Resume from April 23, 2024 File

Катерина

Юрист

Age:
24 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Конопацька Катерина Олегівна
Число, місяць, рік народження: 04 червня 1999 р.
Країна, місто: Україна, місто Київ
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

1. ПрАТ «МХП»
Посада: фахівець по роботі з претензіями та рекламаціями (відділ по роботі з претензіями та
рекламаціями; управління контролю якості)
Період: 27.12.2023 — дотепер
• збір даних та комунікація з клієнтами щодо рекламація внутрішнього та експортного ринків,
а також по скаргах, отриманих на гарячу лінію;
• оформлення та передача рекламацій, отриманих від контрагентів, відповідальним фабрикам;
• безпосередня участь у проведенні розслідування для виявлення причин невідповідностей;
• перевірка, коригування, формування та відправка відповідей для партнерів українською та
англійською мовами;
• формування щомісячних/щоквартальних звітів, аналітика отриманих рекламацій;
• робота на платформі SAP CRM;
• крос-функціональна взаємодія для швидкого опрацювання рекламацій.

2. Приватне акціонерне товариство «САВ 92» (ПрАТ «САВ 92»)
Посада: фахівець по роботі з торговими мережами підрозділу по роботі з ключовими клієнтами
(відділ по роботі з ключовими клієнтами)
Період: 03.10.2022 — 22.12.2023
● аналіз рівня сервісу виконання замовлень, здійснення інформаційного обміну даними із
замовниками (асортиментна матриця, введення/виведення/ротація артикулів і т.п.) +виявлення
проблем;
● забезпечення контролю за виконанням загальних вимог до умов постачань (наявність
сертифікатів якості, контроль термінів придатності товару, терміни поставки товару);
● ведення паперового та електронного документообігу;
● робота з національними та локальними мережами;
● робота з порталами EDIN, Вчасно, Comarch EDI, з обліковими системами, а також з CODA
(яка об’єднує функції 1С);
● рекламація штрафних санкцій від контрагентів;
● контроль стану класифікатора товарів, своєчасне внесення змін у базу;
● підготовка даних для складання звітності, оборотні звіряння за вимогою клієнтів компанії
(+реєстрація податкових накладних та коригувань до них).

3. Приватне акціонерне товариство «САВ 92» (ПрАТ «САВ 92»)
Посада: помічник юрисконсульта
Період: 09.06.2021 — 03.08.2022
• претензійно-позовна робота;
• підготовка висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності підприємства,
проєктів нормативних актів, що надходять на відгук, а також у розробленні пропозицій для
удосконалення діяльності підприємства;
• аналіз судової практики та змін законодавства;
• надання юридичних консультацій працівникам компанії;
• перевірка контрагентів за відкритими реєстрами;
• робота з державними і контролюючими органами.

4. Голосіївський районний суд міста Києва
Посада: секретар судового засідання
Період: 15.12.2020 — 09.03.2021
• здійснення судових викликів і повідомлень;
• виконання функцій судового розпорядника в разі відсутності останнього в судовому засіданні;
• оформлення заявок до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення
про доставку до суду затриманих та підсудних осіб;
• фіксація судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування
судового процесу технічними засобами;
• підготовка копій відповідних судових рішень, статистичних даних, звітів, узагальнень,
інформації про кількість і стан розгляду суддею справ усіх категорій;
• виготовлення копій судових рішень у справах, що знаходяться в провадженні судді.
5. Голосіївський районний суд міста Києва
Посада: діловод
Період: 05.08.2020 — 15.12.2020 (з 15.12.2020 року була переведена на посаду секретаря
судового засідання за результатами співбесіди)
• підготовка виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання;
• видача виконавчих листів;
• ведення журналів, статистичних карток та нарядів; листування з громадянами, установами,
організаціями;
• контроль за своєчасністю підготовки та надіслання відповідей на запити з кримінальних справ;
• виконання, визначених функціональними обов’язками, інших завдань із використанням
програми Д-3.

Стажер у Міністерстві юстиції України Державна установа «Центр пробації»,
юридичний відділ
Період: травень — вересень 2018
• оформлення проектів окремих документів (розпоряджень, рішень, договорів), прийняття чи
складання яких входить до компетенції відповідної установи; вивчення процесуальних
документів за визначеними судовими справами;
• була присутньою під час надання правової допомоги провідними фахівцями юридичного
відділу; опрацювання договорів про закупівлю, оренди нерухомого майна.

Стажер у АО «Юридична консультація Печерського району» (адвокат Завірюха М. Н.)
Період: лютий — травень 2016
• була присутньою під час консультацій адвоката;
• підготовка проєктів запитів, листів, позовних заяв, інших матеріалів, пов’язаних із
розглядом конкретної справи, отримання відповідей на адвокатські запити, за дорученням
адвоката; збирання документів та інші матеріалів, необхідних адвокату для виконання
прийнятих ним доручень.

Освіта
● Навчальний заклад: Національний юридичний університет імені Ярослава
Мудрого (факультет юстиції)
Ступінь: другий (магістерський) рівень вищої освіти
Назва спеціальності: спеціальність 081 «Право», період навчання: 2020 — 2022
● Навчальний заклад: Національний університет «Одеська юридична академія»
Ступінь: перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Назва спеціальності: спеціальність 081 «Право», період навчання: 2016 — 2020

Вміння та навички:
• досвідчений користувач ПК (пакет MS Office, Outlook і т.п.);
• досвід роботи з базами та платформами: Ліга: Закон, Yourcontrol, Ring, Д-3, SAP CRM,
EDIN, Вчасно, Comarch EDI, CODA.
• досвід роботи з державними реєстрами (Єдиний державний реєстр судових рішень,
Кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції України, Автоматизована система
виконавчих проваджень, Єдиний державний реєстр боржників, Державний реєстр
речових прав на нерухоме майно та ін.).;
• знання законодавства України;
• вміння грамотно вести переговори та переконувати, працювати в команді;
• навички ведення претензійно-позовної та договірної роботи;
• навички ділового спілкування та етикету;
• навички представлення інтересів компанії в різних інстанціях;
• ораторські здібності: проведення переговорів з контрагентами, що зменшило фінансові
ризики договору постачання послуг на 40 %.

Мови: українська — рідна; англійська — Upper-Intermediate (В2).

Проєкти
Участь в поза освітніх заходах:
• V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми прав людини, яка
перебуває в конфлікті зі законом, крізь призму правових реформ» (24.11.2017);
• Всеукраїнський (національний) круглий стіл на тему «Актуальні проблеми
європейського соціального права у контексті прав осіб з інвалідністю» (01.12.2017);
• VI Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми прав людини, яка
перебуває в конфлікті зі законом, крізь призму правових реформ» (25.10.2018).

Участь (як асистента) у проєкті «Опитування учасників судових проваджень щодо їх
задоволеності якістю функціонування судів у місті Києві» ГО «Міжнародної фундації
розвитку», який було здійснено за підтримки американського народу, наданої через Агентство
США з міжнародного розвитку (USAID) у межах Програми «Нове правосуддя» (липень
2019 року).

Курси:
• BOOSTA Education – курс «Customer Care: Support&Sales. Free» (May/Травень 2022)
• Prometheus – курс "Бізнес-англіська"
• edX – курс "Contract Law: From Trust to Promise to Contract"
• Coursera – курс "A Law Student's Toolkit"

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: