Resume from April 30, 2024 File

Анна

Менеджер з логістики

Age:
35 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Тушак Анна Анатоліївна

Дата нарождення: 24.05.1988
Місто проживання: м. Житомир
Сімейний стан: заміжня
Діти: донька, 8 років.
Контакти: тел: [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
1) 01.2022 – 02.2024рр. – ПрАТ «Ліктрави» (Виробництво лікарських препаратів)- Аналітик консолідованої інформації.
Обов’язки:
• займалась збиранням, обробкою та наданням аналітичної інформації;
• готувала аналітичну звітність (звіти по залишкам, продажам по дистриб’юторам);
• отримувала від замовника виробничі прогнози на виготовлення контрактної продукції, слідкувала за наявністю сировини та матеріалів для подальшого їх виробництва;
• контролювала відвантаження замовленої готової продукції;
• формувала необхідний пакет документів для замовника по відвантаженій продукції (акти передачі, рахунки, акти з виконання послуг, ТТН);
• контролювала отримання від клієнтів оригіналів підписаних видаткових накладних, та товаро-транспортних накладних;
• займалась обробкою замовлень в інтернет-магазині (дзвінки клієнтам, відображення їх в 1С та на сайті магазину, відправка замовлень).

2) 12.2018-01.2022рр. – ПрАТ «Ліктрави» (Виробництво лікарських препаратів) - Менеджер з логістики.
Обов’язки:
• отримувала заявки на відвантаження готової продукції, або доставку сировини, займалась пошуком автотранспорту для доставки готової продукції/ сировини;
• формувала маршрути по перевезенню готової продукції;
• готувала товаро-транспортні накладні для водіїв та перевізників;
• контролювала наявність оригіналів рахунків та актів по виконаним послугам з перевезень;
• формувала нові договори та додаткові угоди з перевізниками на підпис керівництву;
• формувала плани оплати по отриманим рахункам;
• вела табельний облік відділу транспорту.

3) 08.2014-03.2018рр. – ПП «Онікс-софт». (Автоматизація роботи магазинів, ресторанів, супермаркетів) - Менеджер з підтримки продажів.
Обов’язки:
- приймала та реєструвала всі вхідні звернення клієнтів у відділ підтримки, вирішення максимальної кількості інцидентів;
- розподіляла завдання між інженерами відділу підтримки;
- прийом та видача техніки (устаткування) для ремонту чи діагностики;
- готувала супровідні та видаткові документи по відділу;
- формувала бухгалтерські документи;
- підготовка договорів на підпис керівнику;
- відстеження кредиторської та дебіторської заборгованості клієнтів;
- підтримка коректної інформації прайс-листа з типами робіт та видами послуг відділу.

4) 12.2011-10.2013рр. – ТОВ «Анікс-Житомир». (Дистрибуція косметики, побутової хімії та продуктів харчування) - Діловод.
Обов’язки:
- підготовка та формування звітності по роботі фірми (звіти з продажу продукції, звіти з товарообігу продукції по складу, звіти з продажів торгівельних представників);
- формувала комерційні специфікації для клієнтів;
- виписувала довіреності на отримання товару;
- готувала договори та додаткові угоди на підпис керівнику;
- готувала сертифікати з якості для торгівельних представників;
- приймала, відправляла та реєструвала кореспонденцію;
- розподіляла вхідні телефонні дзвінки;
- займалась пошуком та відбором резюме на вакантні посади;
- займалась діловодством.

5) 08.2010–12.2011рр. – ТОВ «Молочнік». (Виробництво молочної продукції) - Фахівець відділу матеріально-технічного постачання.
Обов’язки:
- контролювала кредиторську та дебиторську заборгованості;
- формувала плани оплати по наданим видатковим накладним;
- займалась підготовкою різних звітів на вимогу керівника;
- розподіляла вхідні телефонні дзвінки;
- організовувала телефонні переговори керівника;
- займалась діловодством, обробляла кореспонденцію;
- контролювала терміни виконання доручень;
- вела табельний облік.

6) 01.-11.2009р. – мережа магазинів «Flower». - Продавець-консультант.
Обов’язки:
- займалась обслуговуванням та консультацією клієнтів;
- вела розрахункові операції;
- контролювала наявність товару, його своєчасну заміну та поповнення.

Освіта (вища):
2005-2010рр.- Житомирський національний агроекологічний університет. –
«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» - менеджер зовнішньоекономічної діяльності.

Неформальна освіта:
1. Курси: 01.2010-03.2010р. «Комп’ютерний бухгалтерський облік. 1С:Бухгалтерия 8.0»

Володіння ПК: досвідчений користувач ОС Windows, пакет MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), 1C, мережі Internet.

Володіння мовами: українська, російська – грамотна усна та письмова мова, вільно володію; англійська – базовий рівень.

Ділові якості: старанна, відповідальна, стресостійка, неконфліктна, маю позитивне мислення, швидко навчаюсь на новій роботі, комунікабельна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: