Resume from May 1, 2024 File

Ангеліна

HR-менеджер

Age:
41 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Йовіна Ангеліна Олегівна
10.04.1983
м.Одеса, р-он Черьомушки
Вайбер, Телеграмм : [open contact info](look above in the "contact info" section)
2002–2007 Одеський юридичний інститут Харківського університету внутрішніх справ.
Спеціальність: юрист (правознавство)
2006 -2007 АН "Глобус" - помічник керівника.
Без офіційного оформлення.
-ведення діловодства та документообігу (вхідна, вихідна документація);
-Робота з орг.технікою (ксерокс, сканер);
- прийом вхідних дзвінків, розподіл за відділами;
- координація та розподіл інформації, що входить у телефонному режимі;
- обробка електронної пошти (прийом та розсилання листів, комерційних пропозицій тощо);
- виконання доручень, пов'язаних з організацією діяльності офісу (замовлення та закупівля канцтоварів, госп.товарів, стан техніки, благоустрій офісу, контроль над роботою персоналу в офісі);
- формування бюджету видатків на адміністративно-господарські потреби підрозділу;
- виконання службових доручень керівника (знайти, купити, домовитись, тощо);
- зустріч клієнтів в офісі з попереднім збором інформації від потенційних клієнтів;
- участь у організації фуршетів, корпоративних заходів;
- організація та проведення тренінгів, семінарів, заходів;
Причина зміни місця роботи: пропозиція за фахом у державній організації.

07.2007-10.2007 Київський районний суд м.Одеси – діловод, адміністративна канцелярія:
- своєчасне ведення реєстрації в ел. вигляді адміністративних порушень;
- звітність;
Офіційне оформлення.
Причина зміни місця роботи: пропозиція місця роботи у новій сфері з високою заробітною платою.
2008-2009 ТОВ "Модульбудпроект" м. Одеса - секретар, помічник керівника будівельної компанії.
Без офіційного оформлення.
-ведення діловодства та документообігу (вхідна, вихідна документація);
-робота з орг.технікою;
- прийом вхідних дзвінків, розподіл за відділами;
- координація та розподіл інформації, що входить у телефонному режимі;
- обробка електронної пошти (прийом та розсилання листів, комерційних пропозицій тощо).
- виконання доручень, пов'язаних з організацією діяльності офісу (замовлення та закупівля канцтоварів, госп.товарів, стан техніки, благоустрій офісу, контроль над роботою персоналу в офісі);
- формування бюджету видатків на адміністративно-господарські потреби підрозділу;
- Виконання службових доручень керівника;
- зустріч клієнтів в офісі з попереднім збором інформації від потенційних клієнтів;
- замовлення та бронювання квитків, місць у готелі;
- Участь в організації фуршетів, корпоративних заходів.

2009-2013 Декретна відпустка з догляду за дитиною.

06.2013-10.2013 Одеський державний аграрний університет – старший інспектор з організації практичної підготовки та сприяння працевлаштуванню випускників за строковим трудовим договором.
-контроль виконання вимог та зобов'язань трудового договору;
-Ведення реєстрації та звітності;
-ведення ділових переговорів із роботодавцями;
-участь і вирішення конфліктів ситуацій, вжиття заходів щодо виправлення;
-виконання службових доручень;
- розробка та складання планів роботи та виконання їх;
-організація та проведення тренінгів, вебінарів та заходів щодо даної посади;
-психологічна робота з випускникам, щодо лояльності до працевлаштування
Офіційне офрмлення.
Причина зміни місця роботи: зміна місця проживання територіально, за обставинами, що склалася, Одеська область, м.Березівка.

02.2014-05.2014 ТОВ "Агротехсервіс" м.Березівка -юрист.
-складання договорів;
-контроль виконання договірних зобов'язань;
-забезпечення відповідною законодавчою базою, контроль виконання;
Офіційне оформлення.
Причина зміни на робочому місці: ліквідація посади.
04.2015-01.2016 АФ "Соїл" - юрист.
-підготовка відповідних юридичних документів;
-коректування договорів з існуючої бази документів під клієнта індивідуально;
-виконання вказівок керівника;
-підготовка необхідних документів;
-консультування клієнтів;
-надання інтересів компанії у державних установах;
Офіційне оформлення.
Причина догляду: вихід із декретної відпустки на цю посаду співробітника.

12.2015-06.2016 Березовський районний центр зайнятості.

06.2016-08.2016 АФ "Соїл"-юрист.
Причина догляду: зміна місця проживання, м. Одеса.
01.2017-12.2017 Салон краси "ШеВуа" - адміністратор.
02.2018 КП “Узбережжя Одеси” – секретар. Офіційне оздоблення.
Листопад 2018- травень 2019 продавець-консультант жіночого одягу. Чи не офіційно.
Червень-серпень 2019 – БО «Сан Марін» – адміністратор. Сезонна робота. Офіційне працевлештування.
01.10.2019 - ТОВ "Аверс" - менеджер з роботи з клієнтами. Офіційне працевлаштування ня.
- консультування клієнтів;
- підготовка необхідних документів;
Володіння комп'ютерними програмами на рівні користувача: Internet, Word, Excel, поштові програми, CRM, Бітрікс 24, 1С
Березень 2020 - Жовтень 2021 - Будівельна компанія - помічник керівника, менеджер з підборуперсоналу;
- пошук, підбір персоналу;
- самостійний пошук методів підбору та залучення персоналу;
- здійснення процедур найму співробітників;
- супровід адаптації нового співробітника;

Жовтень 2021-червень 2022 року секретар групи компаній у фармації.
Серпень 2022- грудень 2023 року - HR- менеджер, помічник керівника - будівельна компанія Гранд Батімонт:
- пошук, підбір персоналу;
- самостійний пошук методів підбору та залучення персоналу;
- здійснення процедур найму співробітників;
- супровід адаптації нового співробітника;
-виконання службових доручень;
- розробка та складання планів роботи та виконання їх;
Маю досвід роботи в програмі 1С, а саме: обробка первинної документації та внесення, пошук необхідної документації для бухгалтерії, опис артикулів, створення спеціфікацій, пошук та друк сертифікатів, друг боргових документів, запит документації для розблокування у клієнтів, створення РН (заказів), створення ВН на повернення.
Вільно володію державною мовою.

Особисті якості:
комунікабельність, тактовність, організованість, старанність, відповідальність, уважність, пунктуальність, наполегливість у досягненні поставлених цілей, швидке навчання нового, позитивний життєвий настрій, вільна творча особистість, вміння працювати в команді. Прагнення до самоосвіти та успішної роботи, бажання працювати та гідно заробляти.
Час адаптації на новому місці роботи (впровадження та вивчення нового підходу до роботи та посадових обов'язків, знайомство зі співробітниками, а також їх посадових та обов'язків, взаємодія з моїми тощо) повне впровадження в структуру організації – 5 тижнів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: