Resume from May 11, 2024 File

Денис

Регіональний менеджер

Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Прізвище Ім’я По батькові
Бондаренко Денис Васильович
Вік:37
Місто проживання: Київська область, Обухівський район , смт Козин ,вул. Гагаріна 1
Сімейне положення:одружений
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Посада: Регіональний менеджер
Бажана ЗП 30000+

Мета
Хочу реалізувати своє вміння та потенціал ,щоб ефективно керувати своєю командою. Кар’єрне зростання та підвищення кваліфікації

Досвід роботи
• Назва компанії: ТОВ «М’ясні Делікатеси»
• Посада: Регіональний менеджер
Період роботи: 3.12.2023 і по теперішній час
Обов’язки:
- Організація безперебійної роботи довірених магазинів;
-Матеріальне забезпечення: меблі/обладнання/інвентар/товар.
- Керування та координація роботи магазинів у межах мережі
-Забезпечення ефективної роботи персоналу
-Розробка та впровадження стратегій збільшення продажів та рентабельності
-Моніторинг конкурентної ситуації на ринку та розробка рекомендацій щодо покращення бізнесу
-Вивчення та аналіз потреб клієнтів та впровадження відповідних акцій та промоактивностей
-Контроль виконання планових показників
-пошук, підбір та навчання персоналу;
-проведення та аналітика планових інвентаризацій;
-пошук нових локацій, відкриття нових магазинів;

• Назва компанії: ТОВ «ЕКОМЕР- ГРУП» FLAWERS.UA
• Посада: Регіональний менеджер
Період роботи: 1.08.2023 по 17.11.2023
Обов’язки:
- Організація безперебійної роботи довірених ДК/ТТ, матеріальне забезпечення: меблі/обладнання/інвентар/товар. Забезпечення виконання робіт співробітниками ДК/ТТ при форс - мажорах;
- Організація впровадження та контроль виконання внутрішніх регламентів/стандартів/інструкцій компанії FLOWERS для якісного та ефективного виконання своїх посадових обов‘язків
- Організація впровадження та контроль виконання системи мотивації персонала ДК/ТТ для якісного виконання своїх посадових обов‘язків
- Організація та контроль навчання/адаптації нового персоналу ДК
- Організація регулярного надання зворотного зв‘язку співробітникам ДК з ціллю покращення якості та ефективності роботи;
- Забезпечення наявності нематеріальної мотивації для співробітників довірених ДК
- Організація прийому та оформлення нових співробітників
- Контроль дотримання та виконання співробітниками ДК роботи з товаром, а саме актуальність залишків товарів на складах (фізично) = залишкам товарів по обліку
- Контроль отримання рахунків на оплату від обслуговуючих організацій (оренда приміщення, комунальні послуги, вивіз сміття, інтернет та інші) - оформлення заявки на оплату в Адмін-панелі - контроль оплати згідно встановлених періодів в договорі про співпрацю;
- Контроль роботи ДК/ТТ с оприбуткуванням товару згідно
- Контроль коректності введення готівкового бюджету ДК
-Аналіз кількісних показників(інвентаризація,списання,продажі) довірених ДК за попередню зміну/тиждень/місяць та розробка заходів націлених на їх оптимізацію/підтримку або покращення
- Аналіз якісних показників (скарги+ запізнення) довірених ДК за попередню зміну/тиждень/місяць та розробка заходів націлених на їх підтримку або покращення
- Аналіз чек листу відеооператора
-Пошук нових приміщень для переїзду поточних ДК та відкриття нових з ціллю поліпшення якості роботи та ефективності виконання замовлень Клієнтів;

• Назва компанії: ТОВ «Сільпо Фуд» м.Обухів вул. Київська 107
• Посада: керуючий магазином ,керуючий Даркстором
Період роботи: квітень 2021р-березень 2023р
Обов’язки:
- заходи щодо збільшення ТО та зниження витрат/втрат, забезпечення безпеки ТМЦ;
- контроль та управління торговим та виробничим процесами (м'ясний цех, кулінарія, випічка, риба, вагова та штушна кондитерка,нон фуд);
- аналіз та заходи , щодо покращення показників NPS ,CSI та онлайн-доставки;
- контроль процесів замовлення,прийняття, складування та продажу товару;
- дотримання правил і норм списання та повернення товару;
- управління персоналом(найм,навчання,адаптація);
- зміцнення трудової та виробничої дисципліни;
- здійснення роботи з організації ефективного та культурного обслуговування покупців, контроль за дотриманням правил торгівлі;
- планування заходів, постановка завдань, контроль виконання;
- аналіз ефективності роботи магазину;
-контроль наявності всього асортимент в ТЗ;
- виявлення можливих проблем не справності торгового обладнання та робота з підрядними організаціями;
- Складання звітів, дотримання ФОП;
- ведення первинної документації;
- контроль дотримання касової дисципліни;
- робота з контролюючими органами;
- контроль за навчанням та адаптацією нових співробітників;
-контроль та дотримання стандартів HACCP в магазині ;

• Назва компанії: ТОВ «Сільпо Фуд» м. Київ
Посада: заступник керуючого
Період роботи: січень 2012р –квітень 2021р
Обов’язки:
- заходи щодо збільшення ТО та зниження витрат/втрат, забезпечення безпеки ТМЦ;
- організіція торговим та виробничим процесами (м'ясний цех, кулінарія, випічка, риба);
- аналіз та заходи , щодо покращення показників NPS ,CSI та онлайн-доставки;
- контроль процесів замовлення,прийняття, складування та продажу товару;
- дотримання правил і норм списання та повернення товару;
- управління персоналом;
- зміцнення трудової та виробничої дисципліни;
- здійснення роботи з організації ефективного та культурного обслуговування покупців, контроль за дотриманням правил торгівлі;
- планування заходів, постановка завдань, контроль виконання;
- аналіз ефективності роботи магазину;
- виявлення можливих проблем та усунення їх причин;
- Складання звітів, дотримання ФОП;
- Ведення первинної документації;
- контроль дотримання касової дисципліни;
- робота з контролюючими органами;
-найм, навчанням та адаптацією нових співробітників;
- дотримання стандартів HACCP в магазині ;

Освіта

• Навчальний заклад: Міжнародна Академія Управління Персоналом, Україна м.Київ
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: економіст,фінансовий менеджер
Період навчання: 07.2003р -06.2006р
• Навчальний заклад: Київський індустріальний технікум
Ступінь: молодший спеціаліст
Назва спеціальності: ріелтор , бухгалтер
Період навчання: 07.2000р -05.2003р

Вміння та навики

• Вирішувати конфліктні ситуації,планувати і оптимально організовувати робочий процес, приймати рішення і за їх результат відповідати,критично мислити,вести переговори,здатність аналізувати проблеми,ефективно шукати шляхи їх вирішення;
• Пройшов тренінг «Цільовий відбір персоналу» та "
• ПК на рівні впевненого користувача(пакет пакет MS Office, Internet, 1С підприємства)

Додаткова інформація

• цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість в стресових ситуаціях, активна життєва позиція, ініціативність, націленість на результат, організаторські здібності
• Водійські права В,С
• Рекомендації :будуть надані ,за вимогою
• Наявність особистого авто
Хобі
• Рибалка,полювання

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: