Resume from May 8, 2024 File

Наталя

Керівник відділу

Age:
46 years
City:
Dobropillia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Сердюк Наталя Анатоліївна
Україна. Донецька область, м.Добропілля
моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
працевлаштуватись за посадою спеціаліст державної служби.

Дата народження:
25.04.1978

Освіта:
2009 році закінчила ДРІДУ НАДУ при Президентові України і отримала повну вищу освіту за спеціальністю”Державне управління” та здобула кваліфікацію магістра державного управління.
2002 році закінчила Красноармійську філію Донецького національного технічного університету і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Розробка родовищ корисних копалин” та здобула кваліфікацію гірничого інженера.

Досвід роботи:
07.05.2021-01.02.2024 ГУ ДМС у Донецькій області — провідний спеціаліст.
17.03.2003-10.02.2021 Добропільська районна рада - начальник архівного відділу.
14.08.2000-14.03.2003 ТОВ “Добропільський Райсількомунгосп”- начальник кошторисного відділу.

Професійні компетенції
Ведення обліку, зберігання і використання архівних документів;
Складання номенклатури справ;
Складання та видача архівних довідок.

Професійні навички:
уміння працювати з базовими програмамизнання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
грамотна усна і письмова мова;
знання основ діловодства та документообігу;
вільне володіння державною мовою

Ділові якості:
Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, вміння працювати в команді, раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці. Здібність до швидкого навчання.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: