Resume from June 4, 2024

Владислав

Керівник відділу продукту, проєктний менеджер, 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу продукту

from 08.2023 to 04.2024 (8 months)
HI ECOM, Дніпро (IT)

Основним завданням на момент прийняття на роботу було 250 одночасно кричущих клієнтів із вимогою повернення, з якими потрібно було оперативно та мирно вирішити ситуацію та зберегти саму школу та ії репутацію.

👉 Що зробив для компанії?
- Оперативно адаптував авторську систему роботи з поверненнями, яка допомогла зберегти понад 30% від усіх термінових повернень;
- Впровадив супровід учнів після оплати курсу, який і на сьогоднішній день запобігає до 40% запитів на повернення;
- Провів атестацію кураторів та експертів школи;
- Вивів основні показники та метрики кожного співробітника школи;
- Побудував систему контролю якості роботи куратора та відділу догляду;
- Ввів в роботу всіх відділів та експертів оцінку NPS;
- Провів глибокий аналіз всіх чинників, що призвели до запитів на повернення, виявила проблемні аспекти щодо продукту та зворотньої зв'язку;
- Побудував зрозумілі та зручні комунікації всередині відділів школи;
- Впровадив ефективну систему контролю успішності учнів, яка збільшила відвідуваність до кінця курсу на 30%;
- Для керівників відділів впровадив систему спринтів та РНП (рука на пульсі) та CRM Asana, які підвищили ефективність керівників компанії, а засновники змогли контролювати ключові показники за допомогою єдиної та зрозумілої системи;
- Структурував всі робочі простори (чати, документи, бази знань, платформи для учнів, канали тощо), привела до єдиного корпоративного стилю;
- За пів року відібрав та навчив понад 30 кваліфікованих співробітників;
- У відділі підтримки побудував систему додаткових продажів;
- Налагодив просту та зрозумілу систему розрахунку зарплати по всіх відділах та керівникам;
- Сформував та впровадив показники KPI для всіх співробітників школи;
- Структурував роботу всіх кураторів школи (графіки зустрічей, сценарії, впровадила анкети NPS), побудував роботу з учнями на індивідуальному супроводі;
- Продумав та реалізував безпечну систему чатів та каналів для учнів курсу.

💪😎 Що вважаю досягненням?
1. Вивів компанію з кризового становища після інциденту з конкурентами без шкоди для репутації школи;
2. Систематизував всі процеси та відділи, що в декілька разів підвищило ефективність роботи всередині команди;
3. Створив класну злагоджену команду, яка чітко розуміє свої обов'язки та може функціонувати автономно.

Керівник відділу кураторів, служби підтримки та відділу повернень

from 08.2021 to 07.2023 (1 year 11 months)
Школа віддалених професій, Вся Україна (IT)

Протягом 3 місяців заснував 3 відділи з нуля та склав продуктивну команду з 15 осіб.

✅ Відділ куратора:

- розробив алгоритм роботи відділу (ЦКП, статистика посад) + плани та ідеї щодо розвитку
- написав шаблони для швидкої відповіді учням
- створив регламенти для чіткої та згуртованої роботи відділу
- впровадив регулярні зустрічі з учнями (скласти сценарій для зустрічей)
- налагодив комунікацію між відділом продажів та відділом куратора з передачі нових учнів, які придбали курси
- зібрав зворотний зв'язок від учнів та знайшов спікерів для запису відсутніх уроків курсу (контролював строки, сценарії та приймав готовий матеріал)
- склав коротку екскурсію по курсу, щоб учням було легше орієнтуватися
- створив чат з вакансіями для учнів
- впровадив контроль якості в відділі куратора

Відділ служби підтримки:

- звільнив неефективних співробітників
- розробив алгоритм роботи відділу (ЦКП, статистика посад) + плани та ідеї щодо розвитку
- встановив логіку ведення учня (написав скрипти, шаблони, регламенти)
- розподілив завдання та фокус відділу для продуктивної взаємодії
створив загальну базу знань для всіх відділів

🎯 Відділ повернень:

- у листопаді 2021 року відбили рекордну кількість повернень за всю історію існування школи, що становило 88% (при плані 85%) від загальної кількості повернень, а в серпні 2022 року "відбили" на 95%.
- звільнив неефективних співробітників
- розробив алгоритм роботи відділу (ЦКП, статистика посад) + плани та ідеї щодо розвитку
- встановив порядок у таблицях обліку (зробив прозорою та зрозумілою для всіх співробітників школи)
- систематизував та налаштував прийом запитів на повернення
- прописав схему проведення повернення з 0
- написав регламенти та шаблони для співробітників відділу
- ввів регулярні звіти

Knowledge and skills

Комунікабельність Уміння аналізувати Управлінські навички Ведення CRM Ведення переговорів Управління персоналом Стратегічне планування Управління ІТ-проєктами Trello MS Excel

Language proficiencies

  • Ukrainian — above average
  • Spanish — above average
  • Russian — fluent

Additional information

📲Для додаткових запитань, будь ласка, пишіть в Telegram https://t.me/VladySlav_Ar

Ви знайшли відповідального кандидата на вашу вакансію. З нетерпінням очікую можливості поспілкуватися з вами та розповісти більше про свій досвід та як я можу допомогти підняти вашу компанію на новий рівень.

(Зверніть увагу, я проживаю в Іспанії та розглядаю лише формат роботи на віддаленій основі)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: