Людмила
Продавець непродовольчих товарів
- Age:
- 60 years
- City:
- Bucha
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10596299
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Резюме від 30 січня 2024
Яковенко Оксана
Операційний менеджер
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік: 31 рік
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Київ, Дистанційно, Ірпінь, Буча
Контактна інформація
Телефон: [
Ел. пошта: [
Знання і навички
Орієнтація на результат, Здатність до навчання, Водійські права кат. B, Управлінські
навички, Уміння працювати в режимі багатозадачності, Стресостійкість, MS Excel, MS
Word, 1С, MS Outlook, CorelDRAW, Пунктуальність, Уміння аналізувати, Робота в команді,
Управління командою, Контроль ціноутворення, Користувач 1С, Бізнес-планування,
Аналітичне мислення, Чесність
Знання мов
Українська ─ вільно
Англійська ─ вище середнього
Додаткова інформація
Досвід роботи Менеджер з інтенет-продажів (дистанційно) З 02.2023 по теперішній час
м.Буча - розпродаж залишків товару і обладнання після закриття мережі (офісна техніка,
банківське обладнання, побутова техніка, офісні меблі та інше) Працювала в 1
фін.компанії з 2014 по 2022 роки з підвищенням посад (фінанси і банк, торгівля,
менеджмент і управління персоналом) У підпорядкуванні було 6 чоловік середньої ланки і
90 чоловік лінійного персоналу (касири і продавці), всього в компанії нараховувалось
близько 120 чоловік. Досягнення - Формування і налагодження ефективної системної
роботи СБ і HR відділу. - Оптимізація відділу навчання і підвищення кваліфікації
персоналу. - Автоматизація і подальша робота ПЗ для управлінського обліку компанії
1С:УТП 8.3 Керівник філіалу фін.установи З 06.2020 по 02.2022 м. Мелітополь (фінанси і
банк) - всі обовʼязки аналогічні попередній посаді, але у дистанційному форматі Керівний
менеджер мережі фін.установ
З 02.2019 по 05.2020 (1 рік і 3 місяці)
м. Запоріжжя (Фінанси і банк)
- контроль роботи касирів на місцях і забезпечення безперебійної роботи відділень;
- робота з постійними клієнтами компанії;
- контроль роботи відділу по підбору персоналу, його ротації і підвищення кваліфікації;
- контроль роботи відділу продажів, супровід крупних угод, пошук нових клієнтів B2B;
- контроль і забезпечення роботи рекламного відділу;
- контроль роботи відділу забезпечення;
- контроль і забезпечення роботи СБ підприємства;
- оптимізація бізнес-процесів за відділами;
- оптимізація витрат компанії; - оптимізація роботи відділень (філіалів);
- аналіз конкурентного середовища і забезпечення конкуретноспроможності продуктів
компанії на ринку, безпосередня участь у ціноутворення продуктів компанії;
- аналіз економічних показників компанії, розробка і запровадження заходів щодо їх
покращення;
- автоматизація - розробка, тестування, впровадження і адміністрування ПЗ на базі 1С і
сервері SQL;
- участь у відкритті нових відділень;
- організація корпоративних заходів. Управляюча мережі ювелірних магазинів
З 10.2014 по 05.2020 (5 років 7 місяців)
м. Запоріжжя (торгівля)
- контроль роботи продавців-консультантів;
- забезпечення і контроль підготовки товару до продажів;
- забезпечення і контроль асортимента товару, ціноутворення і розподіл товару між
торговими точками, його ротація;
- контроль викладки товару;
- контроль потоку грошових коштів;
- облік залишків ТМЦ на ЦО і на торгових точках (робота з великим обсягом даних в MS
Excel), ведення первічної бухгалтерії і документації, контроль потоку грошових коштів;
- забезпечення магазину торговим і техничним обладнанням;
- маркетинг; - автоматизація - розробка, тестування, впровадження і адміністрування
управлінського ПЗ на базі 1С:УТП 8.3. Підготовка документації для користувачів; - робота
з неліквідним товаром.
Управляюча мережі комісійних магазинів техніки
З 10.2014 по 03.2019 (4 роки 5 місяців)
м. Дніпрорудне (торгівля, фінанси, продажі і закупки, адміністрування)
- контроль прийому товару, його ціноутворення і розподіл між торговими точками;
- координація товарообігу на точках продажів;
- аналіз конкурентного середовища;
- облік ТМЦ (робота з великим обсягом даних в MS Excel), ведення первічної бухгалтерії і
документації, контроль потоку грошових коштів;
- организація співпраці з тех.підтримкою;
- аналіз економічних показників роботи торгових обʼєктів, розробка і впровадження заходів
з їх покращення;
- проведення переговорів з клієнтами в інтересах компанії;
- автоматизація - розробка, тестування, впровадження і адміністрування управлінського
ПЗ на базі 1С:УТП 8.3. Підготовка документації для користувачів.
Менеджер по роботі з клієнтами
З 04.2014 по 09.2014 (5 місяців)
Assist-On, Канада, Торонто, Онтаріо (Послуги)
- прийом і консультація руско- і україномовних клієнтів з питань навчання в Канаді, а також
допомога в оформленні документів для виїзду в Канаду по гостьовій/студентскій візі;
- пошук нових клиентів;
- інтернет-маркетинг. Підроботка під час навчання
Адміністратор обслуговуючого персонала (клінінг)
З 05.2011 по 09.2011 (4 місяці)
Brett Robinson Gulf Corporation, США, Орандж Біч, Алабама (Готельний бізнес, сфера
обслуговування) контроль над проведенням клінінгу в готельних номерах - робота за
програмою Work and travel
Заступник голови комісії з оздоровлення студентів
З 03.2010 по 05.2012 (2 роки 2 місяці)
Профком студентів, аспірантів і докторантів ЗНТУ, Запоріжжя (Профком, оздоровлення)
- робота зі студентами
- ведення документації
- співпраця з санаторієм-профілакторієм
- ведення фін.операцій
підработка під час навчання
Освіта
Джордж Браун Коледж
Управління міжнародним бізнесом, Торонто, Канада
Незакінчена вища, з 2014 по 2014 (8 місяців)
Післядипломна освіта - отримала сертифікат спеціаліста з управління міжнародним
бізнесом
Запорізький національний технічний університет
Міжнародні економічні відносини, Запорожжя
Вища, з 2009 по 2013 (3 роки 9 місяців)
Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/7332001/
More resumes of this candidate
Remote, Bucha
ЗОЛОТЬКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА Вік: 60 років Місто: Буча Контактна інформація Телефон: ДОСВІД РОБОТИ Директор магазину дрібної побутової техніки та посуду з 02.1995 по 12.2021 (26 років 10 місяців) ФОП (Роздрібна...
Bucha
Higher education
- Продавець-консультант, фоп, 26 years 10 months
Remote, Bucha
Higher education · Full-time, part-time
- Директор магазину, ФОП Золотько, 26 years 10 months
Similar candidates
Продавець продовольчих товарів
Bucha
Продавець-консультант ювелірних виробів
Bucha
Продавец-консультант
Bucha
Продавець-консультант
12000 UAH, Bucha, Irpin, Hostomel
Продавець-консультант
Bucha