Resume from April 25, 2024 File

Катерина

Бухгалтер по первичной документации

Age:
28 years
City of residence:
Korosten
Ready to work:
Korosten, Kyiv, Lutsk, Lviv, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Омельчук Катерина Валеріївна

Дата народження: 12.05.1995 р.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто: Коростень
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Державний економіко-технологічний університет транспорту
2016 – січень 2018 р.– магістр, спеціальність «Вагони та вагонне господарство», (стаціонар)
2016 – січень 2018 р – спеціаліст, спеціальність «Економіка підприємства», (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
березень 2019р. – Бухгалтерські бурси, програма 1С, Медок.

Досвід роботи:
Бухгалтер Відділу адміністрування ПДВ та акцизного податку з ПММ
серпень 2019 р. - липень 2021р.
ПП “Укрпалетсистем” (мережа АЗС UPG) м. Коростень
Функціональні обов’язки:
- формування та реєстрація акцизних накладних

Провідний фахівець Відділу по роботі зі складами паливно-мастильних матеріалів
липень 2021 р. - нинішній час
ПП “Укрпалетсистем” (мережа АЗС UPG) м. Коростень
Функціональні обов’язки:
- облік паливно-мастильних матеріалів (переміщення, списання, оприбуткування, інвентаризація)
- ведення звітів про залишки та обороти ППМ на нафтобазах
- формування товаро-транспортних накладних, актів форми 5-НП
- облік залізничних накладних, вхідних та вихідних ТТН
- розрахунок та оформлення переливів ПММ в BAS ERP з вагоно-цистерн у вагоно-цистерни та автоцистерни
- ведення контролю паспортів, сертифікатів по нафтопродуктам
- проведення стажування та навчання фахівців на нафтобазах
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, BAS ERP, Медок.);
– акуратне та бездоганне ведення документації
– знання податкового законодавства;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна.
Особисті якості:
відповідальність, наполегливість, комунікабельність, цілеспрямованість, ініціативність, здатність швидко навчатися, вміння працювати в команді, націленість на результат, уважність до деталей, дисциплінованість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: нема.
Можливість переїзду: так.
Хобі: музика, рукоділля.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: