• File

Наталія

Діловод

Age:
39 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Довгопола Наталія Олександрівна
Дата народження: 01.12.1984 (39 років)
Адреса: м. Дніпро, АНД район
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейне положення: одружена, є донька (13 років).

Бажаний графік роботи: повний робочий день.
Освіта: вища, ПДАБтаА (2007р.).
Спеціальність: теплогазопостачання та вентиляція
Досвід роботи:
20.09.2007-02.10.2008– Індустріальна райрада, м. Дніпро
Посада: спеціаліст першої категорії відділу організаційного забезпечення ради та виконавчого комітету районної у місті ради.

03.10.2008. -07.2019. – Індустріальна райрада, м. Дніпро
Посада: головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення ради та виконавчого комітету районної у місті ради.

Посадові обов’язки:
- планування та звітність про роботу виконкому та районної ради;
- підготовка нарад для керівників;
- організація та проведення сесій Індустріальної районної ради в місті Дніпро;
- підготовка до державних і професійних свят;
- робота з поточною документацією, електронний документообіг;
- робота з вхідною ти вихідною кореспонденцією;
- прийом та консультування громадян району;
- організація виборів у рамках законодавства;
- адміністрування та обслуговування інтернет-порталу Індустріального району у місті Дніпро (підготовка та розміщення матеріалів, обробка зображень, розміщення банерів і фотографій;
- підготовка презентацій матеріалів (Power Point) для доповідей, зустрічей та конференцій.

05.08.2019-14.08.2021– Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: головний спеціаліст сектору організації документообігу відділу правової та кадрової роботи.
Посадові обов’язки:
- робота з програмним загальним офісом та зверненнями громадян;
- приймання реєстраційних вхідних, вихідних, внутрішнього листування, накази;
- надання відповідей на звернення громадян;
05.08.2019. -30.012021– Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: завідувач сектору організації документообігу відділу юридичної і кадрової роботи та забезпечення діяльності.
Посадові обов’язки:
- робота з програмним загальним офісом та зверненнями громадян;
- приймання реєстраційних вхідних, вихідних, внутрішнього листування, накази;
- надання відповідей на звернення громадян;
- підготовка проектів рішень міської ради та розпоряджень в сфері діяльності;
- розроблення номенклатури справ.

15.08.2021. – 05.10. 2023.– Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: заступник начальника відділу організаційно-аналітичної роботи інформаційних технологій та забезпечення діяльності, завідувач сектору з організації документообігу.
Посадові обов’язки:
- Організація, планування, координація, контроль роботи сектору та відділу;
- Складання звітів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, наказів тощо;
- Підготовка відповідей громадян, підготовка рішень та розпоряджень міського голови;
- Робота з документами з урахуванням оргтехніки та ПК, впровадження переходу до електронного документообігу;
- узагальнення та складання номенклатури справ.
05.10.2023.- по теперішній час – Інспекція контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
Посада: начальник відділу організаційно-аналітичної роботи інформаційних технологій та забезпечення діяльності.
Посадові обов’язки:
- Організація, планування, координація, контроль роботи сектору та відділу;
- Організація розробки положення про відділ, його погодження.
- Розробка посадових інструкцій,
- Організація планування роботи відділу,
- Участь у підготовці матеріалів для виступів перед представниками ЗМІ;
- Розміщення інформації у соціальних мережах;
- Розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб – підприємців, депутатські, адвокатські звернення та запити у порядку, передбаченому чинним законодавством України, в межах компетенції;
- Підготовка та надання керівництву інформаційних, статистичних та аналітичних матеріалів відповідно до компетенції відділу;
- Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, профспілками та організаціями роботодавців, та підприємствами, установами, організаціями згідно з компетенцією відділу;
- Скликання та проведення нарад з питань, що належать до компетенції відділу;
- Складання звітів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, наказів тощо;
- Підготовка рішень та розпоряджень міського голови;
- Робота з документами з урахуванням оргтехніки та ПК, впровадження переходу до електронного документообігу;
- узагальнення та складання номенклатури справ.

Професійні навички:
- впевнений користувач ПК;
- грамотна усна и письмова мова (українська, російська), англійська рівень – А2;
- водійські права - категорія В.
Особисті якості: висококомпетентна, стресостійка, мотивована та повна ентузіазму, маю досвід роботи в великому колективі. Добре вмію організовувати свій час. Здатна налагодити добрі відносини з людьми. Добре генерую інноваційні ідеї для рішення проблем.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: