Resume from April 18, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10624380

Комірник

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мартинов Вадим Анатолійович

Дата народження: 18.12.1975p.
Місто: м. Мелітополь
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
вересень 1993 р. – червень 1999 р. ТДАУ ім. Д. Моторного(Таврійский Державний агротехнологічний універсітет,факультет ,,економіка та бізнес”,спеціальність ,,економіст”,диплом спеціаліста(заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Менеджер з продажу:
березень 2000 р. – вересень 2008 р. ГК «Імперіал», м. Мелітополь.
Функціональні обов’язки:
– оптовий продаж продуктів харчування;
– пошук нових клієнтів;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
– забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
– ведення внутрішньої звітності;
– ведення переговорів;
– контроль виконання обов’язків клієнтів;
– виконання особистих доручень керівника та власника компанії
Керівник виробничих потужностей:

вересень 2008 р. – травень 2022 р. ГК «Імперіал», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– управління персоналом (30-35 чол.);
– контроль ведення документації;
– відстеження платіжних документів;
– контроль товарних залишків;
– прийом, кадрове переміщення, звільнення працівників;
– складання і контроль графіка відпусток;
– взаємодія з усіма підрозділами компанії(бухгалтерія, фінансовий відділ,відділ продажу);
Професійні навички: –володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1С 8 (склад, бухгалтерія);
– навички управління персоналом;
– знання кадрового діловодства;
– досвід пошуку і підбору персоналу різного рівня;
– організаційні навички;
– навички забезпечення діяльності організації;
– Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Діти: так. Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: