Resume from May 7, 2024 File

Галина

Дивізійний менеджер

Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Особисті дані

Ім'я Галина Анатоліївна Хомич
Номер телефону [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті відомості

Я працюю у сфері B2B-продажів, напрямок FMCG.
Вмію створити ефективну професійну вмотивовану команду.
Прагну до професійного росту та нових досягнень!

Особисті та ділові якості
Лідерські якості, вміння працювати на результат та в команді, проактивність та ініціативність, системність,
комунікабельність, уважність, відповідальність, стресостійкість.
Маю організаторські здібності. Легко навчаюсь.

Професійні навички
Стратегія:
комплексний аналіз зовнішніх та внутрішніх умов розвитку продажів (ринок, конкуренція, клієнти тощо)
трансформація стратегії на короткострокові бізнес-мети, включаючи розробку системи KPI
впровадження процесного управління, розробка пропозицій щодо оптимізації бізнес-процесів
розробка комерційної, цінової політики для клієнтів компанії
Персонал:
розробка та впровадження систем мотивації персоналу
найм, адаптація, навчання та розвиток персоналу
забезпечення діяльності відділу
ефективне вибудовування процесів міжфункціональної взаємодії
Продажі:
впровадження інструментів та процесів, які стимулюють продажі, підвищення лояльності клієнтів, забезпечення
залучення нових клієнтів
керування товарними потоками (планування продажів, асортиментна політика, аналіз причин нереалізації товару,
формування виробничих замовлень, контроль дебіторської заборгованості)
розвиток бізнесу клієнта (оцифровування та відстеження динаміки за основними показниками, СБП, створення
спільних цінностей з замовником)
Логістика:
налагодження ефективної системи прогнозування регулярних та акційних потреб у продукції
забезпечення цільового CFR у спільній роботі з відділом УТЗ
своєчасне відображення змін в асортименті клієнтів, впроваджених виробником
впровадження ефективного логістичного сервісу з клієнтами
аналіз та розпродаж НТЗ
Маркетинг:
впровадження планів щодо введення нових продуктів
дослідження ринку конкурентів
просування продукції (виконання стандартів присутності та мерчендайзингу продукції)
планування та організація рекламних акцій та акцій з просування продукції

Додаткові відомості
Рівень володіння ПК: MS Office (Olap, CODA, Exсel, Word, Power Point) – впевнений користувач
Високий рівень ділового листування та аналітичних здібностей

Особисті відомості
Дата народження: 25 серпня 1982 р.
Заміжня, маю 2х дітей
Освіта та тренінги

1999 - 2003 Спеціаліст
Дніпропетровський Національний університет
Освіта вища, Математика та основи економіки

2003 - 2004 Магістр
Дніпропетровський Національний університет
Освіта вища, Математика

Тренінги:
Процедура візиту в ТТ, Інформаційне проникнення, Властивості Вигоди, PSF, Робота з
запереченнями, Робота з асортиментом, Інформаційне проникнення, Робота з ціною,
Стратегічні перемовини, Тренінг для тренерів (4П)

Досвід роботи

чер 2008 - лют 2024 Начальник відділу продажу
ПрАТ «САВ92», ДП «САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ», ТзОВ «Авіто Дніпро»
вересень 2018 р. – липень 2019 р., жовтень 2022 р. – лютий 2024 р.
У підпорядкуванні 4 супервайзери, 2 ДАМи, 18 торгівельних представників
Партнери – роздріб,локальні мережі
березень 2016 р. ‑ серпень 2018 р.
У підпорядкуванні 7 КАМів, 1 адміністратор
Партнери – національні мережі
червень 2008 р. ‑ жовтень 2010 р.
У підпорядкуванні 4 торгівельних представники
Партнери – національні мережі
Посадові обов'язки:
забезпечення своєчасного виконання планів і завдань по продажам продукції
формування та управління командою відділу, розробка різних способів заохочень і
мотивацій співробітників відділу, планування кар’єрного зростання підлеглих
автоматизування та налаштування бізнес‑процесів для підвищення ефективності
команди
управління промо‑бюджетом
комунікація з усіма відділами компанії (УТЗ, фізична логістика, бухгалтерія, склад)
проведення перемовин з клієнтами, налаштування ефективного взаємовигідного
співробітництва
Досягнення:
1й рейтінг серед СМів структури за період вересень 2023 – січень 2024
систематичне виконання плану продажів (Маю Диплом за найвищий показник
виконання серед всіх філій структури за період 2022/2023 фінансовий рік)
ефективна система нематеріального заохочення команди
зростання об’єму продажів через ефективне планування та застосування
промо‑бюджетів
підписання СБП по відокремленому напрямку Fater/Coty/Duracell з усіма ключовими
клієнтами

жов 2010 - тра 2013 Начальник відділу по роботі з ключовими клієнтами, відділ логістики
ДП «САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ», ТзОВ «САВСЕРВІС СХІД»
У підпорядкуванні 6 менеджерів по роботі з ключовими клієнтами відділу логістики, 1
адміністратор
Партнери – національні мережі
Посадові обов'язки:
формування та управління командою відділу, розробка різних способів заохочень і
мотивацій співробітників відділу, планування кар’єрного зростання підлеглих
автоматизування та налаштування бізнес‑процесів для підвищення ефективності
команди
повний супровід замовлень (від наявності до архівування документів), контроль
специфікації
формування спец. замовлень на відділ УТЗ для забезпечення наявності товару для
регулярних відвантажень та промо‑акцій
комунікація з відповідальними менеджерами виробника та співробітниками інших
філій, відповідальних за мережі
Досягнення:
формування та запуск системи роботи відділу «з нуля»
запуск «Опитувальника з сервісу послуг» по TOP‑клієнтам
запуск та втілення проекту «SAMBS» (Service As Measured by Customer = Сервіс як
вимірює замовник = Сервіс очима замовника)
CFR сектора ≥ 95%
рекорд з точності планування відвантажень промо АТБ
ефективна система заохочення команди
виявлення помилок та розробка заходів щодо їх запобігання

кві 2012 - лют 2016 Менеджер в оптовій торгівлі підрозділу по роботі з ключовими клієнтами, відділ
логістики
ДП «САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ»
Партнери – національні мережі
Посадові обов'язки:
повний супровід замовлень (від наявності до архівування документів), контроль
специфікації
формування спец. замовлень на відділ УТЗ для забезпечення наявності товару для
регулярних відвантажень та промо‑акцій
комунікація з відповідальними менеджерами виробника та співробітниками інших
філій, відповідальних за мережі
Досягнення: CFR сектора ≥ 95%

бер 2008 - чер 2008 Старший представник торговий (КАМ)
ТзОВ ВКФ «Авіто, ЛТД»
Партнери – національні мережі
Посадові обов'язки:
забезпечення своєчасного виконання планів і завдань по продажам продукції
управління промо-бюджетом
комунікація з усіма відділами компанії (УТЗ, фізична логістика, бухгалтерія, склад)
проведення перемовин з клієнтами, налаштування ефективного взаємовигідного
співробітництва
Досягнення: систематичне виконання плану продажів, зростання об’єму продажів через
ефективне планування та застосування промо-бюджетів

лют 2005 - лют 2008 Представник торговий
ТзОВ ВКФ «Авіто, ЛТД»
Партнери ‑ великі гуртовики, локальні мережи
Посадові обов'язки: виконання плану продажів, формування та розширення клієнтської
бази, формування та супровід замовлень, мерчендайзинг: викладка продукції відповідно
до стандартів компанії на основних та додаткових місцях продаж

гру 2003 - січ 2005 Представник з реклами
ТзОВ ВКФ «Авіто, ЛТД»
Посадові обов'язки: Викладка товару відповідно до стандартів компанії, Контроль за
дотримання планограм, Розширення представленості ТМ на полицях

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: