Resume from May 13, 2024 File

Оксана

Фінансовий директор

Age:
31 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КОМІСАРОВА ОКСАНА ВІКТОРІВНА

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

м. Запоріжжя

22 лютого 1993 р. (30 років)

ОПЫТ РАБОТЫ:
Період:
Сфера діяльності:
Посада:

Посадові обов’язки:
16.06.2023 – сьогодні
Роздрібна власна мережа аптек
Фінансовий директор (6 підлеглих, 5 ТОВ на загальній системі, 1 ТОВ єдиний податок, 3 ФОП – 3 група)
• Керівництво фінансовим департаментом:
• Розробка раціональних форм первинної планової, облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Складання строків надання даних всередені відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи персоналу;
• Контроль дебіторської і кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморорахунків з внутрішньохолдінговими організаціями;
• Аналіз, контроль, зниження витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення аналізу по ключовим угод Компанії.
Досягнуто:
• Введення платіжних діб та платіжного календаря;
• Введення щоденного аналізу та планування грошових потоків, необхідності фінансування;
• Оптимізована витратна частина Компанії та відділу;
• Залучення кредитування;
• Розробка KPI співробітників;
• Залучення гранту.
Період:
Сфера діяльності:

Організація:
Посада:

Посадові обов’язки:
31.01.2022 – 15.06.2023р.
Виробництво та реалізація (оптова та роздрібна власна мережа) ковбасної, м’ясної та молочної продукції
Козацька ферма, ТОВ «УКР МІТ ГРУП»
Фінансовий директор (8 підлеглих, 2 ТОВ на загальній системі, 2 ТОВ єдиний податок, 8 ФОП – 2 група)
• Керівництво фінансовим департаментом:
• Розробка раціональних форм первинної планової, облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Складання строків надання даних всередені відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи персоналу;
• Контроль дебіторської і кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморорахунків з внутрішньохолдінговими організаціями;
• Аналіз, контроль, зниження витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення аналізу по ключовим угод Компанії.
Досягнуто:
• Введення платіжних діб та платіжного календаря;
• Введення щоденного аналізу та планування грошових потоків, необхідності фінансування;
• Оптимізована витратна частина Компанії;
• Залучення кредитування;
• Розробка цінової політики;
• Розробка KPI співробітників;
• Оптимізовано податкове навантаження в частині єдиного податку.
Період:
Сфера діяльності:

Посада:
Посадові обов’язки:
04.08.2021 – 31.01.2022
Власна підприємницька діяльність: аутсорсинг бухгалтерських послуг, фінансовий директор

Фінансовий директор, бухгалтер
• Написання регламентів;
• Розробка платіжної дисципліни та оптимізація фінансових доходів та витрат;
• Розробка системи оптимізації оподаткування;
• Консультування з ведення, відкриття та закриття ФОП, підприємств;
• Складання щомісячних звітів для керівників.
Період:
Сфера діяльності:

Організація:

Посада:

Посадові обов’язки:
10.07.2020 – 03.08.2021
Беззалогове кредитування, залогове кредитування, роздрібна торгівля технікою.
ПТ «ЛОМБАРД ПЕРШИЙ», ТОВ «МІКРОФІНАНС», мережа магазинів «Моя техніка».
Фінансовий директор (40 співробітників департаменту, 7 підлеглих - начальники відділів; 3 організації на загальній системі оподаткування, у т.ч. 1 з ПДВ, 3 ТОВ на єдиному податку, 10 ФОП на єдиному податку 3-я група)
• Керівництво фінансовим департаментом:
• Здійснення постановки методології обліку Компанії в управлінському та бухгалтерському обліках;
• Розробка раціональних форм первинної планової облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Встановлення строків надання даних всередині відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи відділу;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморахунків з внутрішньохолдинговими організаціями;
• Контроль руху залогового майна та відображення результату з переробки металу;
• Аналіз та контроль витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення взаєморахунків по ключовим угод Компанії;
• Взаємодія з аудиторами.
• Написання регламентів та положень з управлінського обліку.
За час роботи здійснила постановку обліку в програмі 1С, досягла дотримання строків надання даних для обліку, переформовувала існуючі бізнес-процеси в Компанії з метою отримання докладної і достовірної інформації, розширила функціонал програми.
Досягнуто:
• Побудова щомісячного планування та план-факторного аналізу;
• Введення платіжних діб та платіжного календаря;
• Введення системи контролю договорів та залишку заборгованості контрагентів;
• Введення щоденного аналізу та планування грошових потоків, необхідності фінансування;
• Введення щомісячного контролю лімітів підприємств на єдиному податку, а також оптимізація оподаткування підприємств на загальній системі.
Період:
Сфера діяльності:

Організація:

Посада:

Посадові обов’язки:
01.10.2018 – 10.07.2020 (1 рік и 9 міс.)
Беззалогове кредитування, залогове кредитування, роздрібна торгівля технікою.
ПТ «ЛОМБАРД ПЕРШИЙ», ТОВ «МІКРОФІНАНС», мережа магазинів «Моя техніка».
Начальник відділу управлінського обліку, заступник фінансового директора (13 підлеглих)
Керівництво відділом управлінського обліку:
• Здійснення постановки методології обліку Компанії в управлінському та бухгалтерському обліках, прописування бізнес-процесів;
• Розробка раціональних форм первинної планової облікової та звітної документації, яка застосовується на підприємстві;
• Встановлення строків надання даних всередині відділу та по Компанії в цілому, контроль і координація роботи відділу;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості Компанії, ведення взаєморахунків з внутрішньохолдинговими організаціями;
• Контроль руху залогового майна та відображення результату з переробки металу;
• Аналіз та контроль витрат Компанії, розрахунок ключових показників діяльності;
• Надання коректної інформації для приймання управлінських рішень (економічні розрахунки, схеми, аналіз варіантів розвитку подій при прийнятті управлінських рішень);
• Складання щомісячної фінансової звітності Компанії (БДВ, БРГК, Управлінський баланс);
• Ведення взаєморахунків по ключовим угод Компанії;
• Взаємодія з аудиторами.
• Написання регламентів та положень з управлінського обліку.
За час роботи здійснила постановку обліку в програмі 1С, досягла дотримання строків надання даних для обліку, переформовувала існуючі бізнес-процеси в Компанії з метою отримання докладної і достовірної інформації, розширила функціонал програми.
Досягнуто:
• Постановка обліку «з нуля»;
• Введення звітів Баланс, P&L, CashFlow на щомісячній основі;
• Формування аналітичних звітів про результати місяця;
• Розробка та контроль закриття по дільницям і проміжних звітів
Період:
Організація:
Сфера компанії:
Посада:
Посадові обов’язки:
03.09.13 - 28.09.18 (5 років)
ТОВ «Проком»
ІТ (впровадження програмного продукту 1С)
Інженер-програміст

• Керування проектами впровадження та супроводження 1С: адаптація та оптимізація бізнес-процесів Замовника
• Методичні консультації з ведення обліку (управлінського та регламентного обліку): побудова обліку, допомога у складанні звітності (Баланс, CashFlow, Звіт про фінансові результати).
Успішно впроваджено:
• 5 виробничих підприємств (у тому числі підприємства ресторанно-готельного типу) від опису бізнес-процесу до супроводження та оптимізації обліку протягом 2-ох років;
• 3 торгівельних підприємства від опису бізнес-процесів до супроводження та оптимізації обліку протягом 2-ох років, у т.ч. досвід здачі проекту EBRR.

ОСВІТА:
Дата: 01.09.2010-30.06.2015
Навчальний заклад: Запорізькій Національний Університет
Факультет: економічний
Спеціальність: Економічна кібернетика
Кваліфікація: спеціаліст
Додаткова інформація:
Володіння мовами: англійська (вище середнього), російська, українська.
Комп’ютерні навички: MS Office, 1С8
Особисті якості: стресостійкість, вміння приймати рішення в кризисних умовах, комунікабельність, завершення справ до кінця, поглиблення в бізнес.
Була спікером бізнес-клубу «Південь».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: