Resume from May 3, 2024 File

Романа

HR-менеджер

Age:
40 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Соловей Романа Богданівна

Дата народження: 01.12.1983
Місто проживання: м. Тисмениця, Івано-Франківська обл.
Сімейний стан: Заміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
Назва компанії: Департамент економічного розвитку, промисловості та інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Посада: головний спеціаліст відділу торговельної політики
Період роботи: 02.2007 р. – 11.2020 р.

Назва компанії: ТзОВ «104.ЮА»
Посада: фахівець з обслуговування клієнтів
Період роботи: 11.2020 р. – 05.2022

Назва компанії: АТ «Тисменицягаз»
Посада: інспектор з кадрів
Період роботи: 05.2022 – 02.2024

Назва компанії: Івано-Франківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»
Посада: провідний фахівець з персоналу
Період роботи: 03.2024 до сьогодні

Освіта
• Навчальний заклад: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: Економіка підприємства
Період навчання: 2001 — 2006
Додаткова освіта
• Навчальний заклад: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Державна служба
Період навчання: 2013 — 2015

Вміння та навики
• Пошук персоналу з використанням різних інструментів рекрутингу
• Ведення кадрового діловодства (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, ведення табелів обліку робочого часу, штатного розпису, формування особових справ, оформлення лікарняних співробітників, складання графіків чергових відпусток)
• Ведення трудових книжок відповідно до КЗпП України
• Організація та контроль процесу адаптації нових співробітників;
• Організація процесу навчання та розвитку персоналу;
• Формування кадрового резерву;
• Ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на підприємстві
• Пройдено курси «Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування» та отримано свідоцтво
• Досвід організації нарад, зустрічей (внутрішніх та зовнішніх) та переговорів;
• Вміння працювати з базовими програмами MS Office, 1С, на рівні досвідченого користувача.

Особисті якості
• Цілеспрямована
• Відповідальна
• Комунікабельна
• Пунктуальна
• Вміння працювати як самостійно, так і в команді
• Ініціативна
• Вміння працювати з великим обсягом інформації
• Уважна до дрібниць
• Націлена на результат
• Вміння працювати в стресових ситуаціях
• Готова завжди навчатись нового

Similar candidates

HR-менеджер
Ivano-Frankivsk

Інспектор відділу кадрів
Ivano-Frankivsk

HR-менеджер
Ivano-Frankivsk, Remote

Рекрутер, ресечер, HR Generalist, recruiter, Researcher
Ivano-Frankivsk, Kyiv , more 3 cities

Рекрутер
22000 UAH, Ivano-Frankivsk

Кадровик
20000 UAH, Ivano-Frankivsk, Kyiv , more 6 cities

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: