Resume from May 14, 2024 File

Бех

Керівник відділу управлінського обліку

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бех Володимир Юрійович
Дата народження: 22.08.1976 р.
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Київ
Ключові компетенції.
• Забезпечення методологічної підтримки ведення управлінського обліку.
• Організація процесу товарно-фінансового обліку.
• Забезпечення контролю фактичної наявності товарів на складах, регулярне проведення інвентаризацій.
• Покращення бізнес-процесів та інформаційних потоків в компанії.
• Організація правильного і своєчасного відображення даних в обліковій системі.
• Аналіз ефективності компанії ( доходи, видатки, рентабельність).
• Постановка управлінського обліку на підприємстві з «нуля».
• Аналіз, опис бізнес-процесів, в тому числі які підлягають оптимізації та автоматизації.
• Розробка та формалізація пропозицій щодо вдосконалення бізнес-процесів.
• Розробка інструкцій та шаблонів документів структурних підрозділів.
• Проведення навчання користувачів, розробка навчальних матеріалів і стандартів.
• Підтримка впровадження ERP системи.
• Вміння працювати з фіскальними рішеннями та обладнанням касової зони.
• Знання облікових (ERP) програм 1C, gms office tools.
• Робота з CRM базами (постійних покупців). Адміністрування і сегментація цих баз.
• Знання офісних програм: Excel, Microsoft Teams, Word, Outlook, PowerPoint, Paint, Visio.
• Вміння користуватися всіма видами офісної техніки (сканери, принтери, рідери і т.д)
• Знання і вміння користування ТЗД та методами його програмування.
• Знання і вміння користування усіма фіскальними рішеннями та методами його програмування.

Освіта
1996-2001р.
ВНЗ-НПУ ім. М.П. Драгоманова.
Факультет фізико-математичний.
Спеціальність: вчитель фізики, астрономій та безпеки життєдіяльності.
2017-2019 р.
ВНЗ- ПДАА.
Факультет економіки та менеджменту.
Спеціальність: менеджмент (диплом магістра з відзнакою).
Досвід роботи.
2010-2022 р.
«Будинок Іграшок». Начальник відділу управлінського обліку . (Рітейл. 65 магазинів. Розподільчий центр).
• Планування роботи підлеглих.
• Контроль за проведенням всіх облікових операцій та роботою support касових місць магазинів.
• Розробка нових інструментів програмного забезпечення GMS (erp компанії), постановка технічних завдань, тестування нового функціоналу, написання інструкцій для користувачів.
• Навчання підлеглих новому функціоналу роботи програми.
• Участь в процесі планування і бютжетування відділу.
• Налагодження комунікації між своїм відділом і іншими відділами компанії.
• Методична допомога працівникам компанії з питань управлінського обліку.
• Робота з подарунковими сертифікатами. Розробка інструментів роботи з подарунковими сертифікатами для каналу b2b та b2c. Написання ТЗ по проекту і інструкцій для користувачів.
• Робота з довідниками баз даних.
• Впровадження сканерної процедури прийому товару та електронного документообігу.
• Робота с касовими апаратами, фіскальними реєстраторами і ПРРО.
• Проект франчайзінг. Написання ТЗ по проекту і інструкцій для користувачів.
• Реструктуризація відділу.

2008-2011 р.
«Будинок Іграшок». Замісник начальника відділу обліку ТМЦ. (Рітейл.23 магазини).
• Впровадження і міграція в нову ERP систему. Опис наявних бізнес процесів компанії.
• Створення інструкцій для користувачів бази даних.
• Навчання персоналу.
• Розробка і впровадження CRM системи від написання ТЗ до здачі проекту під ключ.
• Сегментація бази даних постійних покупців.
2004-2008 р.
«Будинок Іграшок». Обліковець.
• Ведення управлінського обліку на підприємстві.
• Прихід товару.
• Переміщення товару.
• Переоцінки цін приходу і продажу товару.
• Повернення товару.
• Ротації товару.
• Робота з первинною документацією (збір, перевірка, систематизація, архівування та зберігання).
• Проведення інвентаризацій.
• Проведення звірок з постачальниками.
1998-2001 р.
«Будинок іграшок». Продавець-консультант.
• Консультування клієнтів щодо асортименту, акцій та пропозицій.
• Продаж товарів.
• Обслуговування клієнтів на касі.
• Виконання стандартів мерчендайзингу, прийом-переміщення товарів, проведення інвентаризаціі.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: