Resume from April 25, 2024 File

Юлія

Начальник відділу постачання

Age:
34 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ларська Юлія Валеріївна
Дата народження: 14.06.1989
Місце проживання: м. Прилуки / м. Бровари
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Начальник відділу постачання,
заступник начальника відділу постачання.

Здатність швидко навчатися, бажання навчатися новому, багатозадачність,
уважність до дрібниць, вміння аналізувати, самостійне прийняття рішень і
відповідальність за них, мобільність, ініціативність, адаптивність, уміння працювати в
команді.

Досвід роботи:
• вересень 2023 – сьогодні – начальник відділу постачання ТОВ «Виробничо –
комерційна компанія «СПЕЦМАШ»
Обов’язки: закупівля всіх необхідних матеріалів та комплектації для виробництва
та будівництва на території підприємства, закупівля необхідного обладнання для
підприємства, договірна робота з постачальниками, робота з іноземними
постачальниками, повне управління ланцюгом поставки від постачальників, перевірка
документації для митного оформлення, співпраця з брокерами та логістами, складання
звітних таблиць в EXCEL, пошук нових постачальників серед виробників Туреччини та
Європи, управління роботою складу, перевірка правильності та своєчасності
прибуткування товарів на складу, управління роботою власного транспорту
підприємства, налаштування роботи та управління складом в програмі 1С-8.
• грудень 2022 – вересень 2023 – провідний менеджер з постачання ТОВ
«БУДМАШПРОМГРУП»
Обов’язки: закупівля всіх необхідних матеріалів та комплектації для виробництва,
договірна робота з постачальниками, робота з іноземними постачальниками, повне
управління ланцюгом поставки від постачальників, перевірка документації для митного
оформлення, співпраця з брокерами та логістами, складання звітних таблиць в EXCEL,
ведення реєстру оплат по підприємству.
• вересень 2020 – червень 2022 – провідний економіст з матеріально-технічного
забезпечення відділу постачання ТОВ «ПК ПОЖМАШИНА».
Обов'язки: Закупівля товаро – матеріальних цінностей у іноземних постачальників,
договірна робота, планування закупівель, бюджетування по відділу та компанії в
цілому, складання звітних таблиць, робота в 1С ERP (складання замовлень
постачальникам, моніторинг правильності введення даних про замовлення відділом
постачання, оформлення оплат постачальникам), відстеження виконання бюджету
матеріалів по компанії, розрахунок курсових різниць, розрахунок ПДВ та мита для
сплати на митницю, ведення звітних таблиць фактичних оплат по всім проектам
компанії, робота з брокером при експортних та імпортних операціях, оформлення всіх
документів для оформлення сертифікатів СТ – 1 і ЄВРО – 1, розрахунок фактичних
калькуляцій на виробництво продукції, оформлення інвойсів / пакувальних листів для
експорту продукції, пошук перевізників для доставок матеріалів, комплектуючих,
готової продукції.
• серпень 2017 - вересень 2020 – економіст з планування відділу логістики ТОВ
«ПК ПОЖМАШИНА».
• вересень 2012-серпень 2017 – вчитель математики і основ економіки
Білорічицької ЗОШ (вчитель 2 категорії).
• червень 2012-вересень 2012– провідний економіст КП «Водоканал» смт. Ладан.

Бажана заробітна плата:
Від 40 000 грн

Освіта:
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя (2008-2012) фізико-
математичний факультет, спеціальність математика та основи економіки (спеціаліст).
Додаткова освіта:
Управління запасами - збільшення прибутку і оборотних коштів компанії (Київ)
Бухгалтерський і податковий облік з комп'ютеризацією 1С: бухгалтерія 8 (Інтернет
ресурс)
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансової модель (Київ)

Володіння мовами:
Англійська (початковий)

Інша інформація:
• навички спілкування,
• організація та планування робочого часу,
• високий рівень відповідальності,
• логічне мислення,
• аналітичні здібності,
• управлінські здібності,
• прояв тактовності й толерантності,
• вміння роботи з окремими комп'ютерними програмами: MS Office, Internet,
Photoshop, 1С-7, 1С ERP.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: