• File

Наталія

Менеджер з продажу

City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Наталія Строкань

Дата народження: 29.10.1996 р.
Адреса: м. Черкаси
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Особисті якості:
Маю активну життєву позицію, відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована. Стресостійка, в критичних ситуаціях швидко приймаю рішення. Працюю на результат, а також на удосконалення своїх професійних та особистих навиків. Можу працювати як в команді так і індивідуально.

Освіта:
2021-2022 рр. Приватний вищий навчальний заклад «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ»
Факультет: «Управління та адміністрування» (магістр)
Спеціальність: «Фінанси, банківська справа та страхування»

2018-2020рр. НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО»
Факультет: «Автоматизація та приладобудування» (магістр)
Спеціальність: «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»

2014-2018рр. НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО»
Факультет: «Приладобудування» (бакалавр)
Спеціальність: «Метрологія, вимірювальна техніка та інформаційно-вимірювальні технології»

Досвід роботи:
З 02.2019р. по теперішній час Філія – Черкаського обласного управління АТ «Ощадбанк»
Посада: Економіст 1-ї категорії Сектору роздрібного бізнесу
• Здійснення консультаційно-роз’яснювальної роботи з клієнтами банку.
• Сприяння формуванню позитивного іміджу Банку та підвищення рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування.
• Управління чергою, розділення клієнтів по зонах обслуговування ( банкомат, ІПТ, каса, менеджер тощо).
• Навчання та консультація клієнтів щодо роботи з банкоматом, ІПТ, дистанційними каналами інформування.
• Здійснення продажів банківських продуктів/послуг.
• Запобігання виникнення конфліктних ситуацій у відділенні.
• Проведення робіт по залученню нових клієнтів на обслуговування в системі WEB -/Mobile – банкінгу «Ощад 24/7».
• Проведення робіт на збільшення обсягів продажів роздрібних банківських продуктів.
• Вживання заходів щодо розвитку та популяризації роздрібних банківських продуктів/послуг.
• Контроль наявності та дотримання пріоритетів розміщення рекламно – інформаційних матеріалів у зоні обслуговування.

Навички роботи з комп'ютером:
Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Internet (MS Explorer, Google Chrome, Opera), CRM, CardMake,

Курси:
Ораторського мистецтва «Soft Skills», Черкаси(2023)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: