Resume from April 29, 2024 File

Віталій

Спеціаліст з управлінського обліку, аналітик бізнес-процесів

Age:
40 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Варшавський Віталій Миколайович
Аналітик бізнес-процесів, фінансів, обліку, продажів, закупівель, виробництва, економіст
Повна зайнятість. Вік: 40 років Місто: Одеса
Контактна інформація
Телефон:+38.093.461.07.53; +38.096.223.56.01 Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Керівник відділу фінансово-управлінського та оперативного обліку
з 05.2014 по 04.2024 (9 років 11 місяців)
ТОВ «Частюля», ФОП, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
- Створення та впровадження логічно закритої системи управлінського обліку, що враховує потреби у виробничих даних усіх підрозділів підприємства.
- Управління та контроль підрозділів комерційного напряму.
- Створення та впровадження системи мотивації співробітників компанії заснованої на виробничих процесах з урахуванням кількісних та якісних показників.
- Ведення фінансово-управлінського обліку.
- Розробка, впровадження та адміністрування систем обміну даними між підрозділами на базі ексель та 1С 8.3 Baf.
- Створення та впровадження системи обліку паливо-мастильних матеріалів на основі даних обліку та ліцензійних лімітованих умов.
- Створення та впровадження системи автоматизованого завантаження даних з виписки банку в 1С-BAF по надходженню коштів від замовників.
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення заходів щодо їх зменшення.
- Розробка та впровадження системи ведення, забезпечення та контролю маршруту за напрямами: тверді побутові та великогабаритні відходи.
- Складання короткострокового та довгострокового фінансового планування.
- Розробка, впровадження та складання звітів з чистого прибутку та руху грошових коштів, звіту з товарно-матеріальних цінностей та їхнього розподілу між підрозділами.
- Нарахування амортизації.
- Контроль за рухом підзвітних сум співробітникам компанії.
- Нарахування реалізації.
- Розробка та впровадження системи роботи з клієнтами.
- Підбір, навчання та введення в посаду менеджерів різних напрямків виробничих процесів, супровід та контроль виконання їх функціоналу.Керівник відділення економіки та фінансів

з 07.2012 по 02.2014 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «ТК Автотренд», ФОП, Торгова мережа «Маршруткін Дім», Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Складання та контроль виконання фінансової директиви компанії;
- Автоматизація всіх процесів фінансового планування;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, робота щодо її зменшення;
- розробка та впровадження нової системи оплати праці (індексний підхід, плаваючий оклад);
- розробка пов'язаних звітів, які дають змогу оперативно отримувати дані з різних підрозділів;
- робота з великою кількістю номенклатури;
- робота з оптимізації та раціональності проведення платежів та отримання коштів по організаціям підприємства;
- приведення елементів управлінського обліку до нових умов роботи компанії з фінансового планування та нової системи оплати праці;
- аналітика закупівель та продажів;
- формування звітів щодо руху товарно-матеріальних цінностей;
- планування та розподіл закупівель;
- проведення нарахувань, коригувань заборгованості з контрагентів;
- аналіз бухгалтерських даних за певний період діяльності підприємства;
- Складання щоденного звіту щодо руху грошових коштів;
- Контроль платежів підрозділів щодо рознесення витрат по статтям руху грошових коштів (СРГК) та статтям витрат (СВ);
- Проведення платежів по підрозділам;
- автоматизував процес обліку робочого часу та нарахування заробітної плати;
- підготовка звітів за певні періоди щодо витрат (за СРГК та СВ);
- контроль платіжного календаря щодо здійснення щодо нього платежів, ув'язування платіжних документів із нею;
- Проведення взаємозаліків за контрагентами;
- внесення до бази 1С первинної документації, проведення готівкових та безготівкових платежів;
- контроль, перевірка та проведення витрат за підзвітними особами;
- контроль, перевірка витрат на ПММ та знос транспортних засобів;
- адміністрування звітів щодо змін, які необхідні у процесі діяльності підприємства;
- автоматизував звіти підзвітних осіб щодо ПММ та інших витрат у відрядженні;
- інше.
Економіст з питань фінансової роботи
з 08.2011 по 07.2012 (11 місяців)
ТОВ «Алмі-Трейд», Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- складання щоденного звіту щодо руху коштів;
- підготовка, перенесення даних по касі та розрахунковий рахунок з бухгалтерської до управлінської бази та їх звірка;
- ведення управлінського обліку по ділянці податки, патенти, ліцензії, підзвіт, паливо, а також повний облік із закріплених відділень підприємства;
- Контроль та рознесення по центрам фінасової звітності платежів;
- аналіз та розшифрування фінансової звітності підприємства для подання до банків та інших фінансових установ;
- контроль та облік рухів бонусних виплат за відділами продажів;
- інше.
Економіст
з 09.2008 по 07.2011 (2 роки 10 місяців)
ВАТ «Чорноморська перлина», Одеса (Сільське господарство, агробізнес)
- Аналіз дебіторської, кредиторської заборгованості;
- підготовка та формування аналізу фінансового стану підприємства за певні періоди діяльності для внутрішніх та зовнішніх користувачів інформації;
- складання зведеного річного та зведених помісячних бюджетів з розбивкою по цехах, бригадах та інших виробничих одиниць підприємства, контроль за їх виконанням;
- робота з кредитними організаціями з аналітичного оформлення одержуваних позичкових коштів;
- Щоденний контроль фактичного використання коштів за статтями бюджетної класифікації видатків;
- Контроль та аналіз правильного визначенням економічної сутності витрат та їх відповідність бюджету;
- складання, відповідно до заявок, реєстру платежів та визначення необхідності їх здійснення;
- інше.
Головний економіст
з 01.2008 по 05.2008 (4 місяці)
КП СПМК «Укрхліббуд», Кодима (Послуги для населення та бізнесу)
- розробка тарифів на роботи та послуги;
- підготовка та укладання договорів на надання послуг, виконання робіт;
- Складання звітів з праці та подання їх до державного органу статистики;
- Контроль за виконанням договорів;
- розробляв та впроваджував нові програми для автоматизованого обліку в Excel;
- інше.
Головний бухгалтер
з 10.2005 по 11.2007 (2 роки 1 місяць)
ДП «Писарівський спиртзавод», Кодима (Харчова промисловість)
- Організація бухгалтерського обліку на підприємстві;
- розподіл обов'язків між бухгалтерами та контроль їх роботи;
- Контроль руху коштів;
- розробка та контроль обліку на складах, виробничих цехах;
- складання звітів, за результатами діяльності підприємства, до податкової інспекції (розрахунки: комунального податку, збору за забруднення навколишнього природного середовища, збору за використання водних ресурсів, податку з власників транспортних засобів, земельного податку, збору на розвиток садівництва та виноградарства, інші), статистичний відділ (баланс, звіт про фінансові результати, форми 1Б за дебіторами та кредиторами, за капітальними інвестиціями, 1 підприємництво, за житловим фондом, інші);
- контроль питань щодо акцизних марок та акцизного збору;
- щоденний контроль показників виробництва та їх відповідність даним бухгалтерського обліку та затвердженим нормативам;
- участь у переговорах із податковими та іншими державними контролюючими органами;
- Контроль процесів виконання договорів;
- участь в обговоренні та прийнятті рішень щодо діяльності підприємства;
- розробляв та впроваджував нові програми для автоматизованого обліку розроблені в Excel;
- інше.
Головний економіст
з 07.2002 по 09.2005 (3 роки 2 місяці)
Фінансове управління Кодимської райдержадміністрації, Кодима (Державні організації)
- складання проекту рішень районного бюджету та рішень щодо змін бюджету у процесі його виконання;
- контроль за виконанням бюджетів нижнього рівня (міський, селищний, сільські бюджети);
- контроль питань щодо здійснення виплат на заробітну плату та енергоносії з бюджетів району та звітував щодо даного контролю обласному фінансовому управлінню та керівництву району;
- проведення перевірок щодо цільового та ефективного використання бюджетних коштів головними розпорядниками;
- здійснення підготовки та складання квартальних, річних звітів щодо виконання бюджетів усіх рівнів;
- опрацювання пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів щодо внесення змін до їх кошторису та підготовка пропозицій щодо цих змін до районної ради;
- внесення та опрацювання даних у комп'ютерній програмі ІАС „Місцеві бюджети” та контроль її роботи;
- інше.
Освіта
Одеський державний аграрний університет
Облік та аудит, Одеса
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)
Після закінчення навчання отримав диплом спеціаліста з кваліфікації економіст з бухгалтерського обліку
Брацлавський державний сільськогосподарський технікум
Фінанси, Брацлав смт, Вінницька обл.
Середня спеціальна, з 1998 по 2001 (3 роки)
Після закінчення навчання отримав диплом молодшого спеціаліста з відзнакою з кваліфікації бухгалтер-фінансист
Знання і навички
MS Excel, 1С, Користувач ПК, Пользователь ПК, Безконфліктність
Додаткова інформація
Варшавський Віталій Миколайович 01.10.1983 року народження,
тел.093.461.07.53 - 096.223.56.01; E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Додаткові відомості:
Чудово знаю та працюю в Excel.
Досвідчений користувач ПК, Internet

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: