Resume from April 1, 2024 File

Ирина

Торговий представник, мерчандайзер, администратор

Age:
22 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пєлєшук Ірина Олексіївна
Дата народження: 09.12.2001.
Місто народження: г. Запоріжжя
Місто проживання: г. Запоріжжя
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Viber: [open contact info](look above in the "contact info" section)
EMAIL: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
Вересень 2008 рік – червень 2019 рік – Колегіум «Мала гуманітарна академія» - повна загальна
середня освіта.

Вересень 2020 рік – Червень 2024 рік – Незакінчена Вища освіта - Національний університет
«Запорізька політехніка», факультет «Готельно – ресторанна справа», диплом бакалавр (заочна
форма навчання).

Досвід роботи:
 Червень 2016 рік – Серпень 2019 рік – Ресторан «Вірменська кухня». (
Запоріжжя)
 7 місяців на посаді офіціанта
 9 місяців на посаді бармена
 1 рік 9 місяців на посаді адміністратора ( в цьому же закладі)
Функціональні обов’язки(на посаді Функціональні обов’язки асортименту.
офіціанта): (на посаді бармена):
- обслуговування гостей; - прийом замовлень гостей; Функціональні обов’язки
- прийом і подача - приготування коктейлів; (на посаді
замовлень; - приготування кавової адміністратора):
- допомога в замовлені продукції; - складання плану на день;
заказу; - робота з розрахунково- - контроль персоналу;
- сервіровка столів; касовим апаратом; - прийом та організація
- підготовка залу до роботи; - поповнення асортименту банкетів і корпоративів;
- банкетне обслуговування; на барі; - вирішення спірних
- підтримка чистоті в залі; - оформлення заявок на ситуацій з клієнтами,
- розрахунок гостей. поставку товару; згладжування неприємних
- ведення обліку записів і моментів;
- контроль оформлення - проведення
заявок на поставку; інвентаризації.

 Лютий 2020 рік – Листопад 2020 рік – Бариста в кав’ярні «Coffee
Domik». (Київ)
Функціональні обов’язки:
- приготування коктейлів;
- приготування кавових напоїв;
- оформлення заявок на поставку товару;
- ведення обліку записів і асортименту;
- проведення розрахунку клієнтів.

 Грудень 2020 рік – Жовтень 2021 рік – Старший адміністратор в
кав’ярні «Pelican Rounge coffe» (Київ)
Функціональні обов’язки:
- складання плану на день;
- контроль персоналу;
- прийом та організація банкетів і корпоративів;
- вирішення спірних ситуацій з клієнтами, згладжування неприємних моментів;
- контроль оформлення заявок на поставку;
- проведення інвентаризації.

 Жовтень 2021 рік – Грудень 2023 рік – Адміністратор
ВетеринарногоЦентру «Швидкої допомоги» (Київ)

Функціональні обов’язки:
- складання плану роботи;
- контроль запису лікарів;
- зустріч та орієнтування клієнтів клініки з усіх питань;
- вирішення спірних ситуацій з клієнтами, згладжування неприємних моментів;
- продаж зоотоварів, зоопрепаратів.
- робота зі звітами;
- робота з касовими апаратами.
Професійні навички
 Вміння вирішувати конфліктні ситуації
 Клієнтоорієнтованість
 Досвід з ведення касових, прибутково – видаткових документів
 Вміння мотивувати персонал
 Навик ведення переговорів та ділової переписки
 Знання закупівельної діяльності ресторану

Особисті якості
 активність
 здатність швидко навчатись
 висока працездатність
 дисциплінованість
 гнучкість
 комунікабельність
 винахідливість
 спрямованість на результат
 організаторські здібності
 вміння працювати в команді

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: