Resume from April 21, 2024 File

Олена

Менеджер з закупівель

Age:
45 years
City:
Boryspil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олена Бабіна

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
2021 – по сьогоднішній день: ТОВ «Do&Co Київ», керівник відділу по роботі з клієнтами.
Обов'язки: контроль та взаємодія з компаніями – клієнтами, оформлення довгострокових договорів; account management; виявлення потреб ринку/діючих клієнтів для розширення та покращення асортименту/підвищення продажів; робота зі зворотнім зв’язком та скаргами для покращення сервісу та продукту; контроль взаєморозрахунків; проведення презентацій; затвердження робочої документації для запуску/оновлення позицій в асортименті; пошук нових потенційних клієнтів та ведення переговорів з постійними/новими клієнтами компаній: Укрзалізниця, WOG, NOVUS, КОЛО, ФОРА, СІЛЬПО, DOMINOS, ROZETKA, Левада, ЕПІЦЕНТР, РОЗА ВІТРІВ, МАУ, АЗУР, СКАЙ АП, AIR ASTANA, TURKISH AIRLINES та інше. Команда – 5 чоловік.

2010 – до 2021: ТОВ «Do&Co Київ», менеджер відділу по роботі з клієнтами.
Обов'язки: взаємодія з авіакомпаніями – клієнтами; оформлення договорів; контроль взаєморозрахунків; підготовка та проведення презентацій; затвердження документації; проведення переговорів з клієнтами; робота з рекламаціями по своїм авіакомпаніям.

2009 – 2010: ООО «Do&Co Київ», диспетчер по транспорту.
Обов'язки: контроль розкладу повітряних суден; організація експедиції та транспорту; оформлення супровідної документації в 1С; добове планування експедиції та транспорту.

2007 – 2009: ООО «Do&Co Київ», диспетчер по відвантаженню готової продукції.
Обов'язки: прийом замовлень від авіакомпаній та інших клієнтів; оформлення сопровідної документації в 1С; контроль якості випуску готової продукції.

2005 – 2007: ООО «Do&Co Київ», комірник.
Обов'язки: прийом товарів; зберігання та видача матеріальних цінностей; оформлення супровідних документів; ведення обліку складських операцій в 1С.

2003 – 2005: ООО «Do&Co Київ», комплектувальник відділу комплектації.
Обов’язки: комплектація раціонів харчування на регулярні рейси авіакомпаній та бізнес авіації.

2002 – 2003: ООО «Do&Co Київ», комплектувальник відділу бортового посуду
Обов’язки: комплектація обладнання та сервіровка бортового посуду.

Освіта:
Вересень 2010 - липень 2015 Муніципальна академія управління персоналом, спеціальність Економіст.

Володіння мовами:
Українська – вільно
Російська - вільно
Англійська – базове

Ключова інформація: Microsoft tools, 1С, оформлення супровідної документації/договорів, складання звітів. Участь у процесі контролю якості виробництва, згідно стандартам HACCP, внутрішні аудити.

Додаткова інформація:
• Впевнений користувач ПК, офісної оргтехніки, програми "1С" сьомої та восьмої версії, відповідальність, пунктуальність, акуратність, стресостійкість, дружелюбність, скрупульозність, вміння працювати в команді, вміння налаштувати до себе та знаходити спільну мову з різними людьми, грамотність на письмі та вимові, швидке реагування в екстрених ситуаціях. Без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: