Resume from May 6, 2024 File

Mila

Бізнес-асистент, помічник керівника проєкту

City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

МАРЧЕНКО-ЧЕНКОВА Україна, м. Одеса, вул. Михайлівська 8/1, кв. 72
ЛЮДМИЛА Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
__________
ОСВІТА
Одеський Національний Економічний Університет 2003-2008
Фінансово-економічний факультет
Магістр, кваліфікація «економіст з фінансів»
Дипломная работа за темою «Інспектування Державною контрольно-
ревізійною службою як форма фінансового контролю в Україні»

Одеський Національний Університет ім. І.І. Мечникова 2016-2017
Факультет Психологія, спеціалізація «Организаційна психологія»
Специаліст, кваліфікація «психолог, викладач психології»
Дипломная работа за темою «Успішність - як социально-психологічний
феномен»

ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ Агент з продажу нерухомості,
особистий помічник директора філіалу 11/2019 по 02/2022
АГЕНЦІЯ НЕРУХОМОСТІ «DOMINANTA»
Основні функції: супровід угод купівлі-продажу об'єктів нерухомості (у сфері
новобудови та вторинного житла), підбір персоналу, підготовка матеріалів для
проведення зборів і зустрічей керівника, взаємодія з усіма партнерами філії
(супровід їхніх угод у великих будівельних компаніях), проведення зустрічей з
клієнтами, презентації об'єктів нерухомості, що будуються, ведення
переговорних процесів між клієнтами та будівельними компаніями.

Фізична особа-підприємець 10/2018 по теперішній день
Види діяльності: посередницька діяльність у торгівлі дерев'яними,
будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; оптова та
роздрібна торгівля металевими виробами та санітарно-технічними виробами в
спеціалізованих магазинах; надання комбінованих офісних адміністративних
послуг; діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами,
металевими виробами; ремонт і технічне обслуговування устатковання
промислового призначення; будівництво житлових і нежитлових будівель;
оптова торгівля металоконструкційними виробами.

Менеджер з адміністративної діяльності 01/2017 по 03/2020
ТОВ "МОГУЙ", ТОВ "МОГУЙ ГРУП", ТОВ "КРОКУС КО"
Виробництво органічних добрив для реалізації в Україні та експорту в Іран.
Основні функції: організація документообігу компанії та підготовка основних
документів за запитом директора і засновників компанії; виконання функцій
особистого помічника мажоритарного засновника, участь у розробці бізнес-
планів підприємства та підготовка аналітичних даних діяльності піприємства;
підбір персоналу; виїзд на виробництво, контроль відвантаження продукції;
організація зустрічей та візитів іноземних делегацій; контроль термінів
виконання доручень керівництва співробітниками компанії; розробка і
наповнення відповідними матеріалами сайту компанії.

Менеджер з адміністративної діяльності 2013-2016
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕНКОВ І.В.
Оптова торгівля товарами для дітей.
Основні функції: управління процесом інтернет-продажів, підбір персоналу,
взаємодія з постачальниками і клієнтами, ведення документообігу та
податкової звітності (єдиний податок).

Контролер-ревізор (аудитор), провідний, головний контролер-ревізор
(аудитор) 2008-2012
КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
після реорганізації – ПІВДЕННІЙ ОФІС ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ
Основні функції: розробка і контроль виконання планів роботи всіх структурних
підрозділів; формування електронної бази підконтрольних об'єктів в Одеській
області; робота з великими базами даних Держкомстату, зведення та аналітика
інформації від районних структурних підрозділів, підготовка звітів та іншої
документації на виконання завдань адміністрації управління, звернень
правоохоронних органів, органів виконавчої влади та місцевого
самоврядування; підготовка аналітичних матеріалів для засідань колегій, участь
у державних фінансових аудитах (внутрішньовідомчий контроль).

ЗНАННЯ МОВ Українська, російська, англійська (Upper Intermediate).

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ Впевнений користувач ПК, MS Excel, Google Sheets, Сanva. Відповідальність,
ТА КОМПЕТЕНЦІЇ пунктуальність, аналітичний склад мислення, орієнтація на результат, уважність,
високий рівень організаційних навичок, вміння виокремлювати пріоритети та
відсікати зайве, здатність до швидкого навчання, націленість на професійне
зростання та командну роботу.
Однією зі своїх важливих здібностей вважаю здатність ведення складних та
тривалих ділових перемовин. Також вмію та люблю продавати натхненні
проекти, в які вірю і якими захоплююсь сама.

ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ "Повний практичний курс SQL для аналітиків даних" - проходжу онлайн наразі.
Курс "Біологія поведінки людини" проф. Стенфордського університету Роберта
Морріса Сапольські, онлайн - 2022.
Курс "Психонейрофармакологія" д.м.н., проф. Одеського Національного
Університету ім І.І. Мечникова В.А. Розанова, організованого громадською
організацією "Екологічне здоров'я людини" - 2017 р.
Курс за напрямом SMM - навчання просування бренду компанії в соціальних
мережах (комп'ютерна школа Hillel Internrtional, м. Одеса) - 2014 р.
Конференція з ініціативи Мінфіну України в рамках реалізації спільного з
Міжнародним банком реконструкції та розвитку проєкту "Модернізація
державних фінансів" (на базі Приватного вищого навчального закладу
"Європейський університет", м. Київ) - 2011 р.
Водійські права категорії "В, В1".

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: