Артем
Тренер тренажерного залу
- Age:
- 20 years
- City of residence:
- Khmelnytskyi
- Ready to work:
- Khmelnytskyi, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10636377
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Тренер тренажерного залу
Телефон Е-пошта Instagram
[
Адреса Профіль
вул.Інститутська Бажання досягати результатів підтримуються амбіціями та готовністю
17/2 м.Хмельницький вивчати нові навички. Забезпечую високий рівень відданості та
ефективності в роботі, шукаю можливості для вирішення завдань та
досягнення поставлених цілей.
Досвід Компанія "Нова Пошта" Фінансовий сервіс NovaPay 10.09.21 — 27.02.22
Фахівець оператор Хмельницький
Обов'язки:
оформлювати товарно-транспортні накладні
вносити дані в базу 1С
здійснювати взаєморозрахунки з клієнтами
сканувати, палетувати вантаж у відділенні
Datagroup "Ощадбанк" 15.03.22 — 1.08.22
Фахівець контакт-центру Ощадбанку Хмельницький
Обов'язки:
Відповідь на дзвінки
1. Прийом вхідних дзвінків від клієнтів.
2. Надання інформації що-до банківських продуктів та послуг.
Консультації
1. Надання консультацій щодо фінансових послуг.
Вирішення проблем
1. Виявлення та вирішення проблем клієнтів.
2. Посередництво при виникненні конфліктних ситуацій.
Реєстрація звернень
1. Фіксація звернень клієнтів у системі.
Інформаційна підтримка
1. Посередництво в отриманні інформації про стан рахунків та транзакцій
Досвід Компанія "Volia" 10.02.23 — 22.04.24
Спеціаліст колл-центра - Expert
Фахівець з обробки повторних звернень.
Хмельницький
Обов'язки:
Аналіз попередніх звернень
1. Оцінка і аналіз попередніх звернень клієнтів.
2. Виявлення спільних та повторюваних проблем чи запитань.
Комунікація з клієнтами
1. Взаємодія з клієнтами, які звертаються повторно, для отримання додаткових відомостей або
уточнення інформації.
2. Надання вичерпної та зрозумілої інформації щодо статусу їхнього питання чи проблеми.
Вирішення проблем
1. Впровадження конкретних заходів для вирішення проблем, виявлених у попередніх зверненнях.
2. Співпраця з іншими відділами чи спеціалістами для ефективного вирішення питань.
Забезпечення якості обслуговування
1. Моніторинг та контроль якості вирішення питань у повторних зверненнях.
2. Здійснення заходів для покращення задоволеності клієнтів та зменшення кількості повторних
звернень.
Всі ці обов'язки спрямовані на забезпечення задоволеності клієнтів, вирішення їхніх проблем та
уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Освіта Хмельницький національний університет ХНУ — 4 курс
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (Енергетичний менеджмент)
Інтереси Спорт
Електротехніка
Similar candidates
Тренер тренажерного залу
Kyiv, Lviv