Resume from May 16, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10590781

Фінансовий директор

City:
Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шаблєєв Віталій Володимирович

Відомості про себе
Дата народження та місце проживання: 06.01.1978р., Львівська обл., Пустомитівський район, с. Сороки-Львівські
Сімейний стан: одружений
Освіта
• 1993-1995рр. – Київський військовий ліцей ім. Івана Богуна з відзнакою
• 1995-2000рр. – Військовий інститут Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка з відзнакою, кваліфікація – економіст, спеціальність – фінанси
Професійний досвід
Серпень 2022р. – даний момент
Фінансовий директор ТОВ «Альянс Маркет». Виконувані обов`язки:
• контроль виконання показників, які впливають на вартість Компанії, формування і подання Генеральному директору пропозицій, спрямованих на підвищення вартості Компанії;
• здійснення фінансового планування та контроль виконання фінансових планів і бюджетів;
• здійснення стратегічного планування, розробка прогнозних планів та бюджетів;
• організація та постановка ефективного управлінського, фінансового та податкового обліку, своєчасне подання достовірної інформації акціонерам та засновникам;
• визначення джерел фінансування діяльності Компанії та забезпечення фінансування згідно визначених джерел;
• управління та координація руху фінансових ресурсів Компанії;
• забезпечення своєчасних розрахунків Компанії за зобов`язаннями, в т.ч. своєчасне погашення позик та відсотків за ними, виплата заробітної плати, перерахування податків та зборів;
• аналіз фінансово-господарської діяльності всіх видів діяльності Компанії, формування пропозицій щодо підвищення рентабельності, конкурентоспроможності Компанії, збільшення прибутку, зниження витрат;
• забезпечення встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку згідно вимог П(С)БОУ;
• організація своєчасного і правильного формування запитів на інвестування, здійснення їх фінансового аналізу;
• забезпечення проходження зовнішнього аудиту фінансово-господарської діяльності Компанії;
• організація та забезпечення контролю за проведенням інвентаризацій всіх видів товарно-матеріальних цінностей та відображення результатів інвентаризацій в обліку;
• організація ефективної співпраці з банківськими установами та страховими компаніями.
Листопад 2015р. – Липень 2022р.
Заступник фінансового директора ТзОВ «Барві Холдінг 2», заступник фінансового директора ТОВ «Альянс Маркет», директор ТзОВ «Центр проект». Виконувані обов`язки:
• здійснення фінансового планування та контроль виконання фінансових планів і бюджетів;
• організація та складання управлінської та фінансової звітності діяльності Компанії;
• формування окремих звітів за напрямами діяльності та центрами затрат;
• забезпечення фінансово-господарською інформацією процедури банкрутства підприємства, контроль та участь в процедурах ліквідації компанії;
• забезпечення своєчасних розрахунків Компанії за зобов`язаннями, в т.ч. своєчасне погашення позик та відсотків за ними, виплата заробітної плати, перерахування податків та зборів;
• забезпечення встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку згідно вимог П(С)БОУ;
• забезпечення проходження зовнішнього аудиту фінансово-господарської діяльності Компанії;
• організація та забезпечення контролю за проведенням інвентаризацій всіх видів товарно-матеріальних цінностей та відображення результатів інвентаризацій в обліку;
• організація ефективної співпраці з банківськими установами та страховими компаніями.

Липень 2010р. – Жовтень 2015р.
Фінансовий директор ТОВ «Торгово-роздрібна компанія «Євротек», заступник фінансового директора ТОВ «Альянс Маркет». Виконувані обов`язки:
• контроль виконання показників, які впливають на вартість Компанії, формування і подання Генеральному директору пропозицій, спрямованих на підвищення вартості Компанії;
• здійснення фінансового планування та контроль виконання фінансових планів і бюджетів;
• здійснення стратегічного планування, розробка прогнозних планів та бюджетів;
• організація та постановка ефективного управлінського, фінансового та податкового обліку, своєчасне подання достовірної інформації акціонерам та засновникам;
• визначення джерел фінансування діяльності Компанії та забезпечення фінансування згідно визначених джерел;
• управління та координація руху фінансових ресурсів Компанії;
• забезпечення своєчасних розрахунків Компанії за зобов`язаннями, в т.ч. своєчасне погашення позик та відсотків за ними, виплата заробітної плати, перерахування податків та зборів;
• аналіз фінансово-господарської діяльності всіх видів діяльності Компанії, формування пропозицій щодо підвищення рентабельності, конкурентоспроможності Компанії, збільшення прибутку, зниження витрат;
• забезпечення встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку згідно вимог П(С)БОУ;
• організація своєчасного і правильного формування запитів на інвестування, здійснення їх фінансового аналізу;
• забезпечення проходження зовнішнього аудиту фінансово-господарської діяльності Компанії;
• організація та забезпечення контролю за проведенням інвентаризацій всіх видів товарно-матеріальних цінностей та відображення результатів інвентаризацій в обліку;
• організація ефективної співпраці з банківськими установами та страховими компаніями.

Квітень 2009р. – Червень 2010р.
Начальник фінансового відділу Регіонального відділення (РВ) «Захід» ПрАТ «Ритейлінгова компанія «Євротек». Виконувані обов’язки:
◦ організація і проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності РВ і торгових підрозділів за даними бухгалтерського обліку й звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат і невиробничих витрат;
◦ забезпечення підготовки бюджету по регіону, контроль і аналіз виконання затвердженого бюджету;
◦ забезпечення дотримання порядку своєчасного оформлення первинних бухгалтерських документів, їхнє внесення в облікові системи, розрахунків і платіжних зобов’язань;
◦ забезпечення дотримання встановленого порядку закриття періодів і подання бухгалтерської, управлінської та зовнішньої звітності;
◦ забезпечення своєчасного нарахування заробітної плати, утримання та перерахування за належністю податків та зборів;
◦ забезпечення організації та проведення інвентаризацій на торгових підрозділах та своєчасного відображення їх результатів в обліку.

Липень 2007р. – Березень 2009р.
Керівник відділу фінансової звітності ТОВ «Торгова компанія «Інтермаркет» – 6-й по величині в Україні оператор ритейлу та роздрібної торгівлі. Виконувані обов’язки:
◦ організація і забезпечення ведення обліку та складання звітності згідно вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS), трансформація облікових даних П(С)БОУ - IFRS;
◦ вдосконалення методології ведення обліку та складання звітності згідно Положень (стандартів) бухгалтерського обліку в Україні;
◦ забезпечення проходження зовнішнього аудиту;
◦ організація та участь у впровадженні системи обліку «1С:Підприємство 8.1».
Лютий 2003р. – Липень 2007р.
ПП «ВЕКТОР-М» – Виконавчий директор (з поєднанням функцій комерційного та фінансового). Основні напрямки діяльності підприємства – видавничо-поліграфічна діяльність, рекламна діяльність, освітні послуги. За час керування підприємством кількість рекламних видань збільшилось з 1 до 4-х газет, відкрито новий учбовий центр (напрями навчання: Оператор ПК, Офіс-менеджер, Бухгалтерський облік, 1С:Бухгалтерія, Англійська мова, Комп’ютерний дизайн та верстка, AutoCAD), чистий прибуток зріс у 3,8 рази. Виконувані обов’язки:
◦ загальне управління роботою підприємства;
◦ розробка та здійснення кадрової політики (прийом персоналу на роботу та його звільнення, керівництво персоналом, розробка кадрової документації, вдосконалення системи оплати праці, розробка системи мотивації персоналу, уникнення зловживань з боку персоналу);
◦ розробка та впровадження внутрішніх положень, правил, процедур, функціональних обов’язків;
◦ проведення переговорів та укладання угод з клієнтами та постачальниками;
◦ постановка та ведення управлінського обліку на підприємстві;
◦ здійснення фінансового управління (контроль та аналіз фінансових ресурсів підприємства, розрахунок оптимальних схем руху грошових коштів, контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, оптимізація та мінімізація оподаткування – ПДВ, податок на прибуток, єдиний, фіксований, місцеві податки);
◦ організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві за всіма напрямами діяльності;
◦ контроль складання і подання бухгалтерської, податкової, статистичної і управлінської звітності (досвід спілкування з контролюючими органами);
◦ організація і контроль господарської діяльності підприємства (оцінка економічної доцільності та ризиків проектів, калькуляція собівартості товарів та послуг, кредитування підприємства);
◦ відкриття нових напрямів діяльності підприємства.
Штат підприємства – від 40 до 150 чол.
Липень 2000р. – Лютий 2003р.
Помічник командира частини - начальник фінансово-економічного служби військового з'єднання. Виконувані обов’язки:
◦ організація і здійснення фінансово-господарської діяльності та її контроль;
◦ організація, ведення і контроль бухгалтерського обліку по всіх напрямках (від касових операцій, операцій по банку та заробітній платі до обліку основних, оборотних, нематеріальних активів та результатів діяльності);
◦ складання і подання бухгалтерської, податкової і статистичної звітності.
Особисті якості
Відповідальність, пунктуальність, енергійність, комунікабельність, аналітичний склад розуму, системне мислення, ініціативність, швидкість прийняття рішень.
Додаткова інформація
Знання законодавства України в сфері управління фінансами та бухгалтерського обліку, положень МСФО та П(С)БОУ. Досвід ліквідації підприємств шляхом банкрутства. Знання мов: українська, російська – вільно, німецька – базова. Професійний користувач ПК: Windows, MS-Office, Internet, e-mail, 1С:Бухгалтерія 8.1. Права водія – категорія «В», власний автомобіль.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: