Resume from February 20, 2024

Тетяна

Керуючий магазином, 24 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Sofiivska Borshchahivka, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор outlet магазину

from 09.2023 to now (8 months)
outlet, Київ (Роздрібна торгівля)

Керування процессами в магазині: прийом товару , візуальний мерчандайзінг , розміщення , збереження аналітика продажів як по групам товару , так і по візуальному мерчандайзінгу , проведення інвентаризацій , контроль касової дисципліни; пошук та навчання персоналу , мотивація,; ведення табелів робочого часу та розрахунок заробітної плати; робота зі скаргами споживачів

Керівник магазину

from 01.2021 to 03.2023 (2 years 2 months)
Люксоптика, Київ (Роздрібна торгівля)

Адміністративне управління магазином:

Відкриття магазину з 0,навчання персоналу та організація колективу, напрацювання клієнтської лояльної бази

1. досягнення KPI магазина: виконання плану продажів, середнього чеку, конверсії, ( продаж оптичних лінз, в пріоритеті -прогресивна лінза), продаж оправ та сз окулярів, крос продажі аксесуарів, послуг;надання звітності щодо діяльності в розрізі необхідних показників , аналіз досягнень персоналу та магазину в цілому; розвиток клієнтської бази та збільшення продажів;

2.контроль наповненності по асортименту,поповнення, розширення, заміна;
3. вирішення конфліктів та спірних питань з клієнтами
4. пошук, підбір , забезпечення дієвого навчання нового персоналу, проведення донавчання, підготовка та проведення тестування, вдосконалення знань персонала,розробка заходів по підвищенню клієнторієнтованості персонала;
5. виконання вимог касової дисципліни, охорони праці, законодавства з захисту прав споживачів; проведення інвентаризацій та т.і.

6. аналіз діючих процесів магазину та подання бізнес вимог на оптимізацію.

7. допомога у відкритті нових магазинів, а саме навчання та підготовка керівників та персоналу, завантаження товару , контроль поточних процесів

Керівник роздрібного напрямку

from 02.2019 to 10.2020 (1 year 8 months)
Vega, телекоммуникационная группа, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1) Погодження та виконання планів продажів по напрямку;аналіз напрямку та індивідуальних , досягнення по KPI; координація діяльності абонентського обслуговування по містах;

2) Розробка програм лояльності та подовження життєвого циклу абонента;

3) Безпосередня участь в маркетинговій стратегії компанії :розробка та запуск рекламних компаній, прорахунок прибутку

4) Супроводження бізнес-процесів компанії( оптимізація програмного забезпечення, власне процесу, запуск нових програмних продуктів , розробка процесу для взаємодії зі сторонніми організаціями )

5) Пошук нових ринків для представленності компанії

6) Участь в підборі, адаптації співробітників та розробці навчальних програм, розробка скриптів (для керівних посад та торгового персоналу);

7) Проведення внепланових інвентаризацій, співпраця зі службою безпеки та виявлення ризиків;

8) Робота зі зверненнями абонентів : надання відповідей згідно законодавства , робота зі скаргами безпосередньо в абонентських залах;

9) Взаємодія з технічною та іншими дирекціями, направлена на вирішення , оптимізацію або здійснення поточної діяльності компанії;

10) Спільний запуск нового колцентру , налагодження процесів , допомога в навчанні, прослуховування дзвінків, організація контролю та відповідей на всі звернення, налагодження приймання дзвінків від напрямку роздробу;

Керівник магазинів

from 02.2018 to 02.2019 (1 year)
Водафон Ритейл, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Відкриття магазинів: підбір та навчання персоналу, погодження,контроль, доставка та базова викладка товару.
Після запуску магазину : контроль та виконання стандартів з продажу, обслуговування , кроспродажів, мотивація персоналу, проведення тренінгів з підвищення кваліфікації та якісного обслуговування, досягнення поставлених показників (продаж смартфонів, аксесуарів, додаткових послуг та послуг звязку), збільшення довжини чеку та якісних оцінок по tnps, робота з зверненнями громадян, вирішення спірних питань ; поповнення та розширення асортименту; проведення інвентаризацій, виконання вимог законодавства по касовій дисциплині, охороні праці і т.п.

Керуючий мережі магазинів

from 10.2012 to 10.2018 (6 years)
Інтертелеком, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Керівник групи відділень.
З керівника відділення в Чернігові досягла посади керівника 20 відділень.
Функціональні обов'язки:
1.погодження та виконання планів продажів по напрямку;аналіз напрямку , досягнення по KPI; розробка пропозицій по підвищенню ефективності магазинів в цілому;
2) аналіз життєвого циклу абонента;подання пропозицій щодо збільшення ( як в розрізі конкретного магазина , так і напрямку)
3) аналіз конкурентів, проведення виїздних акцій,розробка, прорахунок рекламних компаній, прорахунок прибутку; приймання участі в рекламних компаніях, контроль знання акційних пропозицій зі сторони співробітників, успішність запуску

4) супроводження бізнес-процесів компанії( оптимізація програмного забезпечення, власне процесу, запуск нових програмних продуктів , розробка процесу для взаємодії зі сторонніми організаціями )

5) пошук нових ринків для представленності компанії;
6) участь в підборі, адаптації співробітників та розробці навчальних програм, розробка скриптів (для керівних посад та торговий персонал);планове тестування співробітників;
7) проведення внепланових інвентаризацій, співпраця зі службою безпеки та виявлення ризиків;
8) робота зі зверненнями абонентів : надання відповідей згідно законодавства , робота зі скаргами безпосередньо
9) взаємодія з технічною та іншими дирекціями, направлена на вирішення , оптимізацію або здійснення поточної діяльності компанії

Керівник відділення банку

from 09.2006 to 09.2012 (6 years)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

Обовʼязки:
1) залучення клієнтів юридичного та фізичного сектору на обслуговування;
2) виконання бізнес плану відділення по всім напрямкам;
3) безпосереднє обслуговування клієнтів: відкриття, ведення та закриття рахунків; надання комплексу по веденню кредитних, депозитних, карткових, інвестиційних справ клієнтів; проведення видачі та приймання переказів через системи ( WEstern , moneygram і т.п)фінмоніторинг, контроль валютних операцій,підготовка пакету документів для участі в міжбанківських валютних торгах, розрахунково-касове обслуговування рахунків, підготовка( оцінка фінансово-майнового стану клієнтів, захист та беспосредня видача, підготовка кредитних,договорів іпотеки, договорів застави та поручительства), супровід кредитів( моніторинг та своєчасний огляд активів в заставі, робота з проблемними позичальниками);
4) контроль виконання вимог законодавства в банківській сфері;
5) контроль виконання стандартів по обслуговуванню клієнтів

Additional information

Особиста філософія:
Наш клієнт- основа бізнесу. Заради нього бізнес створюється, а зникає- бо забувають про клієнта.
Додаткова інформація:
Маю хист до навчання, до пояснення складного просто, досвід запуска 1с для користувачів, навчала, тестувала, контролювала та подавала пропозиції на поліпшення потрібних користувацьких функцій.
Технічно- розумію повязаність процесів, вмію мислити масштабно, аналізувати, знаходити користувацькі ризики для діяльності компанії, описати в технічному завданні : що є, як реалізувати, що має бути.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: