Resume from April 26, 2024 File

Надія

Бухгалтер

City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

МІКІЦЕЛ НАДІЯ ІВАНІВНА

● м. ЧЕРНІВЦІ ● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) ● e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані
• Д.н. 16.06.1982 р.
• Не одружена
Професійні навички
• Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.
• ведення бухгалтерського і податкового обліку :
• робота з первинною документацією;
• контроль взаєморозрахунків з покупцями та замовниками;
• нарахування заробітної плати;
• облік основних засобів та нарахування зносу;
• робота в системі Клієнт-Банк;
• робота в програмі 1-С Бухгалтерія (7 і 8 версії);
• підготовка звітності;
• здавання звітності до відповідних органів через комп’ютерні програми;
• вільне володіння комп'ютерними програмами World, Exel.
• Здача фінансової та бюджетної звітності
Досвід роботи
1999 р.- 2002 р

Воєнторг, Військовий лісгосп.
Посада: Бухгалтер, бухгалтер-касир
Посадові обов'язки: Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), первинна документація, облік касових операцій на підприємстві.

2004-2008р.
ВПХУ №5 і №10
Посада: Головний бухгалтер
Посадові обов'язки: Нарахування з/п та стипендії. Складання та здача статистичних звітів . Робота із казначейством. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Контроль та координація роботи бухгалтерії . Складання податкової, фінансової, бюджетної звітності.

2008-2015
СТМО «Стоматологія» Посада: Заступник головного бухгалтера
(Дитяча стоматполіклініка – головний бухгалтер)
Посадові обов'язки: Нарахування з/п. Складання та здача статистичних звітів . Робота із казначейством. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Контроль та координація роботи бухгалтерії . Складання податкової, фінансової, бюджетної звітності.
Досвід ведення обліку у програмі 1С ( 7 версії ).
Ведення Головної книги та складання щоквартальної звітності.

2015-2017
Чернівецький міський центр з надання безоплатної правової допомоги
Посада: Головний бухгалтер
Посадові обов'язки: Нарахування з/п. Складання та здача статистичних звітів . Робота із казначейством. Складання внутрішньої звітності. Складання податкової, фінансової, бюджетної звітності.

2017-2022
Євротрейд- Укрєврострой
Посада: Заступник головного бухгалтера, бухгалтер
Посадові обов'язки: Нарахування з/п. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності.
Досвід ведення обліку у програмі 1С ( 8 версії )
Складський облік товарів.
Інвентаризація ОЗ, запасів, товарів.
Акти звірки з постачальниками та покупцями.

2022-2023
Заклад дошкільної освіти № 15
Посада: Головний бухгалтер
Посадові обов'язки: Нарахування з/п. Проведення платежів через казначейство. Складання внутрішньої звітності. Складання податкової, фінансової, бюджетної звітності.
Нарахування батьківської оплати. Організація харчування. Планування, розрахунок коштів на харчування. Оприбуткування та списання продуктів харчування, згідно щоденних Меню-Вимог.
Звірка зі складом щомісячна.
Складання Кошторисів, Планів помісячних асигнувань, Довідок змін до кошторису. Тарифікаційних списків та Штатних розписів.
Ведення Головної книги та складання усіх Меморіальних ордерів.

Освіта
Маю диплом спеціаліста. 2004- 2008 рр. закінчила Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича – м. Чернівці
Кваліфікація: Облік і аудит
Спеціалізація: облік та аудит

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач
(Программа 1С Бухгалтерия; програми «Банк-Кліент» ;Приват 24.
- Бест-звіт; - Соната, - KBS.)
• Маю права водія кат. В

MIKITSEL NADIA IVANIVNA

● Chernivtsi ● tel. [open contact info](look above in the "contact info" section) ● e-mail: (hidden)

Personal data • D.Sc. 16.06.1982
• Not married
Professional skills • Knowledge of regulatory, methodological guidance materials on the organization and management of accounting and financial reporting.
• accounting and tax accounting:
- work with primary documentation;
- control of mutual settlements with buyers and customers;
- calculation of wages;
- accounting of fixed assets and calculation of depreciation;
• work in the Client-Bank system;
• work in the 1-C Accounting program (versions 7 and 8);
• preparation of reports;
• submission of reports to relevant authorities through computer programs;
• fluency in computer programs World, Exel.
• Submission of financial and budget reporting

Work experience
1999-2002
Voentorg, Military forest farm.
Position: Accountant, accountant-cashier
Duties: Work with documentation (internal and external document flow), primary documentation, accounting of cash operations at the enterprise.

2004-2008
VPHU No. 5 and No. 10
Position: Chief accountant
Job duties: Calculation of salaries and stipends. Compilation and submission of statistical reports. Work with the treasury. Execution of cash transactions and settlements with accountable persons. Preparation of internal reporting. Control and coordination of accounting work. Compilation of tax, financial, budget reporting.

2008-2015
STMO "Dentistry" Position: Deputy Chief Accountant
(Children's dental polyclinic - chief accountant)
Job duties: Accrual of s/p. Compilation and submission of statistical reports.Work with the treasury. Execution of cash operations and settlements with accountable persons. Preparation of internal reporting. Control and coordination of accounting work. Compilation of tax, financial, budget reporting.
Experience in keeping records in the 1C program (7 versions).
Maintaining the General Ledger and preparing quarterly reports.
2015-2017
Chernivtsi city center for providing free legal aid
Position: Chief accountant
Job duties: Accrual of salary. Compilation and submission of statistical reports. Work with the treasury. Preparation of internal reporting. Compilation of tax, financial, budget reporting.

2017-2022
Eurotrade - Ukrevrostroy
Position: Deputy chief accountant, accountant
Job duties: Accrual of salary. Execution of cash operations and settlements with accountable persons. Preparation of internal reporting.
Accounting experience in the 1C program (8 versions)
Warehouse accounting of goods.
Inventory of OZ, stocks, goods.
Acts of reconciliation with suppliers and buyers.

2022-2023
Institution of preschool education No. 15
Position: Chief accountant
Job duties: Accrual of salary. Making payments through the treasury. Preparation of internal reporting. Compilation of tax, financial, budget reporting.
Calculation of parental payment. Food organization. Planning, calculation of food costs. Posting and writing off food products, according to the daily Menu-Requirements.
Reconciliation with the warehouse is monthly.
Compilation of Estimates, Plans of monthly allocations, Certificate of changes to the estimate. Tariff lists and staff schedules.Maintaining the General Ledger and drawing up all Memorial Warrants.
Education I have a specialist diploma. 2004-2008 graduated from Yuriy Fedkovich Chernivtsi National University - Chernivtsi
Qualification: Accounting and auditing
Specialization: accounting and auditing
Additional information • PC - advanced user
(1C Accounting program; Bank-Client programs; Privat 24.
- Best report; - Sonata, - KBS.)
• I have a driver's license cat. IN

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: