побудови візуалізації результатів;
- розуміння систем банківської IT інфраструктури (БД, контролю користувачів, безпека, телефонія, чати, голосові боти, CRM системи, модулі інтеграцій та іншe.);
- координація роботи проектних команд різних напрямків Банку;
- володіння розмовною англійською мовою.

Основні фокуси:
• розробка та реалізація сервісної моделі для усіх сегментів Бізнесу (Retail, ФОП, МСБ та КБ)
• розробка стратегії та Road Map її реалізації, що направлені на забезпечення ефективного функціонування та розвиток цифрових/дистанційних каналів обслуговування
• міграція клієнтів на нові платформи обслуговування та розвиток функціоналу нових систем облуговування
• регулярне проведення досліджень ринку та надання пропозицій щодо вдосконалення цифрових каналів обслуговування, зокрема веб та моб версії онлайн банкінгу для клієнтів (ФО та ЮО).
• створення системи CSAT та генерація пропозицій щодо його росту, масштабування стандартів та методик tone of voice
• організація процесу регулярного збору бізнес вимог у власників продуктів та розробка технічних завдань для розвитку функціональності
• оптимізація процесів для скорочення не цільових звернень (в тому числі БЗК).
• автоматизація обробки стандартизованих запитів та процесів;
• розвиток та підвищення основних сервісних метрик SL, FRT, FCR, VOC та NPS
• посилення крос-функціональної взаємодії між командами Банку (розробники, продуктологи, ТОП менеджмент, ІТ менеджмент, фінансовий блок, HR партнерство).
• управління Cost бюджетом підрозділу та Блоку
• розробка та впровадження маркетингових стратегій розвитку дистанційних сервісів та інше.
• комплексна розробка та реалізація тригерних комунікації із клієнтами
• мінімізація операційних ризиків.

Досвід роботи:

12.06.23 – по теперішній час операційний менеджер МДФін (International IT financial company).
Основні завдання:
• Створення операційних метрик контролю роботи бейліфів в Румунії
• Створення договірної бази для роботи із бейліфів в Румунії з урахуванням вимог Акціонерів компанії та корпоративних правил.
• Автоматизація процесів супроводу виконавчих проваджень
• Стандартизація потоків телефонних звернень
• Робота з нецільовими дзвінками для каналів Telesales, Underwriter, Soft Collection
• Творення правил трансферу потоків дзвінків на етапах лідогенерації та погодження заявко
• Створення процесу робот із скаргами отриманих в різних канал (облік, методологія, аналітика, рекомендації щодо зміни процесів та продуктових умов)
Створення моделей планування для підрозділів Telesales, Underwriter, Soft Collection, external, enforcement в Румунії
Рекомендації:
Аліна Сіницька – CCO, Андрій Грибанов - General Growth Product Manager

Sense Bank (Альфа Банк Україна)
2020-2021 гг. – виконував функцію керівника стратегічних напрямків в колекторському Департаменті.
Основні завдання:
• створення автоматизованих сервісів для стягнення;
• оптимізація процесів з метою скорочення HR та операційних витрат;
• створення основ BI бордів та аналітики

2020-2021г.- Директор Департаменту клієнтського сервісу (Retail, SME и Corpo) із штатом 560 працівників, об’єм звернень та операцій в місяць 250К.
Основні завдання:
• створення сервісної моделі (РБ, МБ та КБ)
• систематизація обліку операційних показників, online дашбордов та BI аналітики
• розробка self-service та робота з нецільовими зверненнями
• управляння Road Map змін в процесах та сервісах Банку
• розвиток та управління роботою голосових ботів
• розробка та впровадження кращих практик tone of voice
• застосування та розвиток системи Performers management

Основні досягнення:
• нова сервісна модель обслуговування клієнтів (Retail, SME и Corpo).
• рівень SL не нижче 90% для Retail, 96% для МСБ та 98% для КБ
• створено процес збору Customer Experience та основ росту CSI
• створення аналітичних бордів для СС різного рівня управління.
• збільшено % Self-Service для голосових помічників
• зниження витрат підрозділу
• розвитку функціональності та зручності цифрових каналів обслуговування для фізичних та/або юридичних осіб
• створення карт шляху клієнтів (Customer Journey Map) для продуктів та функцій веб та мобільного онлайн банкінгу
• побудова процесу роботи із зверненнями (Clam Rate)
• розвиток дистанційних сервісів обслуговування кл. (Retail, SME, Corp) в тому числі міграція операцій з відділень в дистанційний канал
• нагороди команди DZWINNER-2021 в номінаціях «Краща сервісна команда». «Краща команда якості», «Проект року».

2021-2023р. Sense Банк (Україна). Керівник проектів та програм департаменту клієнтського сервісу
Основні досягнення: впровадження сервісів для дистанційного обслуговування; формування та супровід змін в процесах щодо скорочення витрат (телефонія, листи, смс/viber, ліцензії на ПЗ, збільшення push повід.; lean manager Cost Priority Банку по усім бізнес напрямкам (логістика, cash management, ІТ, ATM/POS, випуск та доставка карт, програми лояльності, безпека та інше) з результатом -20% витрат або + 18пп до CIR по Банку

Рекомендації:
Дзялак Роберт – Виконуючий Директор ABU, Рафал Ющак – CIO ABU 2020-2022
Михайле Вікторія Вікторівна – Голова Правління ABU, Андрій Гриценюк - CIO Sense bank 2023

ЗАО «Альфа Банк» Республіка Білорусь

З 2015-2020 р. – Директор департаменту по роботі з проблемними активами роздрібного бізнесу (штат 59 прац. NPL портфель 45М USD).

Основні цілі:
◦ створення автоматизованої стратегії "Legal";
◦ організація БП опрацювання вхідного та вихідного потоку дзвінків;
◦ реалізація автоматизованих стратегій зі збирання боргів;
◦ запуск процесу аутсорсингу, впровадження хард-колекшину;
◦ створення скоринг моделі для Collection;
◦ регулярне проведення Due Diligence;
◦ впровадження технології IVR, розвиток функціоналу CRM системи;
◦ реалізація проектів з мінімізації резервів;
◦ розробка і реалізація бізнес-процесу роботи з боргами МСБ та РКО

Основні досягнення: зростання ефективності зборів підрозділу з 4,86%/М до 9,89%; зниження CIR підрозділу з 17%/М до 4%; збільшення частки технологічного збору до з 0 до 68,7%

Рекомендації: Рафал Ющак - керуючий директор Альфа Банк Білорусь; Смоляк Валерій Степанович - Голова Альфа - Банк Білорусь

АТ "Дельта Банк" Україна.

З 01.2011 - 01.05.2015рр. заступник директора Департаменту по роботі з проблемними активами фізичних осіб (управління персоналом у кількості 86 співробітників по всій Україні та портфелем NPL у 100М USD).

Функціональні обов'язки:
◦ моделювання та управління стратегією роботи;
◦ коригування діючих інструментів;
◦ розробка, впровадження та коригування програм реструктуризації або дисконтування;
◦ забезпечення повного циклу процесів пов'язаних з примусовою або добровільною реалізацією майна;
◦ забезпечення відпрацювання портфелів на всіх стадіях роботи Collection
◦ HR управління (мотивація, KPI, навчання, Backup);
◦ розробка завдань для CRM та коригування її алгоритмів, аналітика;
◦ організація та супровід роботи колекторських компаній;
◦ персональний супровід ТОП клієнтів;
◦ вирішення нестандартних технологічних і юридичних ситуацій;

Основні досягнення: реалізація запланованого break-evenpoint; побудова бізнес-процесів collection з нуля; автоматизації циклів роботи Collection за заставними кредитами; побудова аналітики та системи обліку операційних даних.

Рекомендації: Марчін Фіглус - заступник Голови Правління Банку, Попова Олена Юріївна - Голова Правління Банку

ПАТ "Правекс Банк" Україна.

З 09.2005 - 01.2011рр. Начальник відділу зі стягнення споживчих кредитів колекторського Департаменту (управління персоналом в кількості 48 співробітників в Києві портфелем NPL в 20М доларів США).

Функціональні обов'язки:
◦ забезпечення масового та системного потоку подання позовних заяв за споживчими кредитами;
◦ забезпечення повного циклу обдзвону простроченого портфеля;
◦ організація процесу системної розсилки листів;
◦ розробка технічних завдань для CRM та аналітичних звітів.

Досягнення: створення робочої CRM платформи; організовано процес взаємодії з Третейським судом і судами загальної юрисдикції; автоматизовано шаблони та макети доручень; створено систему контролю за судовими засіданнями

Рекомендації: Руденко Сергій - директор Департаменту по роботі з проблемно заборгованістю.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: