Resume from April 1, 2024 File

Володимир

Фасіліті-менеджер

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Заболотній Володимир Вікторович
Дата народження - 01.01.1982
Сімейний стан: одружений
Водійські права категорія «А, В, С»
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Про себе
Ассет-менеджер з 6-річним досвідом роботи в компанії Ашан Гіпермаркет Україна, одній з найбільших
рітейлерів в країні. Відповідальний за управління портфелем з 26 торговельних центрів, загальною
площею понад 350 тис. кв. м. Цілеспрямований та націлений на результат професіонал з підтвердженим
досвідом в управлінні активами, нерухомості, координації проектів та орендних відносин. Маю великий
досвід у веденні переговорів, бюджетуванні та стратегічному плануванні. Маю високий рівень
комунікаційних, переговорних та аналітичних навичок. Вільно володію англійською мовою, з творчим
підходом до вирішення проблем.

ДОСВІД РОБОТИ
08.2017 - Auchan Retail Київ
Asset manager

❖ Ініціював та реалізовував проєкти з модернізації, реорганізації торговельних центрів, спрямовані на
підвищення їх привабливості та конкурентоспроможності.
❖ Стратегічно планував, розробляв та втілював стратегію розвитку та план роботи з управління
активами і розвитку мережі, враховуючи цілі та пріоритети компанії
❖ Координував роботу відділів оренди, маркетингу, технічного, юридичного супроводу та фінансового
контролю забезпечуючи їх взаємодію, інформованість та високу якість виконання завдань.
❖ Розробляв та впроваджував стратегії залучення, утримання та розвитку орендарів, враховуючи
специфіку ринку, конкуренцію та потреби цільової аудиторії.
❖ Підготовлював та укладав орендні договори, контролював їх виконання, вирішував конфліктні
ситуації та скарги.
❖ Бюджетував, планував, контролював доходи та витрати від орендної діяльності, забезпечуючи її
ефективність та прибутковість.
❖ Аналізував фінансові показники торговельних центрів, такі як орендна ставка, вакансія, оборот,
прибуток, ROI, NPV, IRR та підготовка звітності.
❖ Проводив моніторинг ринку оренди, вивчав тенденції, прогнози та перспективи розвитку.
❖ Встановлював довгострокові партнерські відносини з ключовими орендарями та орендодавцями.
❖ Брав участь у пошуку та оцінці потенційних локацій для розширення мережі торговельних центрів.
❖ Фінансове та операційне планування, робив з дебіторською заборгованістю координація роботи
відповідних відділів
❖ Реалізував проект оптимізації та більш ефективного використання комерційної нерухомості, що
дозволило збільшити дохід від оренди та зменшити витрати.
❖ Економічно моделював новий формат, моделював інвестиційні проекти, оцінював їх фінансову
атрактивність та рентабельність.

08.2016 - 08.2017 lifecell Київ
Експерт з комерційної нерухомості
❖ Управляв комерційною-адміністративною нерухомістю компанії.

❖ Проводив підбір приміщень для розміщення Database.

❖ Реалізував аудит роздрібної мережі компанії, оптимізував неефективні локацій.

❖ Розробив стратегіїю розвитку для побудови більш ефективної роздрібної мережі.

❖ Розробив систему оцінки приміщень, при підборі для торгової команди.

❖ Робота з регіональними підрозділами, представниками інших дирекцій з питань, пов'язаних з
орендою місць під базові станцій, офіси та управління відповідною нерухомістю.
❖ Запровадив систему оцінки і підбору локацій, організація тендерів.

❖ Коучинг торгової команди з питань оренди; координація їх роботи в процесі укладення договорів
оренди.
❖ Впровадив аналіз на основі бази даних сайтів та їх трафіку 2G, 3G, data для визначення кращої
локації для відкриття нових магазинів.
❖ Оптимізація оренди дилерських магазинів.

❖ Підготував систему оцінки дилерських магазинів для визначення рівня компенсації.

❖ Організація проведення ремонтних / будівельних робіт, відкриття нових магазинів.

03.2013 - 08.2016 WATSONS Київ
Керівник регіонального відділу розвитку
❖ Зона відповідальності Київ, Північна, Східна, Західна і Центральна Україна.

❖ Координація роботи команди.

❖ Геомаркетингове дослідження регіонів, міст і місць розташування приміщень.

❖ Пошук нових торгових точок. Оцінка їх технічних і комерційних параметрів.

❖ Розгляд та аналіз пропозицій, проведення дослідження ринку, відвідуючи кожне місце
розташування, щоб гарантувати, що пропозиція відповідає вимогам компанії.
❖ Узгодження відкриття нових магазинів, затвердження інвестиційної моделі та бюджету
будівельно-ремонтних робіт.
❖ Координація будівельних робіт відкриття нових магазинів (або переміщення існуючих).

❖ Проведення переговорів з орендодавцями, власниками.

❖ Формування бази даних нерухомості: власники, агентства, органи місцевої влади, орендодавці, ТЦ /
ТРЦ ..
❖ Договірна робота, формування та аналіз (перевірка) пакета документів для підписання договорів.

9.2011-03.2013 SPAR-Україна - мережа супермаркетів Київ
Менеджер регіонального розвитку
❖ Пошук комерційної нерухомості та земельних ділянок в регіоні для відкриття нових об'єктів.

❖ Розрахунок потенційних оборотів, аналізу привабливості проекту, захист інвестиційного проекту.

❖ Проджект Менеджмент нових проектів.

2
06.2010 - 08.2011 Бимаркет - мережа супермаркетів Київ
Менеджер з пошуку і розвитку нових торгових площ
❖ Формування бази даних об'єктів комерційної нерухомості в регіоні, оформлення "карти
присутності"
❖ Узгодження і підписання договорів оренди з власниками приміщень.

❖ Узгодження всіх дозвільних документів і технічних питань для відкриття магазинів.

02.2008-06.2010 Міністерство економіки України,
Департамент торговельних переговорів та співробітництва з СОТ
Головний спеціаліст Відділу моніторингу виконання угод СОТ.
❖ Аналіз діючої законодавчої бази України.
❖ Розробка нових законопроектів їх супровід до внесення на розгляд в КМУ
❖ Моніторинг і аналіз нових законопроектів внесених на розгляд КМУ та зареєстрованих в ВРУ.
❖ Організація і супроводження проведення переговорів про створення Зони вільної торгівлі з ЄС
❖ Організація і участь у брифінгу, Круглих столах, нарадах щодо СОТ і створення ЗВТ з ЄС,
❖ Організація матеріально-товарних закупівель Заступника Міністра економіки України та ведення
звітності по ним.

ОСВІТА
2005-2007 Національної академії державного управління при Президентові України
Магістр. Державне управління, публічне адміністрування, менеджмент і управління проектами.
Дніпро
2000-2005 Білоцерківський аграрний університет
Спеціаліст, з відзнакою. Фінансово-економічний, бухгалтерський облік і аудит.
1997-2000 Чигиринський сільськогосподарський технікум
Молодший спеціаліст з відзнакою, бухгалтерський облік і аудит
20-22.2016 Семінар-тренінг
«Ефективні переговори», Київ
10.2008 Семінар-тренінг
«Сучасне управління проектами та адміністрування на основі інформаційно-комп'ютерних
систем» Національний університет Києво-Могилянська академія, Київ
29.05-01.06.2007 Семінар-тренінг
«Системи менеджменту ISO з державного управління», Центр підвищення кваліфікації
державних службовців і чиновників місцевого самоврядування,
Дніпро

НАВИЧКИ
Володіння MS Office, 1С, SAP, CRM, Photoshop.
Знання законодавства в сфері оренди, комерційної нерухомості, податків, бухгалтерського обліку.

2
Навички управління проєктами, командою, конфліктами, часом, стресом.
Навички переговорів, презентацій, комунікації, переконання, продажів.
Стратегічне мислення, аналітичні здібності, креативність, ініціативність, відповідальність.

2

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: