Resume from April 30, 2024 File

Дмитрий

Психолог

Age:
48 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Міньков Дмитро Олександрович
Практичний психолог
Зайнятість: повна зайнятість
Дата народження: 20.01.1976 р.
Вік: 48

Контактна інформація:
Адреса: вул. Коцюбинського, 4 кв. 53. Рівне 33001
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
Рівненський економіко-гуманітарний інститут
Педагогічний факультет
1994-1999рр., спеціаліст
Спеціальність: початкове навчання, практична психологія
Кваліфікація спеціаліста: вчитель початкових класів, практичний психолог.

СПТУ-16 смт Квасилів
1991-1994 рр. Оператор станків з ЧПУ
Професійна діяльність
Жовтень 2002 р. по даний час — Рівненський обласний центр науково-технічної творчості молоді, практичний психолог

Вересень 2001р - жовтень 2002 р. — Пришкільний інтернат ЗОШ №26 по інтернату м. Рівного, помічник вихователя.

Жовтень 1997 р. – вересень 2001 р. — Рівненський економіко-гуманітарний інститут, робітник по ремонту, охоронець.

Квітень 1996 р. – жовтень 1997 р. — АББ РЗВА, Рівне, газозварник 2-го розряду фірми «Сервіс».
Вересень 1994 р. – березень 1996 р. — АТ Рівненський завод високовольтної апаратури, водій електровізка цеху товарів широкого вжитку, газозварювальник 2-го розряду ремонтно-механічного цеху.
Курси підвищення кваліфікації
09.06.2009 р. – 03.07.2009 р. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, спеціальність – практична психологія, кваліфікація – спеціаліст 2-ї категорії, документ – свідоцтво про підвищення кваліфікації .

01.12.2014 р. – 24.12.2014 р. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, спеціальність – практична психологія. Документ – свідоцтво про підвищення кваліфікації.
Публікації в періодичних виданнях:
1. Міньков Д.О. Організаційні засади формування гуртків (груп) у позашкільних навчальних закладах //Освіта донбасу. - №5-6 (124-125), 2007. - С.36-42.
2. Міньков Д. О. Деякі аспекти соціалізації підлітків у позашкільних навчальних закладах// Наука, освіта, суспільство очима молодих. Секція 2. Молодий психолог. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. – Рівне, 2007. - С. 95-97
Методичні публікації
1. Міньков Д.О. Використання нетрадиційних технологій при утворенні гуртка (групи) в позашкільних навчальних закладах.-Рівне, 2006 - 22с.
2. Міньков Д.О. Соціально-психологічний клімат у позашкільних навчальних закладах науково-технічного профілю. – Рівне , 2008. – 30 с.
3. Міньков Д.О. Ефективне спілкування – запорука успіху. – Рівне, 2010. - 46 с.
4. Міньков Д. О. Психологічний супровід професійного самовизначення підлітків у позашкільних закладах науково-технічного профілю. — Рівне, 2012. — 45 с.
Основні доповіді
• Застосування нетрадиційних технологій при утворенні гуртків (груп) в позашкільних навчальних закладах.
• Зміна парадигми освіти в напрямку виховання творчої особистості.
• «Синдром професійного вигоряння». Методи саморегуляції та техніки безпеки педагога.
• Розвиток креативного мислення.
• Створення сприятливого мікроклімату в дитячому колективі.
• Творчий розвиток особистості.
• Розвиток креактивності методами ТРВЗ.
• Розвиток технічних здібностей гуртківців на прикладі творчих об’єднань спортивно-технічного відділу.
• Творча особистість педагога та учня як культурно-психологічна цінність позашкільної освіти і суспільства.
• Вплив навчально-ділових ігор на емоційну сферу учнів.
• Здоровий спосіб життя.
• Професійне педагогічне спілкування.
• Розвиток професійної стійкості керівника навчального закладу як ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу.
Уміння та навички
• Компетентність у питаннях організації психологічного забезпечення діяльності закладу.
• Вміння працювати з людьми.
• Володіння сучасною науковою та методичною психологічною літературою.
• Використання в роботі сучасних форм та методів роботи, в тому числі — нестандартних.
• Володіння формами та методами активного навчання, використання в роботі як групових, так і індивідуальних форм роботи.
• Проведення психологічних досліджень, психокорекційних занять з використанням дидактичних та психолого-розвиваючих методик.
• Підготовка методичних матеріалів, статей, розробка програм.
• Проведення тренінгів, лекцій, анкетувань, психологічних консультацій з метою діагностики, регулювання та корекції психологічної діяльності учасників.
• Підготовка та проведення заходів, що сприяють морально-естетичному, інтелектуальному, психологічному розвиткові членів колективу та їх соціальній адаптації в складних умовах сьогодення.
• Участь у семінарах, конференціях, практикумах для практичних психологів.
• Постійне підвищення своїх професійних знань та науково-теоретичної та методичної підготовки.
• Вільна орієнтація у сучасному інформаційному просторі та уміле користування електронними інформаційними ресурсами для вирішення психологічних задач. Пошук та аналіз інформації, важливої у контексті тої чи іншої проблеми.
• Впевнений користувач ПК та офісної техніки.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: